Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olet hoitanut / korjannut hamsteripusseja / bulldoggiposkia

Vierailija
24.06.2022 |

Suvussa lahjana jo 30v iässä ilmestyvät bulldoggiposket. Mummolla ne lerpatti 70v iässä jo jossain kainaloiden kohdalla. Kyse kai on perinnöllisestä kudostyypistä, se vaan lurpahtaa vaikka koko ikäni kalliilla tuotteilla olen ihoa hoitanut.
Nyt 45 iässä on pakko tehdä joku operaatio. Mitä muut olette tehneet? Mesolangat? Väkälangat? Veitsi?
Täyteaineisiin en halua koskea koska niiden kanssa tulee ennenpitkää kamala naama ja niitä pitää koko ajan tuutata lisää ja lisää. Ennemmin ehkä sitten veitsi tai langat tai ultraääni tai mitä niitä nyt on.
Olisi kiva kuulla mitä muut olette kokeilleet.
Ja niille jotka haukkuu tirhanaisensi: nyt ei ole kyse mistään pienestä normaalista poskien valahtamisesta. Vaan tuo potenssiin kymmenen.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs cryosculpting? En oo kokeillut mutta on yks vaihtoehto.

Vierailija
22/51 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs cryosculpting? En oo kokeillut mutta on yks vaihtoehto.

Ei ole vaihtoehto, jos olet ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen vähän kesksutelua esteettisestä kirurgisesta palstalla, vaikka suomalaiset kyllä käyvät operaatioissa.

Ei täällä uskalla siitä keskustella, kun aina tuomitaan, käsketään hyväksymään itsensä sellaisena kun on ja menemään terapiaan.

Vierailija
24/51 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tee mitään. Pitää vaan hyväksyä kiihtyvä rumentuminen ja vaivaistuminen. Elämästä voi nauttia vanhana ja rumanakin.

Miten?

Vierailija
25/51 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veitsi. Älä sorru mesolankoihin, ne näkyvät helposti ihon alta ja tekevät ihmisen ihan tosi pelottavan näköiseksi. Minun käsittääkseni nuo alakasvojen leikkaukset onnistuvat hyvin.

Ei mesolangat tee pelottavaksi vaan täyteaineet tekee.

Perustan väitteeni yhteen ohjelmaan. Se tulee aina välillä kutoskanavaltako? Käsittelee hämmentäviä ufojuttuja, oliko nimi Muinaisavaruustutkijat tai jotain vastaavaa. Siinä oli usein haastateltavana naispuolinen ufo"tutkija". Ja sillä oli lankoja naamassa. Oli tosi pelottavan näköistä, kun tietyt ilmeet saivat ne langat näkymään. Huijuijui. Lisäefektinä sillä naisella oli huulet kiskottu oudon näköisiksi. Joten usko pois, yllä langoilla saa pahaa jälkeä. Ulkomaiset kauneuskirurgit, joiden youtube-kanavia seuraan, tuomitsee langat melko usein. Mutta on kiva kuulla, että joillakin ne toimii

Vierailija
26/51 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on taas suvussa toistepäin, ja ollaan ihmetelty miten muilla ja nuorillakin on jo kaksoileuat ja nuo pussit kun meillä ei 70 v täyttäneilläkään , eikä mitään operaatioita olla edes harkittu kun ei tarvitse. Mitään ei olla tehty asian eteen myöskään. Leikkaa vaan ne jos on pahat.

Vierailija
27/51 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veitsi. Älä sorru mesolankoihin, ne näkyvät helposti ihon alta ja tekevät ihmisen ihan tosi pelottavan näköiseksi. Minun käsittääkseni nuo alakasvojen leikkaukset onnistuvat hyvin.

Perustan väitteeni yhteen ohjelmaan. Se tulee aina välillä kutoskanavaltako? Käsittelee hämmentäviä ufojuttuja, oliko nimi Muinaisavaruustutkijat tai jotain vastaavaa. Siinä oli usein haastateltavana naispuolinen ufo"tutkija". Ja sillä oli lankoja naamassa. Oli tosi pelottavan näköistä, kun tietyt ilmeet saivat ne langat näkymään. Huijuijui. Lisäefektinä sillä naisella oli huulet kiskottu oudon näköisiksi. Joten usko pois, yllä langoilla saa pahaa jälkeä. Ulkomaiset kauneuskirurgit, joiden youtube-kanavia seuraan, tuomitsee langat melko usein. Mutta on kiva kuulla, että joillakin ne toimii

Ei sillä lankoja ole vaan kokonaamari koska se on reptiliaani.

Vierailija
28/51 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tapana nyhtää niitä isommaksi :D

Miten tällaista oikein teet? Minkäikäisenä ne tuli?

Vierailija
29/51 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi se liian kireäkin naama on kuin roikkoposket.

Vierailija
30/51 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin samaa nyt 47-vuotiaana. Mulla vasta alkavat hamsterit ja poskipäät jonkun verran laskeutuneet. Onko kukaan kokeillut Fractora-laseria? Sitäkin mietin. En haluaisi ottaa täyteaineita poskiin ettei vain tule sellaiset palloposkeg ja viirusilmät.

Vierailija
31/51 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen laitattanut mesolangat useamman kerran samaan ongelmaan. Kestää itselläni puolitoista vuotta hyvänä. Ja sama meillä että hamsterinpussit saa 30v-päivänä lahjaksi. Leikkaukseen olen ajatellut mennä mutta jotenkin viivyttelen sen kanssa. 

Voiko niitä laittaa siis uudestaan ja uudestaan? Entä onko ne väkälangat jotenkin rajut kun ne ilmeisesti lääkäri laittaa ja jonnekin alempaan ihokerrokseen.

Jäin pohtimaan että jos aina parin vuoden välein laittaisi langat ja sitten vasta n. 10v päästä leikkaisi sitten oikein kunnolla. Ap

Voi laittaa uudestaan ja uudestaan, lääkärit ja hoitajat tekevät tätä ainoastaan koska ne on itse vähän hankala laittaa. Ne sulavat muutamassa kuukaudessa ja kasvattavat omaa kollageenia ja vähän jykevöittävät ihoa. Monet laittavat nämä kyllä itsekin. Katso youtubesta esimerkkejä.

Vierailija
32/51 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on taas suvussa toistepäin, ja ollaan ihmetelty miten muilla ja nuorillakin on jo kaksoileuat ja nuo pussit kun meillä ei 70 v täyttäneilläkään , eikä mitään operaatioita olla edes harkittu kun ei tarvitse. Mitään ei olla tehty asian eteen myöskään. Leikkaa vaan ne jos on pahat.

Ei kannata kärsiä nykyään, se on kuitenkin turhaa kudosta vaivana, pois vaan. Elämänlaatu paranee.

Vierailija
33/51 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse mietin samaa nyt 47-vuotiaana. Mulla vasta alkavat hamsterit ja poskipäät jonkun verran laskeutuneet. Onko kukaan kokeillut Fractora-laseria? Sitäkin mietin. En haluaisi ottaa täyteaineita poskiin ettei vain tule sellaiset palloposkeg ja viirusilmät.

Lisään vielä että kasvojumppaa olen kokeillut ja siitä tulee hetkeksi hehkeämmäksi, piirteet jotenkin kohoaa, mutta olen liian laiska jatkamaan sitä pidempään. :/

Vierailija
34/51 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen vähän kesksutelua esteettisestä kirurgisesta palstalla, vaikka suomalaiset kyllä käyvät operaatioissa.

Ehkä ne jotka käyvät operaatioissa eivät käy tällä palstalla.

Vierailija
35/51 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä että kasvojumppaa olen kokeillut ja siitä tulee hetkeksi hehkeämmäksi, piirteet jotenkin kohoaa, mutta olen liian laiska jatkamaan sitä pidempään. :/

No tässähän voit samalle tehdä nytkin.

Vierailija
36/51 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvojumppa tehoaa mutta se kannattaa aloittaa jo ennen kuin mitään ongelmia on.

Vierailija
37/51 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa facessa liittyä ryhmiin esteettiset toimenpiteet ja kauneuskirurgia sekä kauneuskirurgia ja pistoshoidot. Sieltä löytyy enempi keskustelua aiheesta. Jos jodelia käytät, kannattaa katsoa kauneuskirurgia -kanava, ainakin Helsingin kanava on melko aktiivinen.

Vierailija
38/51 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hyväksyn itseni sellaisena kuin olen, mutta löysä iho ei ole minä. Kehoni on vain jotain missä minä asun enkä jättäisi kotianikaan remontoimatta jos se olisi mennyt surkeaan kuntoon. Haluan kuitenkin viihtyä siinä missä asun.

Vierailija
39/51 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tässähän voit samalle tehdä nytkin.

Joo juuri tein kun tuli kirjoitettua. :D Uskon kyllä kasvojumppaan ja jotkut on saaneet tosi hyviä tuloksia mutta siinä pitää olla tosi pitkäjänteinen. Ei meinaa kärsivällisyys riittää.

Vierailija
40/51 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä hyväksyn itseni sellaisena kuin olen, mutta löysä iho ei ole minä. Kehoni on vain jotain missä minä asun enkä jättäisi kotianikaan remontoimatta jos se olisi mennyt surkeaan kuntoon. Haluan kuitenkin viihtyä siinä missä asun.

Olen samaa mieltä. Pitäähän ihminen huolta hampaistaankin ja hoitaa hiuksiaan. Pitäisikö aknekin vain hyväksyä? Ei, eikä kukaan vingu jos sitä alkaa hoitaa.