Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksikää mulle jotain kivaa tekemistä. Nyt aloin taas ryyppäämään kun olen niin masentunut.

Vierailija
22.06.2022 |

.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh, älä huolehi. Elämä ei oo koskaan niin viturallaa etteikö sitä viinalla pahentais. Eli GO GIRL GO!

Vierailija
2/26 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nooh, älä huolehi. Elämä ei oo koskaan niin viturallaa etteikö sitä viinalla pahentais. Eli GO GIRL GO!

No sitähän mä just kun en haluis enempää enää pilata mitään. ihan tarpeeksi päin peetä moni asia muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reippaile!

Vierailija
4/26 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reippaile!

En jaksa, en millään. Monena päivänä peräkkäin en edes poistu kotoa.

Vierailija
5/26 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikki, lukeminen, askartelu, kalaretki, puutarhan laitto, joku itsellesi kiva reissu, jota suunnitella ja odottaa yksin tai kaverin kanssa.

Vierailija
6/26 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huumeet myös helpottavat oloa.

en tällaisia ala, vaikka ne varmaan joitakin helpottaakin.

Vierailija
7/26 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppääminenhän on just kivaa tekemistä!

Vierailija
8/26 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musiikki, lukeminen, askartelu, kalaretki, puutarhan laitto, joku itsellesi kiva reissu, jota suunnitella ja odottaa yksin tai kaverin kanssa.

Luen aika paljon. Mulle ei sovi reissun varaaminen ennakkoon, nimittäin ahdistun siitä ja voi olla, että kun pitäisi lähteä, niin alan panikoimaan. Mulle käy extempore reissut. En sairauksieni vuoksi käy töissä, joten extemporet sopii mulle. Asiaa vaan mutkistaa se, kun puolisoni käy töissä ja hän ei muutenkaan ole extempore tyyppiä.

Vierailija
9/26 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppääminen ja sitä seuraava krapula vaan pahentaa oloa ja tilannetta entisestään. Koita vaikka vähän liikkua kotona, jos et jaksa mennä pihalle. Netistä löytyy kotitreeniohjeita ja videoita.

Vierailija
10/26 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viuhahda pääkadulla.

Vierailija
11/26 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnä sormet kurkkuun ja oksenna

Vierailija
12/26 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita pyöräily, tai aloita vaikka pienoisrautateiden rakentelu.

Vierailija
13/26 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta kun ryyppääminen ei juolahda mieleen? Aika ahtaat aivot.

Vierailija
14/26 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta kun ryyppääminen ei juolahda mieleen? Aika ahtaat aivot.

Eikö sullakaan juolahda. 

Vierailija
15/26 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimelle ladattavat älypelit.

Leivo tai laita juhannusruokaa.

Radio Dei tai Radio Gospel.

Vierailija
16/26 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se myöhäästä ny ku jo ryyppäät. Palataan asiaan sitten ku oot selvinny ja krapula sairastettu pois. Jos vielä motivaatiota löytyy.

Vierailija
17/26 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luen aika paljon. Mulle ei sovi reissun varaaminen ennakkoon, nimittäin ahdistun siitä ja voi olla, että kun pitäisi lähteä, niin alan panikoimaan. Mulle käy extempore reissut. En sairauksieni vuoksi käy töissä, joten extemporet sopii mulle. Asiaa vaan mutkistaa se, kun puolisoni käy töissä ja hän ei muutenkaan ole extempore tyyppiä.

Mikset voi lähteä ex tempore reissuun omin päin? Se on musta kaikista kivointa, omat suunnitelmat ja aikataulut :) 

Olen aika introvertti, niin tollainen reipastaa mua! 

Vierailija
18/26 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa tekeminen, kun et assosioi siihen tekemiseen alkoholia.

Usein alkoholistit syyttävät masennusta juomisestaan ja läheisiään masennuksesta.

Kaverini pyysi päästä konekorjaamooni rassaamaan autoa, koska kotona hän masentuu.

Ja masennukseensa juo.

En päästänyt, koska sitten hän purkaa autonsa halliini, sitten kaljoittelee autonsa kanssa meillä, kunnes ratkeaa juomaan täysipäiväisesti ja auto on purettuna hallissani seuraavan puoli vuotta.

Kokeiltu on.

Vierailija
19/26 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Vieratilija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa tekeminen, kun et assosioi siihen tekemiseen alkoholia.

Usein alkoholistit syyttävät masennusta juomisestaan ja läheisiään masennuksesta.

Kaverini pyysi päästä konekorjaamooni rassaamaan autoa, koska kotona hän masentuu.

Ja masennukseensa juo.

En päästänyt, koska sitten hän purkaa autonsa halliini, sitten kaljoittelee autonsa kanssa meillä, kunnes ratkeaa juomaan täysipäiväisesti ja auto on purettuna hallissani seuraavan puoli vuotta.

Kokeiltu on.

Jatkuu...

Alkoholisoituminen usein lähtee siitä, että harrasteisiin liitetään tissuttelu.

Saunaan kuuluu saunakalja, remonttihommiin asennusolut, soittelun lomassa otetaan naukkuja...

Sitten ei osata näitä hommia enää tehdäkään selvin päin, pikkuhiljaa harraste jää toiselle sijalle juomisen viedessä ykkössijan.

Vierailija
20/26 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin masentaa ja ryyppään. Aloitin tapettien repimisen, kun on tarkoitus tapetoida (no miksipä muuten niitä repisin?), mutta siihen jäi homma kesken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä