Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä tällanen tavallinen yh voisi löytää miehen itselleen?

Vierailija
17.10.2006 |

Tuntuisi että nyt voisi olla jo sopiva aika mutta mahdollisuudet heikot kun en saa edes lapsia hoitoon koskaan...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomi24 ja city deitti

Sieltä löysin elämäni miehen :)

Vierailija
2/8 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

www. city. fi ja sieltä deittihommeli, frendit ainakin ahkerasti sitä käyttää :)

Onkai niitä netissä muitakin deittisivuja, senkus googlaat :)

Tsemppiä miehen metsästämiseen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti minkälaista miestä etsit. Mitä unelmiesi mies tekee vapaa-ajallaan? Urheilee? Metsästää? Tekee käsitöitä? Harrastaa järjestötoimintaa?

Ja sitä kautta lähdet etsimään miestä. Eli jos urheilullista kaipaat, lähde squash-hallille, keilaamaan, pururadalle... Jos käsityöihmistä, lähde puutyökurssille tms. :D

Eikä nettikään mikään huono vaihtoehto ole. Jopa minun äitini löysi aivan ihanan miesystävän netin kautta. Upea, maanläheinen, tavallinen lämmin ihminen!

Vierailija
4/8 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla luokalla aloitimme lähihoitaja opiskelut - ei menny montaa viikkoa, kun ihastuttiin ja nopeasti aloimme seurustella. Se oli vaan naps salama kirkkaalta taivaalta, juuri kun päätin kerrankin keskittyä opiskelemaan toden teolla :) (ja mitenköhän niille opiskeluille kävi..)

Vierailija
5/8 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tahkonnut pururatoja jo 3 vuotta enkä milloinkaan ole tavannut siellä ketään, joka alkaisi juttusille. Olen kolunnut myös melkoisesti juoksu- ja muita urheilutapahtumia ja niissä jos jonkun kanssa ryhtyykin juttusille, niin aina on tyttöystävä tai vaimo maalissa odottamassa. Missä ne vapaat kivat miehet muka ovat???

Vierailija:

Ja sitä kautta lähdet etsimään miestä. Eli jos urheilullista kaipaat, lähde squash-hallille, keilaamaan, pururadalle... Jos käsityöihmistä, lähde puutyökurssille tms. :D

Vierailija
6/8 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös uimassa, kirjastossa ja ravintoloissa lasten kanssa ollessa olen saanut seuraa (halusin tai en) ja aika tavallinen olen.

Oikea löytyi lopulta kahvilasta (kaverin kaveri) : )

Vierailija
7/8 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maaseuduntulevaisuus piste fi. Ja sieltä " etsin ystävää" .

Vierailija
8/8 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mieti minkälaista miestä etsit. Mitä unelmiesi mies tekee vapaa-ajallaan? Urheilee? Metsästää? Tekee käsitöitä? Harrastaa järjestötoimintaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi