Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 46-vuotias vielä nuori ihminen?

Vierailija
22.06.2022 |

Mitä olet mieltä?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on juuri niin vanha kuin hän itse itsensä tuntee. Toki muillakin on mielipiteensä asiaan, mutta jos näet peilissä vanhan ihmisen niin olet sitä vaikka ikää olisi 24.

Entä jos peilistä näkyy vanha, mutta kokee olevansa nuori?

Silloin pitää katsoa itseään peilin kautta silmiin ja todeta: "Vanheneminen on paskaa."

Vierailija
62/65 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi sanomaan nuoreksi ihmistä, jolla voisi ikänsä puolesta olla jo aikuisia lapsia ja mahdollisesti jo lastenlapsiakin. Mutta ei tuon ikäinen toki vielä vanhakaan ole, vaan keski-ikäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, jos on pitänyt hyvää huolta itsestään ja ulkonäöstään.

Joiltakin miehiltä tämä onnistuu (itse olen 39 mutta käyn vielä 29 vuotiaasta.

Naisilta tämä harvoin onnistuu kun tätimäistyvät hyvin nopeasti 40 täytettyään.

Joo joo niin varmaan :D

Ei se vaadi mitään tätimäistymistä tai huonoja elämän tapoja että nelikymppinen ei näytä kolmekymppiseltä, tai kolmekymppinen 25-vuotiaalta, kyllä se tapahtuu aivan kaikille.

No eihän se näkö nyt määritä mitään vaan miten toimintakykyinen on ja paljonko elinvuosia jäljellä. Tässä naiset porskuttavat.

Vierailija
64/65 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En menisi sanomaan nuoreksi ihmistä, jolla voisi ikänsä puolesta olla jo aikuisia lapsia ja mahdollisesti jo lastenlapsiakin. Mutta ei tuon ikäinen toki vielä vanhakaan ole, vaan keski-ikäinen.

Itsekin sanoisin, että ollaan keski-iän ytimessä. Alle 40v on vielä vähän nuori keski-ikäiseksi ja yli 55v alkaa jo lähestyä eläkeikää.

Vierailija
65/65 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikä alkaa 50.

Se alkaa virallisesti 35-vuotiaana ja päättyy 65-vuotiaana. 66-vuotiaana on ikääntynyt. 75-vuotias on jo vanhus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi