Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olet hoitanut / korjannut hamsteripusseja / bulldoggiposkia

Vierailija
24.06.2022 |

Suvussa lahjana jo 30v iässä ilmestyvät bulldoggiposket. Mummolla ne lerpatti 70v iässä jo jossain kainaloiden kohdalla. Kyse kai on perinnöllisestä kudostyypistä, se vaan lurpahtaa vaikka koko ikäni kalliilla tuotteilla olen ihoa hoitanut.
Nyt 45 iässä on pakko tehdä joku operaatio. Mitä muut olette tehneet? Mesolangat? Väkälangat? Veitsi?
Täyteaineisiin en halua koskea koska niiden kanssa tulee ennenpitkää kamala naama ja niitä pitää koko ajan tuutata lisää ja lisää. Ennemmin ehkä sitten veitsi tai langat tai ultraääni tai mitä niitä nyt on.
Olisi kiva kuulla mitä muut olette kokeilleet.
Ja niille jotka haukkuu tirhanaisensi: nyt ei ole kyse mistään pienestä normaalista poskien valahtamisesta. Vaan tuo potenssiin kymmenen.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkö niihin pusseihin helposti ruokaa?

Vierailija
42/51 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin HIFU-hoidossa.

Pikkuisen nipisteli ihoa ja vaikutus on parhaimmillaan kahden kuukauden kuluttua.

Nyt kolmen viikon jälkeen on niin näkyvä muutos, että tuttavat ovat kehuneet, vaikka eivät tiedä hoidostani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siinä on suun, kielen ja leuan virheasento taustalla. Mewing ja intra oral pulling auttaa, mutta hitaasti.

Vierailija
44/51 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se leikataan? Kasvojen kohotus vai voiko leikata vain alhaalta löysät pois?

Vierailija
45/51 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääkö niihin pusseihin helposti ruokaa?

Itse kerään niihin ihan tarkoituksella pähkinöitä.

Vierailija
46/51 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tee mitään. Pitää vaan hyväksyä kiihtyvä rumentuminen ja vaivaistuminen. Elämästä voi nauttia vanhana ja rumanakin.

Sama täällä. Lisäksi välttelen peiliä ja kameraa.

Vierailija
47/51 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustukaa mewingiin. Ei maksa mitään ja voitte itse vaikuttaa asiaan. Esim. kielen oikea asento pitäisi opettaa kaikille vaikka hammaslääkärillä, mutta eipä opeteta.

Vierailija
48/51 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu terapiaan ap.

Vierailija
49/51 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama sukuvika. Olen nyt 40-vuotias ja hamsterit alkoi haittaamaan pari vuotta sitten. Naaman alaosa muuttui sellaiseksi raskaan näköiseksi vaikkei iho vielä varsinaisesti roikkunut ja leukalinja hävisi.

Kokeilin ensin mesolankoja, mut eivät mielestäni olleet tarpeeksi tehokkaat ja kestivät vaan reilut puoli vuotta (ja oikein laitettuna ne ei näy ihon alta yhtään, vaikka joku Ancient Aliens-katsoja täällä sellaista väittää).

Lopulta apu löytyi Ultherapy-hoidosta. Helppo ja kivuton toimenpide ja lyhyt toipumisaika. Tulokset kestää kauan, mutta eivät ei näy heti, vaan vasta noin 3kk kuluttua hoidosta. Plastiikkakirurgi suositteli tätä leikkauksen sijaan.  Mulle tehtiin kaksi hoitokertaa ja hinnaksi tuli vajaat 1000e.

Muutos oli niin hieno, että myös äitini 65v innostui korjauttamaan roikkuvat silmäluomet ultralla ja hyvin toimi hänelläkin. Suosittelen lämpimästi!

Vierailija
50/51 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksy ulkonäkösi, ongelmasi on pään sisällä. Jos teet yhden kauneusoperaation niin et tule siitäkään tyytyväiseksi vaan sitten alat miettiä jo seuraavaa. Kannattaa mennä terapiaan.

Vierailija
51/51 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen laitattanut mesolangat useamman kerran samaan ongelmaan. Kestää itselläni puolitoista vuotta hyvänä. Ja sama meillä että hamsterinpussit saa 30v-päivänä lahjaksi. Leikkaukseen olen ajatellut mennä mutta jotenkin viivyttelen sen kanssa. 

Voiko niitä laittaa siis uudestaan ja uudestaan? Entä onko ne väkälangat jotenkin rajut kun ne ilmeisesti lääkäri laittaa ja jonnekin alempaan ihokerrokseen.

Jäin pohtimaan että jos aina parin vuoden välein laittaisi langat ja sitten vasta n. 10v päästä leikkaisi sitten oikein kunnolla. Ap

Voi laittaa uudestaan ja uudestaan, lääkärit ja hoitajat tekevät tätä ainoastaan koska ne on itse vähän hankala laittaa. Ne sulavat muutamassa kuukaudessa ja kasvattavat omaa kollageenia ja vähän jykevöittävät ihoa. Monet laittavat nämä kyllä itsekin. Katso youtubesta esimerkkejä.

Samalla tavalla kuin hampaankin voi paikata itse nykyään, mutta lopputulos voi pahimmillaan johtaa teholle tai jopa kuolemaan. Eiköhän se lääkäri kuitenkin ole paras.