Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku ollut sinuun epätoivoisesti, yksipuolisesti ihastunut? Mitä hän teki?

Vierailija
22.06.2022 |

Millaista käytöstä? Miten sait sen loppumaan?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta eri ihmistä:

Yksi lähetti rakkauskirjeen. Toinen sanoi, kun muutin toisen miehen luo ja kerroin harrastaneeni seksiä hänen kanssaan (meidän suhteen jälkeen), että "ilmoittele kun tulet järkiisi". Kolmas raivosi.

Yksi tuli kännissä kertomaan pitkäaikaisista tunteistaan. Yksi puhui yhteenmuuttamisista ja avioliitosta, vaikka olin sanonut jo että en näe meitä pitkäaikaisessa suhteessa.

Vierailija
2/15 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä. Saisi olla jo lähtökohtaisesti epätoivoinen, jos olisi kiinnostunut minusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoili vain tunteistaan. Ei tehnyt mitään sopimatonta.

Vierailija
4/15 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ilmeisesti ja sitten väitetään että mä en muka huomaa sitä. Mutta enhän mä voi huomata jotain joka ei mulle edes puhu enkä tiiä koko tyyppiä. Sitten en tiedä onko joku sama tai ihan eri tyyppi joka kuullut tai luullut jostain uhkeasta ja rehevästä mutta se on oikeasti salaatti mutta se voi ihan vapaasti unelmoida siitä. Toinen jonka toiset ovat jotenkin taas väärinymmärtäneet oli pesukone mutta ne voivat ihan rauhassa aloittaa suhteen pesukoneen kanssa. Sitten joku luulee että mä oon muka joku Mari tai joku Miia mutta nekin on ihan eri henkilöitä. Sitten on vielä joku skorppari. Sitten on ahdistelija joka saattanut väittää muka olleensa mun kanssa suhteessa mutta se tapahtunut sitten vain sen kuvitelmissa kun se ei tiennyt edes mun nimeä eikä sitä että mulla on ihan omia sääntöjä joita en riko ja sen tarkoitus on ollut aina rikollisuus ja tehdä mua kohtaan rikollisia. Ehkä niillä muillakin oli niitä henkilöitä kohtaan mutta erehtyneet henkilöstä pahemman kerran.

Vierailija
5/15 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei taatusti. Minuun ei ihastu kukaan.

Vierailija
6/15 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei pitäneet edes äiti eikä isä, saati kukaan muukaan.

Vierailija
7/15 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Ex-aviomies soitteli kännissä kun ei selvinpäin uskaltanut. Ennen kuolemaansa tunnusti, että elämänsä meni päin helvettiä kun erottiin.

Lyhyen seurustelusuhteen eron jälkeen nuoruuden ihastuksen kanssa päätin, hän tuli usein oven taakse ja soitteli, kerran soitin poliisit ja siihen loppui. Äitinsäkin soitteli.

Pitkän seurustelun päätin kun viimeinen vuosi asunttiin yhdessä, mies oli ihan hemmetin raivona. Poikansa tuli minua turvaamaan kun mies muutti käskystäni pois talostani, jossa vimoset vuoden asuimme.

Yksi vaipui epätoivoon kun en alkanut seurustelemaan hänen kanssaan.

Onhan näitä epätoivoisia miehiä elämääni mahtunut. Minä en osaa ketään kaivata.

Vierailija
8/15 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kiinnostunut naisesta. Sen sijaan että hän olisi sanonut ettei kiinnosta niin juoksutti ympäri ämpäri lopilta veetuillen kaupan päälle. Olisi saanut loppumaan ihan ilmaisemalla ettei kiinnosta!

Vierailija
9/15 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitti palstalla keskustelun että mistä voi tietää miten suhtaudun "suhteeseemme".

Vierailija
10/15 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita. Ihan asiallisesti on saatu homma hoidettua. Olen pistänyt selväksi ystävällisesti että en ole kiinnostunut ja homma on tyrehtynyt siihen.

Vierailija
11/15 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohtivat jatkuvasti jokaista viestiäni ja tekoani naisystäviensä kanssa.

Vierailija
12/15 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta eri ihmistä:

Yksi lähetti rakkauskirjeen. Toinen sanoi, kun muutin toisen miehen luo ja kerroin harrastaneeni seksiä hänen kanssaan (meidän suhteen jälkeen), että "ilmoittele kun tulet järkiisi". Kolmas raivosi.

Yksi tuli kännissä kertomaan pitkäaikaisista tunteistaan. Yksi puhui yhteenmuuttamisista ja avioliitosta, vaikka olin sanonut jo että en näe meitä pitkäaikaisessa suhteessa.

Sanoitko ton "en näe meitä pitkäaisessa" siten että ymmärsi että halusit olla?

Vierailija
13/15 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut joskus tuollaisia tilanteita. Pääsääntöisesti mies on suuttunut tai loukkaantunut, kun olen sanonut, etten ole miehestä siinä mielessä kiinnostunut. Yhden kanssa onneksi ystävyys kuitenkin jatkui. Nämä kaikki ovat olleet joko opiskelukavereita tai työkavereita, joiden kanssa olen tullut hyvin juttuun.

Vierailija
14/15 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljasteli itseään eduskunnan kahvilassa. Otin kuvan ahdistelusta ja laitoin Twitteriin niin loppui.

Vierailija
15/15 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäytyi kuin 5-vuotias, vaikka oli lähes keski-ikäinen, minä puolestani olin huomattavasti nuorempi. Otti luvatta henkilökohtaisia tavaroitani (puhelin, tietokone, laukkuni) ja kosketteli minua sopimattomasti, kuten esimerkiksi veti minua poninhännästä ja kiukutteli osoittaen mieltään. Tietenkin kerroin tästä työnantajalle/työkavereille, jotka olivat olleet todistamassa tätä käytöstä. 

Juoduimme kuitenkin molemmat puhutteluun, jossa hän kertoi minun leikkineen kylmää/kuumaa ja hän piti itseään uhrina vedoten identiteettiinsä/mielenterveyteensä. Onneksi lopulta pääsin eroon hänestä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan