Voiko suhde toimia ilman läheisyyttä ja seksiä?
Parisuhde ilman seksiä ja läheisyyttä. Kummallakaan ei oikeutta pettää tai käydä vieraissa. Joskus hailaus tai toinen eikä muuta.
Kommentit (47)
Voi jos mies onkin miehistä kiinnostunut.
Joku todella uskonnollisen tai feministisen kasvatuksen saanut traumatisoitunut mies voi suostua. Feminististä kasvatusta 60-luvun jälkeen syntyneille on tarjonnut televisio ja muut mediat, joissa tyttöjen toiveet on osoitettu oikeina ja seksiä haluavat pojat pahoina ihmisinä, jotka voi nolata tai esim. potkaista niin kovaa kuin jaksaa.
Samoin nainen voi suostua siksi, koska mies täyttää rahallisen tai sosiaalisen aukon tämän elämässä; takaa keskiluokkaisen elämän lapsineen jne. Osa naisista myös antaa miehille erilaisia rooleja ja kun nainen pääsee henkisesti elämässä eteenpäin, miehen tarve loppuu ja suhde loppuu. Joku nainen voi esim.kokea suurta turvallisuudentarvetta ja haluta seurustella poliisimiehen tai portsarin kanssa. Kun nainen kypsyy henkisesti ja pääsee peloistaan yli, mies jätetään.
Ei voi. Se ei ole parisuhde jos ei seksiä ole. Useimmiten toinen tai molemmat kärsii kovasti tilanteesta ja ero tulee ihan väkisinkin, ennemmin tai myöhemmin. Täysin seksitön parisuhde = kämppäkaveruus tai ystävyys, ei parisuhde.
Vierailija wrote:
Ei voi. Se ei ole parisuhde jos ei seksiä ole. Useimmiten toinen tai molemmat kärsii kovasti tilanteesta ja ero tulee ihan väkisinkin, ennemmin tai myöhemmin. Täysin seksitön parisuhde = kämppäkaveruus tai ystävyys, ei parisuhde.
Voihan viddu mitä paskaa taas
Seksitön suhde on onnellisin vaihtoehto minulle kuin sellainen että äijä kuolaa ja väkisin vääntää kuuntelematta. Sairaita mieleltään ovat jos on pakko paneskella eli lykkiä kusivälineet yhteen.
Voi toimia jos molemmille tuollainen suhde on ok.
Itsellä ei toiminut, mies oli haluton. Ero tuli.
Vierailija wrote:
Voi jos mies onkin miehistä kiinnostunut.
Heteropari
Vierailija wrote:
Voi toimia jos molemmille tuollainen suhde on ok.
Itsellä ei toiminut, mies oli haluton. Ero tuli.
Miksi sun oli pakko panna?
Vierailija wrote:
Mitä järkeä sellaisessa on?
Mitä järkeä on seksisuhteessa?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Normaali (siis ne joita on enemmistö) pitävät seksuaalisesta kanssakäymisestä joko vastakkaisen, oman tai jonkun muun sukupuolen kanssa. Orgasmi ja seksi tuottavat elimistössä (taas siis enemmistölle) mielihyvähormoneja ja miehenä voin sanoa että sänkypuuhastelu naisen kanssa tuottaa muutamaksi päiväksi positiivisemman ajattelun tulevasta ja lisää kiintymystä petikumppaniin.
En voi itse ymmärtää seksitöntä parisuhdetta.
Tolle on ihan oma nimikin.
kaverisuhde.
Itsellä ei ainakaan omalla kohdalla toimisi. 🩷🩷🩷
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Normaali (siis ne joita on enemmistö) pitävät seksuaalisesta kanssakäymisestä joko vastakkaisen, oman tai jonkun muun sukupuolen kanssa. Orgasmi ja seksi tuottavat elimistössä (taas siis enemmistölle) mielihyvähormoneja ja miehenä voin sanoa että sänkypuuhastelu naisen kanssa tuottaa muutamaksi päiväksi positiivisemman ajattelun tulevasta ja lisää kiintymystä petikumppaniin.
En voi itse ymmärtää seksitöntä parisuhdetta.
Minä 50 v naisena kyllä allekirjoitan täysin, että miehen kanssa rakastelu on aivan ihanaa. Ja kyllä tuore ihmissuhde, jonka piti olla vain "seksisuhde" muuttui sitten seurustelusuhteeksi. Seksi ja orgasmit vaikuttaa niin moneen asiaan, saa hyvät unet + elämä näyttää niin paljon "valoisemmalta".
Hyvä seksi on kyllä parasta mitä tiedän.
Ei. Se ei ole silloin parisuhde, vaan ystävyyssuhde, "sukulaisuussuhde" tai joku muu vastaava.
Parisuhteen idea on se läheisyys, sekä fyysinen että psyykkinen.
Voihan sitä elää yhdessä ja uskotella että ollaan tässä nyt ihan hyvässä parisuhteessa vaikka ei haluta toisiamme seksuaalisesti, emmekä tunne parisuhderakkautta, mutta ei se sitä tarkoita että se oikeasti toimisi.
Itselläni toimii hyvin. Olen paljon onnellisempi ilman seksisuhdetta ja olen tyytyväinen että löysin sellaisen ihmisen jonka kanssa voin jakaa elämän ilman seksiä ja se on ok hänellekin.
Ei voi, olen kokeillut. Ehkä vanhuksilla eri juttu mutta toimivat elimet vaativat toimintaa.
Voi toimia, jos se suhteen osapuolista, joka haluaa elämäänsä erotiikkaa hakee tarvitsemansa muualta.
Facebookin a-seksuaali ryhmät. Liity taiteilijanimellä.