Voivittunyjee. Ensi viikoksi luvataan jopa +32!
Ma 31, ti 31,ke 32...
Kuka tĂ€llaista tilasi? đ©
Kommentit (22)
MinÀ en ainakaan. TÀllainen 22 ois juuri sopiva mitÀ nyt tÀÀllÀkin on.
MitÀ jÀrkeÀ tÀllasella alotuksella on?
22 astetta on minunkin mieleen, mutta jos menee 10 asteella yli, en valita. Ei nÀitÀ helteitÀ ole viikkotolkulla.
Haluan 10 astetta pakkasta. Taitaa mennÀ joulukuulle tai tammikuulle ennen kun tuollainen sÀÀ on. Oma sietorajana on joku 15 astetta pakkasta ja 18 astetta lÀmmintÀ vÀlillÀ.
Vierailija kirjoitti:
22 astetta on minunkin mieleen, mutta jos menee 10 asteella yli, en valita. Ei nÀitÀ helteitÀ ole viikkotolkulla.
Toivottavasti ei...
En usko, ettÀ elÀn enÀÀ viikon pÀÀstÀ. SydÀn ja keuhkot kÀrsivÀt kevÀÀllÀ koronan takia, en kestÀ noin kovaa ja pitkÀÀ hellettÀ. En varsinkaan, kun joudun asumaan kerrostaloasunnossa, jossa muina hellekesinÀ on sisÀlÀmpötila ollut pahimmillaan 31.5C vuorokauden ympÀri.
HYHH!!!!! Asun 26 neliön yksiössÀ eikÀ edes parveketta. tosi kiva.
Vierailija kirjoitti:
Ei nÀitÀ helteitÀ ole viikkotolkulla.
MistÀ tiedÀt?
Vierailija kirjoitti:
En usko, ettÀ elÀn enÀÀ viikon pÀÀstÀ. SydÀn ja keuhkot kÀrsivÀt kevÀÀllÀ koronan takia, en kestÀ noin kovaa ja pitkÀÀ hellettÀ. En varsinkaan, kun joudun asumaan kerrostaloasunnossa, jossa muina hellekesinÀ on sisÀlÀmpötila ollut pahimmillaan 31.5C vuorokauden ympÀri.
Hanki ainakin ns. viilennysalusta sÀnkyyn.
MitÀpÀ ruikutatte? MenkÀÀ vaikka Argentiinaan tai Chileen, siellÀ ei nyt hiosta ja voi lasketella ja lauleskella.
HyvÀ, jaksaa motivoitua kesÀkuntoon pyrkimisessÀ. Loppikiri juhannuksen yli ja on sitten parempi olo itsestÀ. Mulla on tasan kaksi kiloa, joista olen halunnut pÀÀstÀ eroon monta vuotta mutta pyllyssÀ ne vaan hyllyy. Jonkinlainen pakkomielle varmaan se tasankymmen paino, mut nyt lÀhtee ja viihdyn taas uikkareissa vÀhÀn aikaa. Jos lÀhtee enemmÀn niin ei haittaa, helposti takas.
Kunnon helteet on tervetullutta vaihtelua ja kunnon kesÀsÀÀtÀ. KyllÀhÀn helteet kesÀÀn kuuluu ja sitten on mukava napostella jÀÀtelöÀ ja juoda mehuja.
Tulkoon. Oon huoneistohotellissa ja on ilmastointi.
Itse tykkÀÀn jos tulee lyhyehköksi ajaksi hellettÀ. VietÀn aikaa Stadin saarissa kuten Pihlajasaaressa ja Suomenlinnassa.
Ihanaa!