Keksikää mulle jotain kivaa tekemistä. Nyt aloin taas ryyppäämään kun olen niin masentunut.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Nooh, älä huolehi. Elämä ei oo koskaan niin viturallaa etteikö sitä viinalla pahentais. Eli GO GIRL GO!
No sitähän mä just kun en haluis enempää enää pilata mitään. ihan tarpeeksi päin peetä moni asia muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Reippaile!
En jaksa, en millään. Monena päivänä peräkkäin en edes poistu kotoa.
Musiikki, lukeminen, askartelu, kalaretki, puutarhan laitto, joku itsellesi kiva reissu, jota suunnitella ja odottaa yksin tai kaverin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
huumeet myös helpottavat oloa.
en tällaisia ala, vaikka ne varmaan joitakin helpottaakin.
Ryyppääminenhän on just kivaa tekemistä!
Vierailija kirjoitti:
Musiikki, lukeminen, askartelu, kalaretki, puutarhan laitto, joku itsellesi kiva reissu, jota suunnitella ja odottaa yksin tai kaverin kanssa.
Luen aika paljon. Mulle ei sovi reissun varaaminen ennakkoon, nimittäin ahdistun siitä ja voi olla, että kun pitäisi lähteä, niin alan panikoimaan. Mulle käy extempore reissut. En sairauksieni vuoksi käy töissä, joten extemporet sopii mulle. Asiaa vaan mutkistaa se, kun puolisoni käy töissä ja hän ei muutenkaan ole extempore tyyppiä.
Ryyppääminen ja sitä seuraava krapula vaan pahentaa oloa ja tilannetta entisestään. Koita vaikka vähän liikkua kotona, jos et jaksa mennä pihalle. Netistä löytyy kotitreeniohjeita ja videoita.
Työnnä sormet kurkkuun ja oksenna
Aloita pyöräily, tai aloita vaikka pienoisrautateiden rakentelu.
Muuta kun ryyppääminen ei juolahda mieleen? Aika ahtaat aivot.
Vierailija kirjoitti:
Muuta kun ryyppääminen ei juolahda mieleen? Aika ahtaat aivot.
Eikö sullakaan juolahda.
Puhelimelle ladattavat älypelit.
Leivo tai laita juhannusruokaa.
Radio Dei tai Radio Gospel.
Se myöhäästä ny ku jo ryyppäät. Palataan asiaan sitten ku oot selvinny ja krapula sairastettu pois. Jos vielä motivaatiota löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luen aika paljon. Mulle ei sovi reissun varaaminen ennakkoon, nimittäin ahdistun siitä ja voi olla, että kun pitäisi lähteä, niin alan panikoimaan. Mulle käy extempore reissut. En sairauksieni vuoksi käy töissä, joten extemporet sopii mulle. Asiaa vaan mutkistaa se, kun puolisoni käy töissä ja hän ei muutenkaan ole extempore tyyppiä.
Mikset voi lähteä ex tempore reissuun omin päin? Se on musta kaikista kivointa, omat suunnitelmat ja aikataulut :)
Olen aika introvertti, niin tollainen reipastaa mua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tahansa tekeminen, kun et assosioi siihen tekemiseen alkoholia.
Usein alkoholistit syyttävät masennusta juomisestaan ja läheisiään masennuksesta.
Kaverini pyysi päästä konekorjaamooni rassaamaan autoa, koska kotona hän masentuu.
Ja masennukseensa juo.
En päästänyt, koska sitten hän purkaa autonsa halliini, sitten kaljoittelee autonsa kanssa meillä, kunnes ratkeaa juomaan täysipäiväisesti ja auto on purettuna hallissani seuraavan puoli vuotta.
Kokeiltu on.
Assburger kirjoitti:
Vieratilija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tahansa tekeminen, kun et assosioi siihen tekemiseen alkoholia.
Usein alkoholistit syyttävät masennusta juomisestaan ja läheisiään masennuksesta.
Kaverini pyysi päästä konekorjaamooni rassaamaan autoa, koska kotona hän masentuu.
Ja masennukseensa juo.En päästänyt, koska sitten hän purkaa autonsa halliini, sitten kaljoittelee autonsa kanssa meillä, kunnes ratkeaa juomaan täysipäiväisesti ja auto on purettuna hallissani seuraavan puoli vuotta.
Kokeiltu on.
Jatkuu...
Alkoholisoituminen usein lähtee siitä, että harrasteisiin liitetään tissuttelu.
Saunaan kuuluu saunakalja, remonttihommiin asennusolut, soittelun lomassa otetaan naukkuja...
Sitten ei osata näitä hommia enää tehdäkään selvin päin, pikkuhiljaa harraste jää toiselle sijalle juomisen viedessä ykkössijan.
Minuakin masentaa ja ryyppään. Aloitin tapettien repimisen, kun on tarkoitus tapetoida (no miksipä muuten niitä repisin?), mutta siihen jäi homma kesken.
Nooh, älä huolehi. Elämä ei oo koskaan niin viturallaa etteikö sitä viinalla pahentais. Eli GO GIRL GO!