Käytän FFP-maskia. Kysyttävää?
Tuntuu että olen ainoa joka enää käyttää. Eipä ole toisaalta koronaa tullut....rokotteita on otettu jo neljä.
Kommentit (13)
Miten kiinnittää patolevyt sokkeliin?
Jos sinulla olisi mahdollisuus tanssia sammakkotanssia juhannussalon ympärillä, tanssisitko?
Vaihdatko maskin joskus vai käytätkö aina samaa?
Kiitos, että pidät. Olet fiksu tyyppi!
Onhan se FPP3 maski, jolloin siitä on oikeasti hyötyä?
Alempi kuin P3 ei suojaa koronalta.
Moi, ei kysyttävää, hyvä sinä. Mä olen se toinen, jonka näet pitävän ffp-maskia. Säästynyt olen minäkin toistaiseksi, vaikka pk-seudulla asustelen ja työssäkin altistuu väistämättä.
Mäkin käytän ap. Ei kiinnosta yhtään jos joku tuijottaa.
Mäkin käytän kaupassa ja julkisissa. Ikävä olo ilman maskia.
Käytän maskia duunissa jossa on pölyistä ja haluan pysyä terveenä. Ei se sen kummempaa ole.
Hei ap,
Minäkin otin rokotteet ja käytin maskia, mutta sain koronan ja koska sairastin sen äskettäin ja melko lievänä, niin päätin olla ilman maskia jonkin aikaa. Vahvistan immuniteettiani ottamalla nyt eri taudinaiheuttajia vastaan. Tämä siltä varalta, että talvella taas terveydenhuollontilanne ja koronatilanne on huonompi.
On tosin ikävää, kun tällä hetkellä kaupoissa yskii ja pärskii maskittomia ihmisiä. Minä olen oireeton. Suojaan myös riskiryhmiä. Desinfioin edelleen käsiäni kaupassa käydessä ja puen maskin terveydenhuollossa asioidessani, vaikka sielläkään eivät kuin harvat enää käytä maskia.
Huhuu, ap??? Koska vastaat ihmisten kysymyksiin????
Mä en ole käyttänyt maskia ainakaan vuoteen ja ei ole rokotuksiakaan. Ilmeisesti olen kuitenkin immuuni koronalle tai jotain, koska en ole kymmenistä altistuksista huolimatta saanut koko tautia.
Ei kysyttävää