Jos saisit tietää lapsesi ostaneen seksiä, miten reagoisit?
Kommentit (24)
Mua ehkä harmittaisi että hän on joutunut tilanteeseen missä seksiä on pitänyt ostaa. Olisihan se mukavaa kun sitä ilman rahaa saisi. Toisaalta ymmärrän että nykyaikana voi olla turvallisempaa ostaa niin on ainaki selkeästi homma sovittu,eikä tule mitään aiheettomia syytöksiä myöhemmin perässä kun jollain kilahtaa.
Ei ole lasta. Varmaan se pilaisi elämää joksikin aikaa ja vaivaisi vuosia, jos lapsi ei olekaan samantyyppinen kuin itse etiikalta tai erehtynyt ostamaan. Miettisi johtuuko se alkoholista vai miksi. Kertoisi kaikki riskit joita koituu eri osapuolille. Ja mitä parempia vaihtoehtoja on elämässä sille. Luultavasti kukaan ei kuuntelisi ja puhuisin tapetille.
Toisaalta ei ole kiva pelimieskään joka käyttää muita hyväksi, ehkä pelimiesten pitäisi maksaa naisille tuhansia jälkikäteen. ;)
Ei tulisi enää viikkorahaa. Kyllä niitä panokavereita löytyy ihan ilmaiseksi, ja sen ne tietää ihan hyvin jo lukioiässä.
Mitä isä edellä, sitä poika perässä. Eipä sitä mitenkään ihmeellisesti tulisi reagoitua.
Ihmettelinsin mistä on saanut rahaa ja kuka sille on myynyt, kun on kuitenkin vasta 8.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelinsin mistä on saanut rahaa ja kuka sille on myynyt, kun on kuitenkin vasta 8.
Kyllä tuolta kaduilta löytyy aina joku namusetä tai -täti.
Ei todellakaan löydy muuten panokavereita kuin ostamalla . Niinhän sitä sanotaan että aina joku löytyy muttei vaan löydy . Monelle ainut vaihtoehto ostaa jos haluaa joskus seksiä saada. Surullista mutta totta. Ei kai sitä kukaan huvikseen osta jos muutenkin olisi saatavilla .
Eipä se minulle kuulu, mihin aikuinen ihminen rahansa käyttää. Seksin ostaminen on käsittääkseni ihan laillistakin, kunhan ostaa oikeasta lähteestä eikä sekaannu ihmiskauppaan tms. Senkään puoleen ei siis minulla mitään reagoitavaa.
Kokisin epäonnistuneeni vanhempana, että kokee naisen ostettavana kauppatavarana. Vielä pettyneempi olisin, jos lapsi alkaisi myymään seksiä tai tekisi pokea tai OnlyFansia.
Vierailija kirjoitti:
Kokisin epäonnistuneeni vanhempana, että kokee naisen ostettavana kauppatavarana. Vielä pettyneempi olisin, jos lapsi alkaisi myymään seksiä tai tekisi pokea tai OnlyFansia.
Eli sinulle olisi ok, jos ostaisi seksiä mieheltä. Silloinhan ei kokisi naista ostettavana kauppatavarana.
Asia tuskin koskaan minulle selviäisi, eikä se millään tavalla minulle edes kuuluisi.
Olisin ylpeä että pojalla on rahaa!
En reagoisi mitenkään. Eihän asia minulle kuulu enkä mainitsisi lapselle sanallakaan asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Pyytäisin palauttamaan
Minkä?
Ihmettelisin. Toistaiseksi pitää vain varjella häntä syömästä hiekkalaatikon hiekkaa.