Säikähtäisitkö jos sinulla löytyisi syövän esiaste?
Kommentit (18)
Lähes jokaiselle miehelle taitaa vanhemmiten tulla jonkinasteinen eturauhassyövän esiaste. Ilahdun kun tutkitaan ja mitään ei ole.
En varsinaisesti säikähtäisi jos todettaisiin nopeasti etenevä syöpäkään. Jonkinasteinen kuolemanpelko varmaan tulisi, mutta se todennäköisesti tulee kumminkin jossakin vaiheessa.
Lapsuudenkaveri tekee parhaillaan kuolemaa, nesteytys lopetettiin.
Kaikki me kuollaan kuitenkin, ennemmin tai myöhemmin.
En! En ota hoitojakaan.Lähden sovinolla elämästä.Ilman hoito kidutukset.
Ei pelota. Minulla on jo yksi hyvänlaatuinen syöpä kaverina. Löytyi autokolarin jälkeen kuvista 29 vuotiaana. Eipä ole vaivannut mitenkään. Virolainen lääkäri ihmetteli, että tuossa möykyssä on verenkierto. M37
Pelotti pikkasen kun oli sellainen ihosyövän esiaste selässä. Kaavittiin kunnolla luomi pois. Sillä selvittiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei pelota. Minulla on jo yksi hyvänlaatuinen syöpä kaverina. Löytyi autokolarin jälkeen kuvista 29 vuotiaana. Eipä ole vaivannut mitenkään. Virolainen lääkäri ihmetteli, että tuossa möykyssä on verenkierto. M37
Hä? Ei hyvänlaatuista syöpää olekaan.
Vierailija kirjoitti:
En! En ota hoitojakaan.Lähden sovinolla elämästä.Ilman hoito kidutukset.
Samoin ajattelen.
No aivan varmasti säikähtäisin. Kuolema ei ole leikin asia. Jos olisi, minulla roikkuisi kaulakiikku olohuoneessa.
Ei pelottaisi. Kerran täältä kuitenkin on lähdettävä.
En, se saadaan yleensä hoidettua pois toistaiseksi. Mutta siellä se vaanii, uutta tilaisuutta odottaen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki me kuollaan kuitenkin, ennemmin tai myöhemmin.
Ehkä fakta, mutta ei se noin mene. Itselleni kuolemantuomio toi tahtoa elää lisää.
Säikäytti ja vielä 20 vuotta myöhemmin mietityttää.
Vierailija kirjoitti:
Ihanko oikeasti sinulle ei sen vuoksi ole väliä sillä, lähdetkö nyt vai 50 vuoden päästä?
On löytynyt ja kyllä säikähdin.
Oli 3- ja 1-vuotias lapsi ja pelkäsin että jäävät äidittömiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei minuakaan enää, mutta nuorena en ollut vielä valmis lähtemään kun oli elämä elettävänä.
N68
On löytynyt jo syöpä 15 vuotta sitten, ja syövän esiaste 3 vuotta sitten. Totta kai se säikäyttää.
Kyllä.
Vuosia sitten minulle todettiin syöpä. Oli aivan alussa, helppohoitoinen, hyvin saatiin kuriin. Mutta jo se säikäytti. Voisin vain kuvitella miten paljon pelottaisi vakavan syöpädiagnoosin jälkeen