Maailman ympäri 80 päivässä, oletteko katsoneet?
Aloin nyt juhannusillan ratoksi katsoa Areenasta koska David Tennant on lempinäyttelijöitäni, mutta tämä on erilainen kuin luulin.
Kommentit (10)
Hieman oli woketettu Vernen alkuperäistä.
Minun mielestäni aivan loistava sarja. Samoin kuin uusi Sherlock.
En muista mones jakso on menossa mutta taitaa jäädä kesken. Sarjassahan on loistavia näyttelijöitä pääosan esittäjästä puhumattakaan. Miljöökuvaukset ovat laadukkaita. Hieno tunnelma etc.
Mutta ääh. en tiedä mikä rupesi tökkimään ja tuskin palaan enää uudelleen jatkamaan.
Oon katsonut sen piirretyn. Hyvä alku- ja lopputunnari!
Olen lukenut kirjan niin kuin kaikki muutkin Vernet. Elokuvan katsominen pilaa kirjat.
Ei toimi uudet versiot vanhoista suosikeista. Uusi Kaikenkarvaiset ystävät oli huono ja Vihervaaran Anna aivan kamala.
Katsoin pari jaksoa osittain jostain keskeltä "vahingossa" ja ajatteli katsella ajan kanssa mielummin alusta asti. Vaikutti ihan hyvältä niiden pätkien perusteella. Olen lukenut kirjat ja katsonut piirrettyjä.
Olen toiveikas.
Ördög kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämänkö?
Ihan huippu : )
,Eri
Vierailija kirjoitti:
Tämänkö?
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut kirjan niin kuin kaikki muutkin Vernet. Elokuvan katsominen pilaa kirjat.
Se on aivan totta. Hyvä että todella ehdin lukea kirjan, ennen kuin näin yhdenkään TV- tai leffasovituksen - mukana lukien tuo sinänsä hauska piirretty sarja.
Ei paljoa muistuttanut alkuperäistä tarinaa.