Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuo nukkuvasta bussikuskista pelästynyt ja häntä kuvannut. Keksitään, mihin muihin asioihin voi puuttua ja lähettää lehteen

Vierailija
22.06.2022 |

Minä voisin järkyttyä vaikka siitä, että naapurin lapsi on paljain jaloin ulkona, ja ottaa siitä kuvan ja lähettää Ilta-Sanomiin.

Tuo bussikuskijuttu on samaa sarjaa sen uimahallissa roiskeita saaneen ja korvauksia vaatineen kanssa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran jonkun taluttamassa kolmea koiraa kerrallaan.

Vierailija
2/22 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näen joskus äitiä, jolla on rattaissa vauva, rattaiden aisasta pitää kiinni taapero ja lisäksi yksi ajaa potkupyörällä. Mitä jos taapero ja potkupyöräilijä karkaavat yhtaikaa eri suuntiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä menee vähän ohi aiheen, mutta eräs vaivaannuttavimmista tilanteista on se, kun junassa, bussissa, kassajonossa jne. äkkirakastunut ottaa yhteyttä paikalliseen lehteen, iltapäivälehteen tms. löytääkseen elämänsä rakkauden, jolle on sanonut "hei". Piileksin taannoin monta viikkoa tukalan kuumassa yksiössäni, jotta mua lakattiin etsimästä. Onneksi ei sentään kuvaa tajunnut ottaa:(

Vierailija
4/22 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä menee vähän ohi aiheen, mutta eräs vaivaannuttavimmista tilanteista on se, kun junassa, bussissa, kassajonossa jne. äkkirakastunut ottaa yhteyttä paikalliseen lehteen, iltapäivälehteen tms. löytääkseen elämänsä rakkauden, jolle on sanonut "hei". Piileksin taannoin monta viikkoa tukalan kuumassa yksiössäni, jotta mua lakattiin etsimästä. Onneksi ei sentään kuvaa tajunnut ottaa:(

Jouduitko oikeasti tuollaisen kohteeksi? Meidän fb-kaupunkiryhmässämme oli tässä lähivuosina tuollainen "etsin sinua, joka olit k-kaupassa silloin ja silloin", ja ajattelin, että todella kiusallista sille kohteelle, joka on todennäköisesti vielä varattu. Ja vaikka ei olisikaan, tuon jälkeen on todella vaivaannuttavaa, jos vaikka törmääkin siihen etsijään jossain. ap

Vierailija
5/22 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti sait heti kriisiapua.

Vierailija
6/22 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sovittaa marketissa kenkää selkeästi paljaaseen jalkaan.

Vierailija
7/22 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oli juttua kun joku teki lasun koska jauhelihamakaronilaatikko oli mukamas kasattu väärin

Vierailija
8/22 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku painaa bussissa stop-nappia, muttei jääkään vuorollaan pois.

Vierailija
9/22 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jouduitko oikeasti tuollaisen kohteeksi? Meidän fb-kaupunkiryhmässämme oli tässä lähivuosina tuollainen "etsin sinua, joka olit k-kaupassa silloin ja silloin", ja ajattelin, että todella kiusallista sille kohteelle, joka on todennäköisesti vielä varattu. Ja vaikka ei olisikaan, tuon jälkeen on todella vaivaannuttavaa, jos vaikka törmääkin siihen etsijään jossain. ap

Jouduin, ja lopulta mua etsittiin suunnilleen kissojen ja koirien kanssa. Olin aivan kauhuissani, kun minusta alettiin maalailla ihanan romanttisen rakkaustarinan toista osapuolta. Kukaan ei tuntunut kyseenalaistavan, ettei kyseinen henkilö kiinnostanut mua pätkän vertaa. Ja häneen luomani "kiinnostuneet katseet" olivat pelkkää pitkän työpäivän jälkeistä tuijotusta tyhjyyteen.

Vierailija
10/22 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin nainen laittaa aina pesukoneen käymään ja sen jälkeen ovi käy. Eli hän lähtee ulos!

Vierailija
11/22 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N****i sylkäisee bussipysäkillä ;D

Vierailija
12/22 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

bussikuskin kannattaisi nostaa kanne kunnianloukkauksesta sitä kuvaajaa kohtaan. Kuvaaja teki virheen siinä, kun julkaisi kuvan.

Vierailija
13/22 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku käy yleisessä vessassa, muttei kuulu ääntä, että vesihana avattaisiin. Kamerat tämmiin ja kuva lehteen.

Vierailija
14/22 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnettomuuspaikalla kuvaaminen, mutta ei jäädä auttamaan vaan lähetetään mieluummin kuva lehteen

Vierailija
15/22 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyskeskuksessa jossain on muutamä tippa verta lattialla. Toiset vuotavat verta herkemmin mutta eivät silti jaksa pitää sitä lappua siinä kohtaa mistä verinäyte on otettu, kunnes veren tulo tyrehtyy.

Sit toiset ovat ihan että apua täällä teurastetaan ihmisiä.

Vierailija
16/22 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnettomuuspaikalla kuvaaminen, mutta ei jäädä auttamaan vaan lähetetään mieluummin kuva lehteen

No tämä nyt on oikeastikin aika kauheaa. Kuulemma jopa vaikeutetaan ensihoitajien työtä.

Vierailija
17/22 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräytän itseni: teen työtä ns. vakavien asioiden parissa, mutta harjoitamme huumoria kollegoiden kanssa - joskus jopa työhön liittyvissä asioissa!

Vierailija
18/22 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postiauto ajoi ohi eikä tuonut postia!

Vierailija
19/22 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jouduin, ja lopulta mua etsittiin suunnilleen kissojen ja koirien kanssa. Olin aivan kauhuissani, kun minusta alettiin maalailla ihanan romanttisen rakkaustarinan toista osapuolta. Kukaan ei tuntunut kyseenalaistavan, ettei kyseinen henkilö kiinnostanut mua pätkän vertaa. Ja häneen luomani "kiinnostuneet katseet" olivat pelkkää pitkän työpäivän jälkeistä tuijotusta tyhjyyteen.

Uuh oi kauheeta. Ihan liian vaikeaa ois ollut vaan sanoa ääneen että sori ei kiinnosta. " Monta viikkoa tukalan kuumassa yksiössä" on tosi hyvä vaihtoehto ja sulle ilmeisesti se paras valinta.

Vierailija
20/22 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussipysäkillä kun nostat kättä tarkoituksenasi nousta bussin kyytiin mutta kuski ei hiljennäkään vaan nostaa myös kättä morjestaen ja ajaa samalla ohi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi