Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverit treenaavat, mutta rentoutuvat alkoholilla?

Vierailija
23.06.2022 |

Onko se terveellistä jos kunnon hikitreenin jälkeen, mennään vetämään aina kunnon kännit?
Olen viimeaikoina katsonut sivusta kavereiden menoa, voin sanoa että ei hyvältä näytä. Rakastan treenaamista ja lepäämistä, olen kaveriporukan vanhempi ja viisaampi. Kaverit eivät ymmärrä sanaa lepääminen, instasta näkee että joka päivä ollaan jossakin. Miksi ei viihdytä kotona ja levätä? Miten voisin kiltisti sanoa kavereille että jos jatkaa sellaisella menolla, niin keho ei palaudu? En minäkään menisi väsyneenä kännejä vetämään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa; ei todellakaan sovi yhteen.

Sanonta: Joukossa tyhmyys tiivistyy.

sopii tähän.

Sinun ei tarvitse onneksi kuulua siihen

Vierailija
2/5 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Justiina 🤓

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaaminen ja alkoholilla rentoutuminen,on eräänlainen miehuuskoe!

Vierailija
4/5 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukkaavat siis aikaa. Siitä treenamisestakaan ei ole mitään hyötyä jos lepo unohtuu. Itseasiassa se kehittyminen tapahtuu juuri levossa. Tekeminen antaa ärsykkeitä, mutta niistä ärsykkeistä ei kyllä ole mitään hyötyä ellein keho pysty rakentamaan uutta (hermoratoja, lihasta jne) rauhassa.  Oikein rytmitetty ja harjoittelu ja lepo on erittäin tärkeää jotta kehityisi halutusti.

Vierailija
5/5 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hukkaavat siis aikaa. Siitä treenamisestakaan ei ole mitään hyötyä jos lepo unohtuu. Itseasiassa se kehittyminen tapahtuu juuri levossa. Tekeminen antaa ärsykkeitä, mutta niistä ärsykkeistä ei kyllä ole mitään hyötyä ellein keho pysty rakentamaan uutta (hermoratoja, lihasta jne) rauhassa.  Oikein rytmitetty ja harjoittelu ja lepo on erittäin tärkeää jotta kehityisi halutusti.

Kavereista jotenkin huomaa että mieli on mennyt sumeaksi ja alakuloiseksi, tietenkin jos joka päivä pitää tehdä jotakin. Olen sellainen, jos en saa levätä ja olla rauhassa niin tulen tosi pahalle tuulelle. Silloin on piru irti.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi