Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppanisi flirttailee avoimesti seurassasi, miten toimit?

Vierailija
23.06.2022 |

Oletko mustasukkainen? Ajatteletko että voit luottaa mieheesi, flirttaliethan itsekin muiden miesten kanssa? Olette molemmat hyvännäköisiä, joten kiinnitätte molemmat huomiota muissa ihmisissä, olette haluttuja joten olette onnistuneet hyvin toisenne löytäessä. Miten se tuli ilmi, oliko se yllätys, miten asiat tapahtuu? Oliko siitä puhetta aikaisemmin, että mitkä ovat suhteen säännöt? Onko siitä juteltu jos toinen kokee asian epämiellyttäväksi? Mitä jos toinen on altavastaava?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä on erilaisia, mutta itse en koskaan olisi flirttailevan miehen kanssa. Eikä ole tarvinnutkaan kokea moista koskaan. En itsekään ole mikään flirttailija, miksi haluaisin kumppanikaan olevan. Mielestäni avoin flirttailu on kaiken lisäksi mautonta.

Lucky you

Vierailija
42/46 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus tähän kysymykseen ei ole yksiselitteinen.

Normaalisti en olisi mustasukkainen tai asia ei häiritsisi minua. Tämän lausunnon sanon olettaen, että mies huomioi ja kehuu minua myös yhtälailla illan aikana, eikä yritä esimerkiksi esittää sinkkua. Saa siis kehua ja huomioida muitakin naisia minun puolestani.

Jos taas mies antaisi sellaista huomiota jollekin muulle naiselle, jota minä en ikinä saisi, niin siitä tulisi varmasti ärsyyntynyt olo. Jos hän ei esimerkiksi ikinä suostuisi tanssimaan minun kanssani ja sitten juhlissa tanssittaisi muita naisia, niin siitä suuttuisin varmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeäisin olla hänen puolisonsa, enkä haluaisi mennä yhdessä minnekään.

Vierailija
44/46 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, koska niin ei ole koskaan tapahtunut.

Vierailija
45/46 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En naisena flirttaile mieheni seurassa, mutta monet kyllä flirttailevat minulle mieheni läsnäollessa. Miestäni se ei haittaa, koska en vastaa siihen, lähinnä pidetään pienenä hauskutteluna. Ei se niin vakavaa ole, en ole pettämässä miestäni ja mies tietää sen.

Vierailija
46/46 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen alussa olin tosi mustasukkainen, nykyään annan asian olla. Vaimo ei ilmeisesti pysty kontrolloimaan flirttailuaan, kun kyseessä on kookkaat mustat miehet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi