Teslojen myynti romahtanut - kenen vika?
Mitä on tapahtunut tiedostavien ihmisten automerkille? Miksi myynti sakkaa ja pahasti?
Kommentit (25)
Vessanpytyllä ajaminen ei oo enää pop
Moneskohan katkeralla ap:llä oli tämä aloitus.
Se on varmaan se että ne nasut ja muut äärioikeistolaiset jotka ei ole se oikea asiakassegmentti sähköautoille. Niillä ei ole rahaa tai kiinnostusta.
Miksi ostaa paskaa jos ei ole peltoa?
Ei se siitä johtuis, että uusi malli on tulossa pian eikä kukaan halua enää ostaa sitä vanhaa?
Tuntuma sisällä on kuin tonnikalapurkissa istuisi.
Kaikki johtuu yhdestä käden heilautuksesta.
Nykyään on markkinoilla yhä enemmän muitakin malleja.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuma sisällä on kuin tonnikalapurkissa istuisi.
Selvästikään et ole kertaakaan istunut teslassa. Yksi tilavimmista autoista.
Elonian an ustappi on viimeinen kiesi, jonka ostaisin. :)
Kukaan ei halua enää Trumpin kätyrin tuotteita. Sähköautoja tekee muutkin autonvalmistajat. Ne ovat myös teknisesti parempia kuin Teslat.
Vierailija kirjoitti:
Elonian an ustappi on viimeinen kiesi, jonka ostaisin. :)
Varmasti, koska sinulla ei ole varaa.
Olen istunut ko autossa. Tilava on , mutta hutero.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei halua enää Trumpin kätyrin tuotteita. Sähköautoja tekee muutkin autonvalmistajat. Ne ovat myös teknisesti parempia kuin Teslat.
Näytä mulle esim Model 3:lle samanhintainen vaihtoehto jossa on yhtä hyvät sisätilat, teho ja appi.
Itselläni riitti jo pelkkä sisäänastuminen tekemään päätöksen että ei ole minun autoni,voimalinja oli kyllä paras mitä olen autoissa kokenut.
Vierailija kirjoitti:
Selvästikään et ole. Tesla on kaikkea muuta kuin huteroita. Etenkin vanhemmat mallit tarvitsisi löysempää jousitusta.
Vierailija kirjoitti:
Selvästikään et ole. Tesla on kaikkea muuta kuin huteroita. Etenkin vanhemmat mallit tarvitsisi löysempää jousitusta.
Musk for president.
I like Ike.