Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Oltiin mieheni kanssa rupeamassa hommiin äsken, hän tuli päälleni, kun olin mahallaan ja totesi haluavansa työnnellä myös vähän pakaroiden väliin. Kysyin häneltä sitten, että mitä pitää näkemästään (siis flirttailevasti sitä yritin kysyä), kun hän totesi, että kyllähän se vähän "man ass" on, perseestäni. Tietysti hieman tuohduin tästä kommentista, johon taas vastauksena sain, että "älä nyt ei se mitään haittaa, ei mun sitä tarvitse katsoa".
Mitähän helvettiä sitä nyt tästä taas ajattelisi, kun mies toteaa, että on helppo tulla, kunhan ei katso mun persettä.

• ylös 73
  • alas 30

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

Jestas mikä tollo sun mies on. Ei tollasten kanssa kannata edes olla, on mun mielipide. Jos hän ei pidä sua kauneimpana ja seksikkäämpänä neitona maan päällä, anna ukon mennä paremmille apajille ja etsi sinä sellainen joka arvostaa!

• ylös 156
  • alas 24
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jep miehiltä ei kannata mitään kysellä. AInakaan suomiukoilta,ei siinä saa kun mielensä pahaksi.

• ylös 84
  • alas 12
Vierailija

Sano sille että sulla on aika naiselliset noi kassit. Tai että aika leveä lantio tms.

• ylös 66
  • alas 16
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jestas mikä tollo sun mies on. Ei tollasten kanssa kannata edes olla, on mun mielipide. Jos hän ei pidä sua kauneimpana ja seksikkäämpänä neitona maan päällä, anna ukon mennä paremmille apajille ja etsi sinä sellainen joka arvostaa!

Miten tuollainen typerä Disney-prinsessa -käsitys on levinnyt, että jokaisen kumppanin pitäisi olla parilleen se kaunein ja seksikkäin? Ei pariutuminen sokeaksi tee ja valtaosa ihmisistä on tavallisen näköisiä. Täysin epärealistinen ehto, josta on parisuhteelle pitkällä välillä pelkkää haittaa.

• ylös 40
  • alas 10
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sano sille että sulla on aika naiselliset noi kassit. Tai että aika leveä lantio tms.

Niin! Tölväise takaisin, vaikka toinen ei hölmösti kysyisi mielipidettä!

Vierailija

Mun rouvalla on perä levinnyt kyllä aikamoisesti, mutta en todellakaan aio siitä mitään negatiivista kommenttia antaa. Kehun ja silittelen sitä niinkuin aina ennenkin. Ja kyllä sitä takaapäin lykkiessä silti mielellään katselee ;)

• ylös 33
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Anna 2:sta niin ei turhia nipota

Kakkoseenhan tuossa juuri oltiin duunaamassa.

Ap kirjoitti: totesi haluavansa työnnellä myös vähän pakaroiden väliin

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä, olivat vasta alkamassa hommiin ap:n kirjoituksen (#1) mukaan. Ap voisi valaista oli kyse alkulämmittelystä vai heti suoraan asiaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miten tuollainen typerä Disney-prinsessa -käsitys on levinnyt, että jokaisen kumppanin pitäisi olla parilleen se kaunein ja seksikkäin? Ei pariutuminen sokeaksi tee ja valtaosa ihmisistä on tavallisen näköisiä. Täysin epärealistinen ehto, josta on parisuhteelle pitkällä välillä pelkkää haittaa.

Eihän siitä ollut kyse vaan siitä että asiat pitää osata ilmaista niin että ei loukkaa toista tarpeettomasti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole seksipalsta.

Tässä nyt analysoidaan miehen kommenttia ap:n takapuolesta ja sen aiheuttamasta harmistumisesta. Kuuluu av:lle.

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä, olivat vasta alkamassa hommiin ap:n kirjoituksen (#1) mukaan. Ap voisi valaista oli kyse alkulämmittelystä vai heti suoraan asiaan?

Mielestäni kyllä kyseessä oli anaaliyhdynnän aloittaminen. Minä ainakin pakaroiden väliin laittaessani laitan kakkoseen. Ykkönen on jalkojen välissä. Mutta ehkä tosiaan ap voisi tarkentaa missä mentiin.

Vierailija

Mitä tuo kommentti edes tarkoittaa? Että peppusi on jotenkin muodoton, pieni tai lättänä? Karvainen? Mikä on man ass?

Vierailija

Yksi bihemmo sanoi, että miehen ja naisen anaali tuntuu aika samalta, että siinä mielessä miehesi oli varmaan ihan totuudenmukainen.

Vierailija

Tyhmä mies, joka puhuu tuollaisia. Ex ehdotti kerran, että minun kannattaisi hankkia pakaraimplantit, niin olisin seksikkäämpi. Pikkujuttu vaan, että sen kommentin jälkeen minä en enää kokenut _häntä_ seksikkääksi.

• ylös 14
  • alas 1

Sivut