Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta ulkomaan matkaa olet tehnyt?

Vierailija
23.06.2022 |

Jos ajatellaan koko elämäsi ainana? Kuinka yleistä se oikein on. Lisää myös ikä ja sukupuoli.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ehkä pystyisin laskemaan, jos Ruotsia ja Viroa ei lasketa. Ja jos interrailit lasketaan kukin yhdeksi matkaksi. Näin laskien sain pahaenteisesti 13, ja kaikki vain Euroopassa. Olen mielestäni matkustanut ihan liian vähän, Euroopassakin on niin paljon näkemättä. N54

Vierailija
22/36 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten ehkä pystyisin laskemaan, jos Ruotsia ja Viroa ei lasketa. Ja jos interrailit lasketaan kukin yhdeksi matkaksi. Näin laskien sain pahaenteisesti 13, ja kaikki vain Euroopassa. Olen mielestäni matkustanut ihan liian vähän, Euroopassakin on niin paljon näkemättä. N54

Ja Interrailit 3 kpl päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan useita satoja, joista tosin noin 3 neljäsosaa työreissuja. M42

Vierailija
24/36 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetkää ilmaston saastuttajat!

Tosin lentäähän se lentokone ilman teitäkin, mutta jos tarpeeksi monta urpoa varaa matkan niin se on kannattavaa lennellä.

Vierailija
25/36 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn vuosittain 7-10 matkalla, aina lentäen.

Vierailija
26/36 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt 45 eri maassa. Monessa useammin kuin kerran. M52

Vierailija
27/36 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävetkää ilmaston saastuttajat!

Tosin lentäähän se lentokone ilman teitäkin, mutta jos tarpeeksi monta urpoa varaa matkan niin se on kannattavaa lennellä.

Vietä sinä surkea elämäsi vaan sitä kuusimettänreunaa katsellen ja odottaen että Kata Kärkkäisen uusimman kirjan saa kirjastosta 🤣😂

Vierailija
28/36 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pelkästään Pariisissa käynyt ehkä 30 kertaa. Siellä mihin te juntit ette sanojemme mukaan ikinä menisi toista kertaa 😅

Vierailija
29/36 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu 20 maata käyty lävitse ja tuon lisäksi joissain maissa käyty useampaan kertaan. Omasta mielestä aika vähän, oon kuitenkin jo nelikymppinen. Kaduttaa, että en nuorena matkustellut enemmän, mutta tarkoituksena alkaa matkustelemaan enemmän tulevaisuudessa.

Vierailija
30/36 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava maa nyt kesälomalla tulee olemaan viideskymmenes. Matkoja joitakin satoja. Aloitin kaksikymppisenä. Myös suomea on tullut kierrettyä vähän joka suunnalta. N40

Vierailija
31/36 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutuna sanoisin n. 130-150. Osa työmatkoja ja osa vapaa-ajan reissuja. M45

Vierailija
32/36 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 90, tarkkaa lukemaa en tiedä enkä esim laske Tallinnassa käyntejä mukaan. Muista lasken vain ne mihin liittyy yöpymiset.

Ikää 62v, nainen. Tuossa sekä työ- että lomamatkoja, mutta mun työmatkatkin periaatteessa liittyi matkailualaan. 

Viimeisen 6kk aikana 4 ja ensiviikolla lähdetään 5 viikon reissulle. Elokuussaja lokakuussa seuraavat. 

Vierailija
33/36 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 20 kertaa ympäri Eurooppaa, ja vähän Aasiassakin.

Vierailija
34/36 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala

Olen asunut, aika järjästys, Usa, Belgia, Itävalta ja UK.

Onko ne esim ulkomaan matkoja kun olen Usassa käynyt 39 osavaltiossa. Vai onko vain ne jotka olen mennyt maahan muusta maassta. Eli 12 kertaa.

Aasiassa tai Afrikaassa en ole käynyt.

Veikkaus ulkomaan matkojeni määrästä 300, M48

Vierailija
35/36 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pelkästään Pariisissa käynyt ehkä 30 kertaa. Siellä mihin te juntit ette sanojemme mukaan ikinä menisi toista kertaa 😅

Eikös masokismi ole Ranskalaisessa mielen laadussa

Vierailija
36/36 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo monet totesivatkin, on reissujen määrää vaikea sanoa. Olen viisikymppinen eikä lapsuuden perheessäni matkusteltu. Kerran Ruotsin risteilyllä ja kerran automatka pohjois-Norjaan. Aikuisiällä olen käynyt 28 maassa. Ruotsissa ja Virossa useasti, yhteensä varmasti kymmeniä kertoja. Sit olemme esim. Genovasta käsin käyneet Monacossa ja Nizzassa. Thaimaasta tullessa on yövytty Istanbulissa (ja ehditty katsomaan kaupunkiakin). Eli siis samalla reissulla useampia maita.

Matkailusta on vähän huono ilmasto-omatunto. Emme syö lihaa emmekä kanaa ja ajamme täyssähköautolla. Jos noi valinnat vähän komensoisi. Ensi kuussa Kroatiaan.