Tuleeko teille JOULUPUKKI ja lasten ikä?
Mä päätin et meille ei enää tuu ja lapset ovat nyt 7 ja 5. On ollut tuo pukkitarjonta niin heikonlaista et ei viitsi enää ottaa riskiä ja katsoa mikä sieltä tulee.
Ovat kyllä aina olleet autollisia ja selvinpäin mut osa ei juuri ole puhua pukahtanut tai sitte on joku kammottava naamariviritys päässä josta jo lapsikin huomaa että se on naamari....
Eli tänä vuonna pukilla on ollut niin hoppu et on jättänyt pussin oven taakse ja ehtii ainoastaan oveen kopauttamaan =)) Ja luulen et on ihan yhtä mieluisa yllätys kuin se esimerkiksi kun viime vuonna pukki eksyi ja ilmoitti väärään taloon mennessään mulle vastaajaan et pukki kävi mut teillä ei oltu kotona jotan pukki lähti kiireellä seuraavaan paikkaan =oS Ja minä viestin saatuani kiireellä soittamaan sille ketaleelle et per..... tänne ja sassiin kun on oltu nenät ikkunassa jo puol tuntia ja tulihan se sitte lopulta!
Kommentit (31)
Tilasin itselleni kitaraa soittavan joulupukin illaksi. Toivottavasti on hyvä, maksoin 150 euroa.
Tietenkin tulee koska onhan Joulupukki olemassa. Me olemme 85-vuotias isä ja 82-vuotias äiti, joiden lapset ikähaarukassa 34-61 vuotta odottavat pukkia jo kovasti tulemaan. Niin ja tietysti lastenlapset ja lastenlastenlapset.
Ei tuu, ei oo tullu ku kerran, enkä mä nähny sitä, ku olin just käymäs pannuhuonees 😂
Lapset on 1v., 1,5v., ja kohta 3v.
Ei tule koronan takia pukki. Lapset 5v ja 7v.
Up