Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käyttävätkö apteekin työntekijät edelleen maskia?

Vierailija
23.06.2022 |

Laitatko itse maskin apteekkiin asiakkaana?

Entäs terveyskeskusten työntekijät ja asiakkaat?

Kertokaa vähän tilannetietoja jotka olette viime aikoina käyneet ko. paikoissa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla apteekin työntekijällä ei ollut maskia. Itselläni oli.

Vierailija
2/23 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime viikolla apteekin työntekijällä ei ollut maskia. Itselläni oli.

Asiakkaista suurimmalla osalla ei ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pistä edes sairaalaan maskia. 

Vierailija
4/23 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään Munkkiniemen terveysasemalla. Terveydenhoitajalla oli maski ja kaikilla asiakkaillakin.

Paitsi minulla mutta siihen ei kukaan puuttunut ja sain haavani hoidettua hyvin.

Vierailija
5/23 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin tänään Munkkiniemen terveysasemalla. Terveydenhoitajalla oli maski ja kaikilla asiakkaillakin.

Paitsi minulla mutta siihen ei kukaan puuttunut ja sain haavani hoidettua hyvin.

Sama minulla ei ole tullut käytettyä edes sillon kuin kovin hysteria oli päällä. Ei sillonkaan kukaan olut tyrkyttämässä maskia edes sairaalassa tai jos tarjosi niin pystyi kiltisti kieltäytymään ilman ongelmaa.

Vierailija
6/23 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävin apteekissa, jossa yhdellä työntekijällä oli maski ja kahdella muulla ei.

Vierailija
7/23 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vapaaehtoinen se maski eikä nykyään ole edes suositusta päällä.

Vierailija
8/23 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei nyt luovu maskista, miksi luopuisi siitä enää koskaan?

Vierailija
9/23 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistosairaalassa kaikilla henkilökuntaan kuuluvilla oli maskit viime viikolla.

Joillakin asiakkailla/potilailla. Itsellä ei ollut.

Vierailija
10/23 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekijöillä oli maskit,osalla asiakkaista oli,osalla ei.

Vierailija
11/23 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä päin on apteekin työntekijöillä maskit ja sairaalassa myös (jossa olen itsekkin töissä). Kaupoissakin alkaa taas näkyä maskin käyttäjiä. Itsellänikin on maski jos ollaan sellaisessa paikassa missä on paljon porukkaa, mutta jos pikaseen käyn kaupassa niin en laita. Olen mielelläni "lammas", koska olin keuhkokuumeessa heti kun maskisuositus poistui.

Vierailija
12/23 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin: et piitannut muiden turvallisuudesta. Olisiko ollut vaikeaa sinunkin käyttää maskia?

Vierailija
13/23 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama minulla ei ole tullut käytettyä edes sillon kuin kovin hysteria oli päällä. Ei sillonkaan kukaan olut tyrkyttämässä maskia edes sairaalassa tai jos tarjosi niin pystyi kiltisti kieltäytymään ilman ongelmaa.

Olet inhottava.

Vierailija
14/23 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä päin on apteekin työntekijöillä maskit ja sairaalassa myös (jossa olen itsekkin töissä). Kaupoissakin alkaa taas näkyä maskin käyttäjiä. Itsellänikin on maski jos ollaan sellaisessa paikassa missä on paljon porukkaa, mutta jos pikaseen käyn kaupassa niin en laita. Olen mielelläni "lammas", koska olin keuhkokuumeessa heti kun maskisuositus poistui.

Maskit ei hyödytä mitenkään. Olet hyödytön lammas.

Vierailija
15/23 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomin käytöstä en tiedä mutta maskia monet käyttävät. Objektiiviset havainnot tukevat asiaa.

Vierailija
16/23 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet inhottava.

Ja sinä olet lammas.

Vierailija
17/23 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kävin apteekissa Uudellamaalla. Ei ollut maskia työntekijöillä ja apteekissa oli kyltti, että maskin pitäminen on vapaaehtoista.

Ilmeisesti ovat saaneet palautetta, kun työntekijät ovat ilman maskeja.

Vierailija
18/23 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi minulla mutta siihen ei kukaan puuttunut ja sain haavani hoidettua hyvin.[/quote

Kävin M,artinlaakson terveyasemalla jokunen viikko sitten, meninj sisään ilman maskia, kun olin kävellyt kotoa sinne. Virkailija ilmoittautuessani  antoi minulle sieltä maskin, kun heillä piti käyttää edelleen, ei tuo suurfi vaiva ollut   laittaa sitä kasvoille. .. n

Vierailija
19/23 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi minulla mutta siihen ei kukaan puuttunut ja sain haavani hoidettua hyvin.[/quote

Kävin M,artinlaakson terveyasemalla jokunen viikko sitten, meninj sisään ilman maskia, kun olin kävellyt kotoa sinne. Virkailija ilmoittautuessani  antoi minulle sieltä maskin, kun heillä piti käyttää edelleen, ei tuo suurfi vaiva ollut   laittaa sitä kasvoille. .. n

Ei sentään pakottanu rättiä naamalle? Jos joku pakottaa niin vedän suoriltaa turpaan. En ikinä enää alistu käyttämään maskia. Käytin koronan alussa tietämättömyyttään vähän aikaa maskeja.

Vierailija
20/23 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään apteekissa Porissa farmaseutilla oli maski, kassalla ei. Mulle yks hailee pitääkö joku vai ei, itse en enää pidä maskia.