Tilasin vaatteita verkkokaupasta ja nyt ärsyttää
Tilasin muutamat vaatteet H&m:n verkkokaupasta tai minulla on heidän sovellus puhelimessa jossa on oma tilini. Maksoin normaalisti verkkopankin kautta niinkuin aina. Näyttöön tuli 'maksu hyväksytty." Ja sen jälkeen olin palaamassa takaisin kun sivu jäi pyörimään kauaksi aikaa ja tuli virhe ilmoitus.
"OMAT TILAUKSENI" kohdassa ei ole kyseisiä tuotteita enkä ole saanut tilausvahvistusta. Ja nämä molemmat ovat näkyneet aina oikeastaan heti.
Katsoin tilini ja sieltä on kyllä veloitettu tämä tuotteiden summa mutta nyt kuitenkin näyttää siltä että en olisi heiltä mitään ostanut enkä saamassa tilaustani postiin.
Onkohan nyt jotain viiveitä vai mikähän on ongelma? Ensimmäinen kerta kun minulle käy näin.
H&M:n chat palvelu ei ole käytössä. Pitäisikö minun vain soittaa heille suoraan?
Kommentit (6)
On käynyt noin. Rahat menee klarnalle ja menee noin pari kuukautta kun palautuvat takaisin.
Soita, niin saat asian selvitettyä. Saattaa olla, että on ruuhkaa ja viivettä, mutta itselle on muista verkkokaupoista tullut tilausvahvistus sähköpostiin melkein heti. (Eihän sähköpostilaatikkosi ole täynnä?)
Toivottavasti asia selviää! Hyvää juhannusta!
Kannattaa varmaan ottaa yhteyttä sekä H&M:ään että Klarnaan asian selvittämiseksi.
Miten muuten "uskallat" tilata vaatteita ja maksaa ennen kuin olet sovittanut niitä? Jos palautat tuotteita niin siinä menee aika kauan, että Klarna tilittää rahat takaisin. Laskulle tehtävä hyvitys on huomattavasti nopeampi.
Just tuon takia tilaan aina laskulle. Palautin just vaatteita, vein paketin ma postiin ja eilen oli jo lasku mitätöity.
Soita tai lähetä sähköp.