mistä tällanen tavallinen yh voisi löytää miehen itselleen?
Tuntuisi että nyt voisi olla jo sopiva aika mutta mahdollisuudet heikot kun en saa edes lapsia hoitoon koskaan...
Kommentit (8)
www. city. fi ja sieltä deittihommeli, frendit ainakin ahkerasti sitä käyttää :)
Onkai niitä netissä muitakin deittisivuja, senkus googlaat :)
Tsemppiä miehen metsästämiseen :)
Mieti minkälaista miestä etsit. Mitä unelmiesi mies tekee vapaa-ajallaan? Urheilee? Metsästää? Tekee käsitöitä? Harrastaa järjestötoimintaa?
Ja sitä kautta lähdet etsimään miestä. Eli jos urheilullista kaipaat, lähde squash-hallille, keilaamaan, pururadalle... Jos käsityöihmistä, lähde puutyökurssille tms. :D
Eikä nettikään mikään huono vaihtoehto ole. Jopa minun äitini löysi aivan ihanan miesystävän netin kautta. Upea, maanläheinen, tavallinen lämmin ihminen!
Samalla luokalla aloitimme lähihoitaja opiskelut - ei menny montaa viikkoa, kun ihastuttiin ja nopeasti aloimme seurustella. Se oli vaan naps salama kirkkaalta taivaalta, juuri kun päätin kerrankin keskittyä opiskelemaan toden teolla :) (ja mitenköhän niille opiskeluille kävi..)
Minä olen tahkonnut pururatoja jo 3 vuotta enkä milloinkaan ole tavannut siellä ketään, joka alkaisi juttusille. Olen kolunnut myös melkoisesti juoksu- ja muita urheilutapahtumia ja niissä jos jonkun kanssa ryhtyykin juttusille, niin aina on tyttöystävä tai vaimo maalissa odottamassa. Missä ne vapaat kivat miehet muka ovat???
Vierailija:
Ja sitä kautta lähdet etsimään miestä. Eli jos urheilullista kaipaat, lähde squash-hallille, keilaamaan, pururadalle... Jos käsityöihmistä, lähde puutyökurssille tms. :D
Myös uimassa, kirjastossa ja ravintoloissa lasten kanssa ollessa olen saanut seuraa (halusin tai en) ja aika tavallinen olen.
Oikea löytyi lopulta kahvilasta (kaverin kaveri) : )
maaseuduntulevaisuus piste fi. Ja sieltä " etsin ystävää" .
Vierailija:
Mieti minkälaista miestä etsit. Mitä unelmiesi mies tekee vapaa-ajallaan? Urheilee? Metsästää? Tekee käsitöitä? Harrastaa järjestötoimintaa?
suomi24 ja city deitti
Sieltä löysin elämäni miehen :)