Millaisia mekkoja olette tänään nähneet?
Kommentit (25)
Minulla on ihana persikansävyinen kukkamekko.
t. Pera 58
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt yhtäkään. Valkoisia farkkucapreja senkin edestä kera kukikkaan tunikatopin.
Ihanko totta? Minä taas mekkoja laidasta laitaan, kaikissa mahdollisissa väreissä ja pituuksissa. Eräs ylhäältä alas kirkkaanpunainen jäi mieleen. ap
Oon täällä maaseudulla niin kaikilla on joko verkkarit tai maastohousut. Oon ainoa, jolla hame. Ja juu, nähnyt varmaan 50 ihmistä, kun kävin kaupassa, jossa tosi pitkä jono
En ensimmäistäkään tänään. Toisaalta olen nähnyt vain 6 ihmistä, mukaanlukien oma perhe.
Voi vee mitä tämä palsta tekee päälleni. Olen pikalukija ja luin otsakkeen jossa kysyttiin ETTÄ millaisia MENKKOJA te....sitten varotuskellot kilkattivat päässäni.
En ole nähnyt ketään. Kotona ja verhot kiinni. Tulis jo syksy.
En ole kiinnittänyt huomiota muiden ihmisten vaatteisiin joten paha mennä sanomaan mitään.
En ole nähnyt. Olen ollut vain sisällä.
En ole nähnyt yhtäkään :( Tosin en ole itsekään pitänyt kun ei vaatekaapista löydy.
Minä olen nähnyt lähinnä shortsit ja t-paita- yhdistelmiä sekä miehillä, että naisilla. Yhdellä naisella olen nähnyt täyspitkän, kevyen kukkamekon.
En mä ole mekkoja nähnyt sen enempää kuin muitakaan asuja. Sen kyllä olen lohdukseni huomannut, ettei ne vaatteet oikein muidenkaan päälle nätisti näytä istuvan joten kenties sitä voisi olla armollisempi itseäänkin kohtaan vaikka peilikuva näyttäisi ihan tyhmältä ja mekossa lähinnä möhköltä.
Ei muutkaan välitä.
Naapurilla on todella kaunis ja varmasti kallis mekko. Voi kun sais itselle sellasen. No, ehkä joskus.
https://images.cdn.etlehti.fi/kI7_U61Rzv5WYMBz9l5Zr5yH8Ys=/890x0/smart/…()/etlehti.fi/s3fs-public/wysiwyg_images/sininenmekko2.jpg?itok=FbWzjuvB
Mutta yhdynnät, ne on yhtä juhlaa!!
En ole nähnyt kuin yhden teinin ihonmyötäisessä minimekossa. Muuten ihmisillä näyttää olevan caprit tai shortsit ja jokin paita. Nuorilla tiukka napapaita ja vanhemmilla löysä kukallinen pusero. Miehiä on näkynyt laidasta laitaan. Paidattomia ja collegeasuisia - kyllä, tälläkin helteellä pelkkää pitkähihaista päällä.
En yhtään mekkoa,olen ollut koko päivän kotona.
Rantajuhlilla oli paljon valkoisia, lyhyitä, väljiä hellemekkoja sekä yhdet puolipeppushortsit ja napatoppi - yhdistelmä.
en oo nähnyt, enemmän t paitoja ja capreja
En ole nähnyt yhtään mekkoa enkä muutakaan asua, koska menen ulos vasta sitten kun siellä ei ole noin kuuma.
Oman yöpaitani jossa olen ollut koko päivän. Tämä on pitkä ja sellainen kaapumekon näköinen.
En aio mennä ulos ollenkaan.
En ole nähnyt yhtäkään. Valkoisia farkkucapreja senkin edestä kera kukikkaan tunikatopin.