Onko kengänkoko 37 naisella pieni
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Täysin normaali koko, ihanteellinenhan on noin 36-38 mutta nykyisin vaan monilla on niin isot koivet että tuntuu pieneltä.
Mikä tekee jalankoosta ihanteellisen? Siihen ei edes voi vaikuttaa itse. T. Kokoa 42 oleva nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin normaali koko, ihanteellinenhan on noin 36-38 mutta nykyisin vaan monilla on niin isot koivet että tuntuu pieneltä.
Mikä tekee jalankoosta ihanteellisen? Siihen ei edes voi vaikuttaa itse. T. Kokoa 42 oleva nainen
Se miltä jalka näyttää. Isot, miehen jalkojen kokoiset jalat naisella on iso turn off.
Ethän sä naamaankaan voi vaikuttaa ja samalla tavalla on kauniita kasvoja ja sitten niitä petolinnun persauksia. Samalla tavalla naiset jalat voivat olla joko kauniit ja viehättävät tai rumat ja luotaantyöntävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se miltä jalka näyttää. Isot, miehen jalkojen kokoiset jalat naisella on iso turn off.
Ethän sä naamaankaan voi vaikuttaa ja samalla tavalla on kauniita kasvoja ja sitten niitä petolinnun persauksia. Samalla tavalla naiset jalat voivat olla joko kauniit ja viehättävät tai rumat ja luotaantyöntävät.
Kyllä on ahtaat raamit naisille. Ei miesten kengän koosta näin keskustella ja laiteta heitä ahtaalle.
Nyt kunnioitusta naisia kohtaan jalkoineen päivineen!!!
Minulla vasen 39, oikea 40. Olen reilu 175 pitkä. En koe että iso olisi. Samankokoinen jalka on 161cm tyttärellä.
Mulla 37 ja pituutta 161. Normaali kaiketi pituiselleni.
Riippuu kui paljon haluaa juoda samppanjaa saappaasta.
Mä kävin jalan suurennuksessa että saan lisää uskottavuutta. Nyt on hyvä.
37-39 on normaali. 36 alaspäin on pieni ja 40 ylöspäin iso. Pituudesta riippuen tosin, olen itse 162cm ja kengänkoko 37, pidemmillä sukulaisnaisilla kokoa 39.