Mistä asiasta et meinaa päästä millään yli ja se vaikuttaa käytökseesi ja elämääsi vaikket haluaisikaan?
Kommentit (25)
Ulkonäköni. Jostain syystä tuntuu olevan muiden ihmisten mielestä suoranainen loukkaus heitä kohtaan, jos yritän käyttäytyä ikäänkuin en olisi tietoinen asiasta. Aina pitää jonkun muistuttaa siitä. En tiedä miksi. Olenhan minä ruma, myönnän sen, mutta en tiedä miksi sitä täytyy minulle kertoa, ihan kuin tämännäköinen ihminen ei olisi sitä jo itsekin aikuisikään päästyään tajunnut. Yritän elää ajattelematta tätä liikaa, mutta kyllä se aina tuolla mielessä kuitenkin pysyy.
Kauheata, numero 23. En edes usko että olisit ruma. Ihan järkyttävän huonoa käytöstä tutuillasi.
Toivon sydämestäni että pääsisit tuollaisten ajatusten ja tuntemusten yläpuolelle, ja pystyisit antaa moisten **täysin järjettömien** kommenttien mennä suoraan toisesta korvasta pihalle.
Jäin oikein miettimään, mikähän noita möläyttelijöitä vaivaa. En hevillä heitä ikinä kateus-korttia, mutta nyt tuli mieleeni että saattaisivatko he olla sinulle jostakin kateellisia, ja sitten omaa pienuuttaan purkaisivat sitä noin?
Minulla on ollut sellaisia "piilopiikittelijä" tuttuja, ja olen huomannut että heillä on oikeasti tosi paha olla omassa elämässään.
Iso halaus sinulle!
Mulla on tarkkaavaisuushäiriö, ei kylläkään diagnoosia siihen. Monet asiat ovat tosi hankalia. Vaikka olen enimmäkseen ihan positiivinen ihminen, joka päivä on olo, että haluan kuolla. Se on usein aamulla ensimmäiseksi mielessä. En nyt kuitenkaan voi, koska mulla on lapsia.
Anoppi töni minua ja meinasin kaatua puoli vuotiaan lapsenlapseni päälle.
En ole sietänyt v- mäistä muijaa sen jälkeen vaikka hän on jo hoitokodissa en halua käydä siellä.😒
Varmaan koulukiusaaminen. Sai itsetunnon laskemaan ja jäin yksin. Koko nuoruus hyvin yksinäinen. Nyt on vaikeaa tutustua ihmisiin ja luottaa. Samoin olen ollut varsinkin isäni kanssa aina sellainen joka tekee niin kuin hän sanoo. Vielä aikuisenakin tuo rooli päällä. On vaikeaa asettua häntä vastaan, kun lapsena ja nuorena elin aina kuin veitsenterällä hänen kanssaan. Mieliala vaihtuu usein ja on hankala sekä levoton ihminen. On vaikeaa pyytää mitään tai jotenkin saada oma ääni esiin. Nämä tulivat nyt mieleen.