Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitsen apua. Miten tällaisesta selviää?

Vierailija
23.06.2022 |

Olen yli vuoden ajan tapaillut yhtä miestä. Kävi selväksi aika alussa että pariskuntaa meistä ei tule, mutta tultiin muuten tosi hyvin juttuun ja harrastettiin usein myös seksiä. Juteltiin syvällisiä ja vaikeitakin asioita ja koen että tyypistä tuli mulle läheinen.

Kun kauan sitten käytiin keskustelua suhteen tilasta ja kävi ilmi että pariskuntaa meistä ei tule, molemmat oli silleen että toivottavasti voidaan pysyä kavereina vaikka toinen seurustelisi ja puhuttiin kuinka helppoa toisen kanssa on olla. Tapailu jatkui ja seksikin pysyi mukana kuvioissa.

Nyt mies kuulemma tapaillut jotain muuta. Ja kuitenkin ehdotti mulle keskiviikkona saunomista eli seksiä, vaikka on tapaillut jotain muuta. Toi päivä ei käynyt mulle. Myöhemmin huomasin että mies oli poistanut mun numeron yhteystiedoistaan ton keskustelun jälkeen.

Vastasi sitten että on kuulemma tapaillut jotain muuta nyt vakavasti ja oli ehdottanut mulle seksiä keskiviikkona koska huvitti. Ja pamautti että ei ajattele mua ystävänä vaan satunnaisena seksinä. Otin puheeksi kaikki meidän syvälliset keskustelut ja illanvietot ja sanoin ajatelleen häntä mun ystävänä. Se vastasi Olen huomannut sen, minä en (eli ei ajattele mua ystävänä).

Mä olen aivan shokissa. Hän oli mulle oikeasti yksi läheisimmistä ihmisistä, nähtiin viikottain ja hän itse aiemmin sanoi että toivoo että voidaan pysyä kavereina vaikka toinen alkaisi seurustella. Nyt käänsi takkinsa. Miten tästä selviää?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennus eli mies ehdotti saunomista, ja se ilta ei käynyt mulle. Myöhemmin vasta paljasti, että on tapaillut nyt jotain muuta samalla. Eli en tiennyt toisesta kun olin saanut kutsun saunomaan eli harrastamaan seksiä.

Ap

Vierailija
2/33 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nyt tuntuu pahalta niin se menee ohi. Tulee joku toinen ja aika parantaa haavat. Yritä jatkaa elämää ja poista tää tyyppi sun yhteystiedoista. Ei ole sun arvoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän naiivi olet, jos kuvittelet, että naiset ja miehet voivat olla aidosti ystäviä ja että ystävyyteen kuuluu satunnainen seksi.

Älä enää usko liberaaleja valheita miesten ja naisten samanlaisuudesta. Tyttökaverit on "syvällisiä" keskusteluita varten, seksikumppanit on erikseen. Ja ehkei kannata panna ilman sitoumusta, kun seksi aiheuttaa naisilla kiintymystä ja sitten tuntuu pahalta, kun mies halusikin vain pitää hauskaa ja itse halusit parisuhteen.

Vierailija
4/33 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveän naiivi olet, jos kuvittelet, että naiset ja miehet voivat olla aidosti ystäviä ja että ystävyyteen kuuluu satunnainen seksi.

Älä enää usko liberaaleja valheita miesten ja naisten samanlaisuudesta. Tyttökaverit on "syvällisiä" keskusteluita varten, seksikumppanit on erikseen. Ja ehkei kannata panna ilman sitoumusta, kun seksi aiheuttaa naisilla kiintymystä ja sitten tuntuu pahalta, kun mies halusikin vain pitää hauskaa ja itse halusit parisuhteen.

En ole sanonut että halusin parisuhteen. Halusin hänestä ystävän koska aidosti pidin ko. ihmisestä.

Ap

Vierailija
5/33 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda se ja poista numero. Sä löydät sun arvoisen miehen, joka on samalla sulle puoliso ja paras ystävä! Tuollaisia häntäheikkejä ei kukaan jää kaipaamaan.

Vierailija
6/33 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohh,hohh,hoijaa :(

Vierailija
7/33 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on......

Vierailija
8/33 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syyllistät apta etkä miestä joka on tässä valehdellut ja kääntänyt takkinsa?

Vierailija
9/33 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa Juhannusta kaikille !!!!

Vierailija
10/33 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa ikävä tilanne :( Mies kuulostaa kylmältä tyypiltä kun syvällisen hengailun ja seksin jälkeen noin vain vaihtaa seuraavaan. Reilua olisi ollut hänen sanoa jo aiemmin että kaipaa vain seksiä ja kun joku kiinnostavampi löytyy ei teidän juttu jatku. Tosin silloin tuskin olisit sinäkään sitä jatkanut ja itsekäs tunnekylmä ihminen tietää sen.

Huhhei suruaika ja takaisin elämän syrjään kiinni. Älä anna hänen kovin isoa osaa kesästäsi viedä ajatuksissa.

Vierailija
11/33 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi uskoa tätä todeksi. Aivan kuin tuo jonka viestittelin viimeksi olisi joku eri ihminen. En tunne kyseistä tyyppiä eikä se voi olla sama kuin se jonka tunsin! Miten tästä selviää? Mulla ei ole muutenkaan monia kavereita, ja hän oli oikeasti merkityksellinen ihmissuhde. Niin rentoa ja helppoa olla ja tunsin olevani kotona hänen seurassaan ja juteltiin kaikesta.

Ap

Vierailija
12/33 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko mies Vaasasta?

Vierailija
13/33 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syyllistät apta etkä miestä joka on tässä valehdellut ja kääntänyt takkinsa?

Elämässä pärjääminen on hankalaa, jos on liian sinisilmäinen. Jos ap:lla olisi ihmistuntemusta, hän ei olisi alun perinkään uskonut miehen höpinöitä. Mutta nykyään naiset mieluummin uskovat kauniisiin harhoihin sukupuolten samanlaisuudesta kuin leimautuvat takapajuisiksi realisteiksi.

Vierailija
14/33 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävien kanssa ei panna. Ei mulla muuta.

Vierailija
15/33 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä ystävät ystävinä ja panokaverit panokavereina, molempia ne ei voi olla.

Vierailija
16/33 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkä takia teistä ei sitten voinut tulla paria? 

Kirjoitat, että kun selvisi, ettei teistä voi tulla paria, niin molemmat toivoivat, että voitte pysyä kavereina. Molemmatko? Vai vain sinä sanoit sen ääneen ja mies hymisi jotain myöntävää. Ja mistä sitten tiedät, että mies oli poistanut puhelimestaan sinun yhteystietosi? En minä ainakaan tiedä, kenellä on yhteystietoni puhelimessaan ja kenellä on numeroni vaikka muistikirjassaan.

Vierailija
17/33 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailee vakavasti jotain muuta ja sun kanssa seksiä. No kertoo kyllä kaiken tästä miehestä. Ajattelitko ap jatkaa tätä teidän fyysistä ystävyyttä, jos mies perustaisi esim. perheen.

Vierailija
18/33 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole sanonut että halusin parisuhteen. Halusin hänestä ystävän koska aidosti pidin ko. ihmisestä.

Ap

"Aidosti ystävä jonka kanssa paneskellaan" EI SOVI parisuhteeseen.

"Aidosti ystävä ilman paneskella, voisi toimia, vaikka toinen löytäisi aidon parisuhteenkin. Kenties.

Taisit nyt vaan olla vähän naiivi.

Vierailija
19/33 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minkä takia teistä ei sitten voinut tulla paria? 

Kirjoitat, että kun selvisi, ettei teistä voi tulla paria, niin molemmat toivoivat, että voitte pysyä kavereina. Molemmatko? Vai vain sinä sanoit sen ääneen ja mies hymisi jotain myöntävää. Ja mistä sitten tiedät, että mies oli poistanut puhelimestaan sinun yhteystietosi? En minä ainakaan tiedä, kenellä on yhteystietoni puhelimessaan ja kenellä on numeroni vaikka muistikirjassaan.

Ap valehtelee itselleenkin, koska häpeää myöntää, että olisi halunnut parisuhteen miehen kanssa.

Vierailija
20/33 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkiromantisointia. Ei se niin ihmeellisen ihanaa oikeesti ollut. Tavallinen juntti.