Ruotsalainen uimaseura kielsi tytöiltä bikinit. Kuulemma hämmentävät poikia.
Ihan oikein! Ei se loputon heruttelu lopu ikinä, jos sille ei laiteta rajoja.
Kommentit (111)
HS: "Kansainvälisen uintiliiton sääntöjen mukaan kaksiosaisen uima-asun käyttö on kielletty kilpailuissa muttei harjoituksissa."
Olen luullut että wanhusuimapuku olisi käytössä tuloksen optimoinnin vuoksi. Mutta se onkin femakot jotka jyrää tuollakin taistelukentällä.
Eli tytöt voivat jatkossa käyttää alaosana stringiä ja olla topless
Vierailija kirjoitti:
Eli tytöt voivat jatkossa käyttää alaosana stringiä ja olla topless
No kyllä minun puolestani.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa muuten kiva kuulla niiden silloisten 11-vuotiaiden tyttöjen mielipiteitä, että tuntuuko nykyään hyvältä, että silloin nuorena suojeltiin ja kiellettiin pukeutumasta mikroshortseihin vai ovatko vielä 16-vuotiaana sitä mieltä, että turhaa holhoamista oli. Nyt 16-vuotiaana heiltä ei toivottavasti kukaan enää ole kieltämässä mikroshortsien käyttämistä, vai onko?
Muistan, että minulla oli kevään eli toukokuun viimeisinä päivinä mikroshortsit ihan kouluasuna abt v. 1971-1972. Yksi nimikaimani pukeutui vuoden ympäri tiukkoihin, antaviin toppeihin, kun hänellä oli mitä esitellä. Olimme 14-15 -vuotiaita. Ei näistä tullut sanomista miltään suunnalta. Tosin silloin "kaikki" olivat hyvin hoikkia, eli mitään aistillisia, reheviä persseitä ei hyppinyt kenenkään silmille. Jos yksi luokassa oli vähän pyöreä, hän ymmärsi(!) hävetä kilojaan ja peitellä niitä parhaansa mukaan.
Tämmöistä oli elämä ennen vanhaan. Kuuskyt-luvun hippi-huumeajan, rintsikoiden polton ja e-pillerin vapautumisen jälkeen. Meikkejä ei kauheasti käytetty, vähän maskaraa illalla.
Siis onko kyse tästä NELJÄ VUOTTA (!) vanhasta jutusta?
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/WjV5na/simning-svensk-klubb-st…
Ei mitään tekemistä muslimien eikä feministien kanssa, tietenkään, eikä edes ajankohtainen. Mutta öyhöttää pitää.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko kyse tästä NELJÄ VUOTTA (!) vanhasta jutusta?
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/WjV5na/simning-svensk-klubb-st…
Ei mitään tekemistä muslimien eikä feministien kanssa, tietenkään, eikä edes ajankohtainen. Mutta öyhöttää pitää.
Kirjaimellisesti kouluesimerkki persuilusta.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti käyttävät niitä "persenaru" bikinejä.... joten kyllä siinä aika moni hämmentyy.
Pitäisi ottaa käyttöön uimaseuran narut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti käyttävät niitä "persenaru" bikinejä.... joten kyllä siinä aika moni hämmentyy.
Pitäisi ottaa käyttöön uimaseuran narut.
Siis onko tää joku eri naru kuin se tampoonin naru?
Alkoiko miesopettajalla kyntämään?
Vierailija kirjoitti:
Pilaan viisastelun: oletan että bikinien tilalle on tullut uimapuku joka on parempi vaihtoehto, siinä on vähemmän veden vastusta koska vähemmän kankaan reunoja, liukuu paremmin, oikea termi lienee hydrodynaamisempi.
Olin tulossa juuri sanomaan, että ketkä muka treenaavat bikineissä? :o Sehän on ihan järjetöntä treenin kannalta!
Niin