Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ötökkä korvassa?

Vierailija
23.06.2022 |

Kuinka todennäkösesti mulla on ötökkä korvassa? :(

Toissapäivänä säikähdin kamalasti, kun kuulin jonkin ittiäisen tai pikkukärpäsen korvan juuressa. No selvisin säikähdyksellä, mitään ei näkynyt. Kuulosti kumminkin, että huoneessa olisi jossain piilossa ötököitä/ötökkä.

No tajusin vasta eilen, että tää äänihän tulee vaan ja ainoastaan mun oikeasta korvasta. Tasaista surinaa, viime yönä säikähdin useamman kerran kun ääni yhtäkkiä koveni ja menin peiton alle piiloon kun luulin ötökän yrittävän hyökätä.

Voiko olla tinnitus vai onko mulla oikeasti ötökkä korvassa?! Välillä pieniä taukoja, nukkuuko se?! Oon yrittänyt kattoa korvaan peilillä ja lampulla, houkutella mahdollista asukasta ulos avulla. Mitä mä teen. Ei onneksi erityisiä kipuja, tosin tänään päivällä korvaa jyskytti ja pelkäsin korvatulehduksen alkua. Pelottaa ja ällöttää, kuulostaa joltain pieneltä kärpäseltä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! :'D Onko tää lääkärillä tarkistuttamisen arvosta? Soitanko jonnekkin? En oikeesti tiedä, mulla ei oo koskaan ennen ollut tinnitusta, mutta tää kuulostaa ötökältä. Varsinkin ne tauot pelottaa, saattaa olla hetken hiljaa mutta jos heilauttaa päätä alkaa taas se surina! Yleensä jatkuvaa tuo

Vierailija
2/7 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene tarkistuttamaan lääkäriin. Varsinkin kun alkoi yhtäkkiä. Kekuri pystyy katsomaan korvakäytävän pohjaan asti.

Joskus on ollut kuvia, kun vedetään sitä ötökän raatoa korvasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene tarkistuttamaan lääkäriin. Varsinkin kun alkoi yhtäkkiä. Kekuri pystyy katsomaan korvakäytävän pohjaan asti.

Joskus on ollut kuvia, kun vedetään sitä ötökän raatoa korvasta.

Kiitos vastauksesta! Hyvä tietää, että on käynnin arvosta, soitan meiän terveysasemalle aamulla. Ja hyi, en halua aatella mitään raatoja D: 

Vierailija
4/7 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

terkkari lie kiinni juhannusaattona

😕

Vierailija
5/7 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta apteekista sellainen kuminen pumppu, jolla pumpataan vettä korvaan ja puhdista itse korvasi. Ei siihen lääkäriä tarvita.

Vierailija
6/7 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

srrrrrr kirjoitti:

terkkari lie kiinni juhannusaattona

😕

Joo, terveysasema kiinni nyt ja ensi viikon torstaille asti :'D Soitin päivystysapuun ja pyysin ohjeita, oon nyt lähössä apteekkiin (onneksi auki!!) ostamaan öljyä, jolla täytän tän mun korvan ja hukutan tuon hirvityksen.

Jos muistan niin voin tulla tän toimenpiteen jälkeen vielä päivittämään, miten meni ja mikä örkkimys kyseessä!

- AP

Vierailija
7/7 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin sitä apteekin öljyä, pyydettiin laittamaan pari tippaa joten niin tein ja makasin toisella kyljellä, paha korva ylöspäin. Annoin vaikuttaa n. 6 minuuttia, kallistin päätä ja yritin valuttaa öljyt pois vanulapulle, mutta yhä kuulen ton kamaluksen! Miten voi yhä olla hengissä?? Paljonko tuota öljyä pitää korvaan tunkea, koko kanaali täyteen? Pyydettiin laittamaan vaan pari tippaa niin en uskalla, tuntuu myös tosi pahalta enkä saanut yhtään valutettua ulos.

Kumpa terveysasema olisi auki, ens torstaihin mennessä tää varmaan munii jo poikueen apua. Yksityinen maksaa liikaa eikä mulla oo vakuutusta. Tekisi mieli suihkuttaa korva täyteen vettä, mutta voi vissiin vahingoittaa korvaa. Olispa tää kaikki vaan pahaa unta, tuntuu epätodelliselta.

- AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi