Onko sinulle tulossa tylsä vai kiva juhannus?
Kommentit (25)
No kivempi kuin viime vuonna tai sitä ennen kun olin yksin. Nyt miesystävän kanssa mennään ruokaostoksilla käymään, syömässä, ja kokkoa katsomaan illalla.
Tylsä. nopeasti näen kaveria mutta ei tehdä mitään sen kummempaa, muita kavereita ei oo. Baariin tekisi mieli mutta aina ei jaksa yksin mennä. Eli varmaan kotona ryyppään, ehkä yritän keksiä jotain hauskaa yksin jos jaksaa
Tylsä. En tee mitään, ei ole rahaa. Ruokanakin on vaan jotain pakastimesta.
Tylsä varmaankin, koska olen yksikseen kotona.
Juhannus on samanlainen viikonloppu kuin kaikki muutkin. Tänä vuonna parista sattumuksesta johtuen menen mökille vasta Juhannuksen jälkeen. Eikä harmita yhtään kun ei pääse juhannusruuhkiin.
Uskoisin tulevan kivan juhannuksen. Huomenna aattona saunotaan, saa nähdä heitetäänkö talviturkitkin. Ja grillataan + juodaan skumppaa. Lauantaiaamuna lähdetään reissuun.
Kiva, kotona perheen kanssa, hyvät ruoat.
Vierailija kirjoitti:
Tylsä. nopeasti näen kaveria mutta ei tehdä mitään sen kummempaa, muita kavereita ei oo. Baariin tekisi mieli mutta aina ei jaksa yksin mennä. Eli varmaan kotona ryyppään, ehkä yritän keksiä jotain hauskaa yksin jos jaksaa
Mitä järkeä on ryypätä yksin kotona?
Luultavasti vaiherikas, koska kolme lastenlasta tulee seuraksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännissä on kivaa yksinäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule ainakaan riitaa ja kuunneltavan musiikin voi päättää itse. Syö mitä haluaa ja mihin aikaan tahansa.
En ole koskaan tykännyt juhannusjuhlista porukassa.
Tylsä, kuten tavallista. Ja rahatonkin olen.
Tänä vuonna piti viettää uuden seurustelukumppanin kanssa, mutta suhde kaatui juuri, eli lisämasennusta siitäkin asiasta.
Sama täällä, yksin kotona juon muutaman oluen ja välillä pihalle tupakalle. Ei mitään eroa muutamaan edelliseen vuoteen.
Työjuhannus. Ei tule olemaan tylsä, kun olen neljä yötä töissä
Masentava. Olen yksin kotona koronassa, mies ja muut ystävät juhlii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule ainakaan riitaa ja kuunneltavan musiikin voi päättää itse. Syö mitä haluaa ja mihin aikaan tahansa.
En ole koskaan tykännyt juhannusjuhlista porukassa.
Mutta miksi ryypätä?
Tylsä. Korona taitaa olla. Pihalle onneksi pääsee ja lämmintä lupaa.
Eihän sitä voi etukäteen tietää. Kivakin juhla voi päätyä katastrofiiin, tylsästä voi tulla ikimuistoinen.