Mitä laitatte juhannuksena päälle?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Jonkin kivan mekon ja kukkaseppeleen hiuksiin.
Mulle on jäänyt jokin kammo mekkoja kohtaan vaikka niistä kyllä tykkäisinkin, kun eka poikaystävä purskahti aivan hillittömään ja spontaaniin nauruun kun näki mulla ekan ja vikan kerran mekon päällä..
Nyt sitten aina jos vaan ajattelenkin itselleni mekkoa niin kuulen korvissa sen hysteerisen naurun pyrskähdyksineen ja kysymyksen "katoitsä yhtään kertaa itteäs peilistä?!"
Vierailija kirjoitti:
Miehen
Mä ajattelin laittaa tuon alle, koska on luvassa hellettä. Päällä on viileämpi olla.
Vierailija kirjoitti:
Kukkamekko tai valkoinen mekko. Klassikot :)
Nuo olisi itsellekin ihan lempparit. Mä en vaan löydä sellaista mekkoa jossa en näyttäisi omituiselta ja lähinnä kuin mieheltä mekko päällä.
Ja siis miehet saa mun puolesta pukeutua mekkoihin jos haluaa, mutta en vaan itse halua näyttää mieheltä vaan itseltäni.
Vierailija kirjoitti:
Kukkamekko tai valkoinen mekko. Klassikot :)
Ai vitsi kun olisikin jompikumpi. Tuo olisi kiva vakkarivaate aina juhannukseksi kun sopisi niin helteeseen kuin viileämpään keliin vaan asusteita lisäämällä. Sellaisen maksimekon alle kun menee vaikka paritkin pitkät kalsarit tarvittaessa ja villatakkia ym voi sitten lisätä yläosaan. Jotenkin jopa sadetakki ja kumpparit näyttää juhannuksena kivalta mekon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Housut, paidan ja takin, jos ulos lähden.
Sama. Tosin tuolla on jo tänään niin vtullisen kuuma, ettei ulos tarvitse mennä koko jussina jos helteet toteutuu.
Rane ja Kake tulee päälle ainakin, ehkä muitakin kun sammun.
Nainen pukeutuu burkaan. Suomen kansallispukuun verhoutuu.
En ktllä mitään,miksi pistäsin...
Vierailija kirjoitti:
Rane ja Kake tulee päälle ainakin, ehkä muitakin kun sammun.
Sama! En vielä tiedä ketkä tulevat päälleni kun sammun.
Työvaatteet, teen koko Juhannuksen tuplavuoroa töissä kotihoidossa.
Hoitaja 60v.
Miehen