Kumppanisi flirttailee avoimesti seurassasi, miten toimit?
Oletko mustasukkainen? Ajatteletko että voit luottaa mieheesi, flirttaliethan itsekin muiden miesten kanssa? Olette molemmat hyvännäköisiä, joten kiinnitätte molemmat huomiota muissa ihmisissä, olette haluttuja joten olette onnistuneet hyvin toisenne löytäessä. Miten se tuli ilmi, oliko se yllätys, miten asiat tapahtuu? Oliko siitä puhetta aikaisemmin, että mitkä ovat suhteen säännöt? Onko siitä juteltu jos toinen kokee asian epämiellyttäväksi? Mitä jos toinen on altavastaava?
Kommentit (46)
Flirttailisin itse kolme kertaa pahemmin, että toinen tajuaisi.
Kotona puhuttaisiin ja luotaisiin rajat. Vähän luottamus kärsisi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos poikaystäväsi sanoisi,että sinulla on vaan huono itsetunto?
Häpeäisin ja tuntisin oloni vaivautuneeksi.
Varkojaa, unelmien prinssi voi ollakin täysi playri. Mutta ei välttämättä. Hän voi ollakin prinssisi. Ottakaa selvää _ajan kanssa_
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin miksi hän on mielestään huonolla itsetunnolla varustetun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne rajat perusluonnetta muuttaa? Väkisin pakotettuna tiettyyn muottiin.. onpa kivaa.
Parempi vaan erota, jos elämäntyylit ei sovi yhteen. Toista ei tosiaan voi omistaa tai pakottaa olemaan jotakin muuta, mitä ei ole.
En ole mustasukkainen. Meillä on avoin suhde. Enpä kyllä silti muista tuollaista juurikaan tapahtuneen. Asumme eri kaupungeissa, joten melko harvoin käymme yhdessä esim. baareissa. Yhteisen ajan vietämme yleensä melko tiiviisti kahdestaan.
Minä olen mies ja kumppanini on nainen, jos sillä nyt on väliä. Eikä kyllä kumpikaan olla mitenkään erityisen hyvännäköisiä, tällaisia perustallaajia, joita mahtuu 13 tusinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne rajat perusluonnetta muuttaa? Väkisin pakotettuna tiettyyn muottiin.. onpa kivaa.
Parempi vaan erota, jos elämäntyylit ei sovi yhteen. Toista ei tosiaan voi omistaa tai pakottaa olemaan jotakin muuta, mitä ei ole.
On se näinkin, mutta jos kuitenkin haluaa vielä yrittää.
Jättäisin, ja niin teinkin.
Löysin hyvän ja uskollisen miehen joka ei toimisi ikinä noin vaan rakastaa minua, ilman että kaipaa muiden ihailua..
Tavoitelkaa semmoista, ellet itsekin halua ihailla muita. Samat säännöt molemmille. Minäkään en koskaan katsele muita "sillä silmällä", joten miksi miehenkään pitäisi.
Mutta jokainen hyväksyy mitä hyväksyy. Kannattaa tehdä pelisäännöt heti suhteen alussa valmiiksi niin tietää täyttääkö kriteerit vai ei.
Minulla on espanjalainen mies, joka on aika flirtti koska se on normaalia niiden kulttuurissa. Suomalaiset ovat ihan erilaisia vieraiden ihmisten kanssa oli kyse small talkista tai flirttailusta tms.
Olen oppinut ymmärtämään hänen käyttäytymistään ja olen myös oppinut olemaan vapautuneempi ja ilmaisemaan tunteeni ihmisille ilman estoa, eikä kyse ole vaan seksuaalisen kiinnostuneisuuden ilmaisemisesta vaain ylipäätään ilmaisun vapautumisesta ja turhien esteiden ylittämisestä.
By the way
Olen itsekin mies
Käyn miehen työpaikalla pari kertaa kuussa, aina siellä on minihame tytteleitä yrittämässä ja suoraan mun naaman edessä. Hihittelin sisäisesti kun kuvittelevat mun miehen flirttailevan heidän kanssaan. Ulkopuoliselta se saattaa näyttää siltä, mutta 21v kokemuksella voin sanoa ettei se ole. Mieheni on autisminkirjolainen eikä ymmärrä flirttiä lainkaan. Joku toinen nainen vaimona saattaisi olla mustasukkainen ns flirtistä. Edellinen mies oikeasti flirttaili kaikille ja kaikkialla. Ei häirinnyt sekään. Aina tuli kotiin. Yhdessä oltiin 18v. Ei ole multa pois jos flirttaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole mustasukkainen. Meillä on avoin suhde. Enpä kyllä silti muista tuollaista juurikaan tapahtuneen. Asumme eri kaupungeissa, joten melko harvoin käymme yhdessä esim. baareissa. Yhteisen ajan vietämme yleensä melko tiiviisti kahdestaan.
Minä olen mies ja kumppanini on nainen, jos sillä nyt on väliä. Eikä kyllä kumpikaan olla mitenkään erityisen hyvännäköisiä, tällaisia perustallaajia, joita mahtuu 13 tusinaan.
Oho. Mies joka ei ole mustasukkainen. Yleensä avoin suhdeyritys kaatuu miehen omistushaluun. Sun puoliso on onnekas nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin miksi hän on mielestään huonolla itsetunnolla varustetun kanssa.
Olen eri, mutta en ymmärrä tätä kommenttia. Useimmat ihmiset on tavallisen ihmisen kanssa, jolla on omat hyvät ja huonot puolensa, vahvuutensa ja heikkoutensa. Ei itsetunto ole ainakaan minulle mikään päällimmäinen parinvalintakriteeri.
Mikä siinä flirtissä nyt on niin kamalaa? Ei se tarkoita että sänkyyn ollaan menossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho. Mies joka ei ole mustasukkainen. Yleensä avoin suhdeyritys kaatuu miehen omistushaluun. Sun puoliso on onnekas nainen.
No en tiedä siitä onnekkuudesta, on minussa muita vikoja. :D
Minusta nainen saa flirttailla toisille miehille niin paljon kuin haluaa. Itse tosin osaan kunnioittaa kumppaniani ja sen takia en flirttaile.
Varatut naiset jotka flirttailevat ovat pohjasakkia. Valtava RED FLAG.
Jos kuvittelen mielessäni tuota skenaariota, että kumppani flirttailisi (jonkun muun kuin minun) kanssa, varmaankin lähtisin flirttiin mukaan ja alkaisin flirtata saman henkilön kanssa itsekin. Se yhdistäisi meitä kaikkia kolmea kivalla, elämänmyönteisellä tavalla ja piristäisi iltaa.