Ohisalo: Tuloveron alennus pieni- ja keskituloisille
Kommentit (24)
Eihän pienituloiset maksa nytkään valtion tuloveroja senttiäkään ja harva edes kunnallisverojakaan täysimääräisinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Esimerkiksi ruoan arvonlisäveron tai polttoaineveron alennuksesta Ohisalo ei innostu."
aivan koska olisi todella kallis (eli mistä rahat vai otetaanko lisävelkaa) ja kohdentuisi huonosti
Rahat leikkauksista.
laita lista mistä leikataan ja mieluusti tarkka eikä mitään että leikataan "herroilta" mitä näiltä palstoilta saa aina lukea
Kuule, minä en leikkaisi ns. herroilta mitään.
Tuista lähtisin leikkaamaan ja niissähän sitä leikkaamista riittää. Jos ei riittäisi niin palveluissa on paljon leikattavaa myöskin. No minä en edes viitsi mitään listaa kirjoittaa, pillastuitte jo kuitenkin.
Näin se aina menee. Halla-aho sanoi viime kuntavaalien alla että kunnat tuhlaavat 20 miljardia, Marin kysyi että mistäpä leikataan, meni Jussi hiljaiseksi.....
Ei meistä kunnon ihmisistä tule tarpeeksi montaa ääntä poliitikoille. Sen takia minä en viitsi ketään edes äänestää. Kukaan ei edes ehdota mitään leikkauksia. Vasemmistolaisia kaikki tyynni.
Asumistukien pois
Kaikki muut tuet pois.
Kaikki höpöhöpöpalvelut pois. Niistä tulee niin pitkä lista, että en rupea sitä romaania kirjoittaa, mutta löytyy enimmäkseen lohkosta terveys-ja sosiaalipalvelut.
Terveydenhoito osittain vakuutuksien varaan.
Varhaiskasvatus maksulliseksi.
Toisen ja kolmannen asteen koulutus maksulliseksi.Joko riittää.
ei suomalaiset halua tehdä tästä maasta mitään kehitysmaata
Kyllä te teette. Onko se nyt niin suuri ero möllöttää tai tanssia, kun pointti on että joku toinen maksaa.
Niin jännästi ajatellaan, että vain saajapuolen poliittiset näkemykset ovat oikeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
et sitten eka poistosta oppinut. pelkkä LINKKI ei ole keskustelun avaus.
Tämä ei ole mikään ampparit.
Et osaa linkkiä avata?
Yritä nyt tajuta että sinä et ole mikään kapellimestari joka täällä osoittelet toisille keskustelun suuntia. Ei, sinä olet vähäpätöinen ja ilmeisen typerä peräkammarilainen.
Mikäs kapellimestari sitten itse luulet olevasi?
Kyllä te teette. Onko se nyt niin suuri ero möllöttää tai tanssia, kun pointti on että joku toinen maksaa.