Mitä sanoisit 3 henkilölle nyt,mutta älä paljasta heidän nimiään!
Kommentit (41)
1. Kadun todella etten tullut 2.7 sinne rantaan missä olit odottanut ilmeisesti törmääväsi minuun. Meidän täytyisi puhua. Kumpa tietäisit miten kaipaan yhä sinua.
2. Haluan että otat eron ja muutat takaisin sinne mistä lähdit ja minä saan vihdoin sen mikä minulle olisi kuulunut jo -96
3. Voisitko lakata puhumasta kokoaikaa itsestäsi ja opetella kuuntelemaan muita. Se on ihan antoisaa.
1. En oikeasti ole pitänyt sinusta enää pitkään aikan. Rikoit jotain tärkeää vahingonilollasi.
2. Menisit hammaslääkäriin, suusi haisee
3. Haluaisin tietää mitä minusta ajattelet nykyään, kaipaatko salaa eelleen?
- Tulin tänne sinua varten, valmiiksi lähellesi, odottaman Tule, tiedät mistä minut löydät.
- Olisiko jo aika kertoa se minkä olet minulta koko ikäni salannut.
- Kosto elää.
1. Sinun on naisena naurettavaa valittaa yksinäisyydestä, kun pystyt aina naisena saamaan juttuseuraa.
2. Nainen, et ole oikeasti introvertti. Lopeta tuo esittäminen.
3. Voisitko lopettaa tuon huutonauramisen, nainen?
1. Jätä se jauhojengi
2. Älä huuda hoitajille, sun pitäisi olla heidän puolellaan
3. Sunkin pitäisi olla hoitajien puolella, ei se riitä, että pari sun kaverias lupaa olla heidän puolellaan.
1. Olet alkoholisti, joten et ansaitse oikeutta arvostella ketään missään asiassa
2. Hae itsellesi apua. Ongelmat eivät katoa päätä pensaaseen työntämällä ja esittämällä ettei niitä ole. Ajattelisit lapsiasi
3. Etkö jo ymmärrä vetää itseäsi kiikkuun
1. Ei kiinnosta olla enää tekemisissä tämän kesän vittumaisen kohtelun jälkeen. Ei ihme ettei sinulla ole ystäviä.
2. Olen ihan hulluna sinuun
3. Tietäisitpä itse miten upea tyyppi ja mahtava kollega olet.
1. Oliko kiva huijata iäkkäältä äidiltäni rahaa muka lainaamalla ja sitten vain jättämällä maksamatta?
2. Anteeksi vaan, mutta en ole lapsellisempaa ihmistä tavannut kuin sinä. Sitä kuvittelee, että iän myötä ihminen aikuistuu, mutta sinä et.
3. Varmaankin luulit olevasi joku kaikkien naisten unelma ja käyttäydyitkin niin. Olen iloinen että meistä kahdesta ei tullut mitään. Sait kaltaisesi ja hyvä niin.
moi sanna petri ja heidi. kaunis ilma tänään.
1. Hellitä jo. Et ole vastuussa aikuisista lapsistasi.
2. Olet parhaimpia ihmisiä mitä tunnen. Sinusta huomaa, että et ole päässyt elämässä helpolla, mutta olet yrittänyt kääntää kaikki kokemasi ikävätkin asiat voimavaraksi. Olet vahva.
3. En voi olla sinulle kuin kiitollinen. Olet jo mullan alla, mutta kaikki sinun taholtasi kohtaamani hyvä, ei poistu koskaan mielestäni eikä sydämestäni. Kiitos.
1. Voitko joskus edes välittää edes yhdestä lapsestasi. Ne lapsiraukat eivät ole voineet vanhempiaan valita, mutta kärsivät heidän toimestaan kovasti.
2. Ite oot päättänyt mennä yhteen ihmisen kanssa, jolla on ennestään lapsia, niin OLE HYVÄ ja HYVÄKSY myös ne hänen lapsensa, äläkä savusta niitä ulos heidän kotoaan, jotta saat kutea rauhassa vaimosi ja yhteisen lapsenne kanssa. Oot oksettava!
3. Miks välität niistä lapsistasi, jotka sattuvat olemaan poikia, mutta tytärtäsi et voi sietää silmissäsi. Onneksi hän on jo tarpeeksi iso ymmärtämään, että ei tarvitse vanhemmakseen tuollaista.
Numero 3. suosii vain poikia ja tyttärensä kohdalla oli syytteessä hänen kuristamisesta. Oksettava otus.
1. Olet kiusannut, hakannut, rääkännyt ja alistanut minua koko elämäni. Nyt loppuelämäsi eli vanhuutesi saat olla täysin yksin. Se on hyvin pieni hyvitys siitä vuosikymmenten tuskasta mitä minulle, puolustuslyvyttömälle viattomalle lapselle aiheutit ja teit.
2. Olet uskomaton rakkauteni, jota en koskaan saa. Tiedä silti, että olet sydämesni aina enkä unohda sinua koskaan.
3. Olet urhein ja rohkein ihminen jonka tiedän, ansaitset kaikkea hyvää, ja toivon sitä kaikkea sinulle.
1. Ikävä sua edelleen, vielä me tavataan pilven päällä
2. Kerroin sulle ennen kaikkea, mitä tapahtuu jos tapahtuu kaikkea
3. Hävisit
Yritätkö ärsyttää tahallaan?
Mikäs sulle tuli?
Vieläkö tahtoisit minut?
1.....
2....
3.... (en tuntenut näitä kolmea niin katsoin parhaaksi olla hiljaa)
1. Oot ärsyttävä ja sietämätön
2. Anteeksi, oon paska
3. Sun hiukset on likaiset ja ällöttävät
1. Mä taidan rakastaa sua
2. Mä taidan rakastaa yhtä toista
1. En jaksa enää odottaa, tulisit jo!
2. Kebabrulla ja kahdet ranskalaiset!
3. Olen pahoillani tilanteestasi, mutta en ole psykiatri enkä pysty auttamaan sinua. Toivon, että hakisit apua.