Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Semmoiset olisi tiedossa. Paikalla ei ketään itselle mukavaa ja läheistä ihmistä. Lukuunottamatta kumppaniani. Normaalisti en menisi sellaisiin juhliin, mutta nyt ajattelin ehkä kuitenkin osallistua koska puolisoni sitä toivoo. Mietin vaan miten itsellenikin saisi kohtuullisen olon, kun lähtökohta on kaukana epämukavuusalueella.

• ylös 13
  • alas 2

Sivut

Kommentit (32)

Ukko39

Olen sen verran iso poika jo, että voin lähteä kotiin tai jättää kokonaan menemättä.

Vaihtoehto on myös mennä juttelemaan muille vieraille ja tutustumaan. En tarvitse esiliinaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No onhan sulla siellä seuraa, kun kumppanisi mainitsit.
Kerrot hänelle tuntemuksistasi ja jäät joko pois tai sinnittelet jonkin aikaa.
Voitte varmaankin sopia, ettette viivy kovin pitkään?
Mietipä, kuinka kiusallista on osallistua sinkkuna melkein mihin juhlaan vain...

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mietipä, kuinka kiusallista on osallistua sinkkuna melkein mihin juhlaan vain...

Onko kaikki juhlat siis jotain puolisonetsintäbileitä?

Vai kieltääkö uskontosi puhumasta ihmisille, jotka edustavat toista siviilisäätyä kuin sinä?

Vai mikä tässä on kiusallista?

Vierailija

Äiperö kirjoitti:
Vedän kunnolla alkoholia, niin ei ole tylsää. Ainakaan omasta mielestäni.

Voi kun olis semmosta viinaa, ettei henki haisisi.
Sitähän olisi hyvinkin sosiaalinen ja rento, kun ottaisi muutaman kulauksen ennen jännittävää tilaisuutta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No joo, kumppanilla on siellä enemmänkin läheisiä ja tuttuja, joten varmasti haluaa itse seurustella muiden vieraiden kanssa eikä roikkua minun vieressä. Todennäköisesti olen aika paljon kuitenkin omillani, matkat kuljetaan yhdessä.
Ap

Vierailija

Parisen tuntia pystyy hyvinkin olemaan hirveen kiusaantuneena paikalla. En nyt nurkkaan hakeutuisi, mutta siihen suht näkyville, muttei täysin framille. Jos joku alkaa puhumaan, niin hyvä niiin... aika kuluu hetken nopeempaa.

Vierailija

Sitä joutuu elämässä olemaan välillä paikoissa, joissa ei niin haluaisi olla. Aina ei voi olla kivaa. Itse menisin ja käyttäytyisin asiallisesti, en ainakaan näyttäisi etten viihdy. Jos kyseessä asiallinen tilaisuus. Mihinkään bilejuhliin en menisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No joo, kumppanilla on siellä enemmänkin läheisiä ja tuttuja, joten varmasti haluaa itse seurustella muiden vieraiden kanssa eikä roikkua minun vieressä. Todennäköisesti olen aika paljon kuitenkin omillani, matkat kuljetaan yhdessä.
Ap

Mikäs tapa se tuollainen on, että jätetään puoliso oman onnensa nojaan kekkereillä, jossa hän ei tunne ketään?

Hänen velvollisuutensahan on sun viihdyttäminen. Esittelee muille ja yhdessä sitten edustatte, eikä missään tapauksessa jätä sua yksin.

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Selaa puhelinta jossain nurkassa. Palstaile.

Vauvapalsta on line. :D

Vierailija

Onko kaikki juhlat siis jotain puolisonetsintäbileitä?

Vai kieltääkö uskontosi puhumasta ihmisille, jotka edustavat toista siviilisäätyä kuin sinä?

Vai mikä tässä on kiusallista?[/quote]

Et ole sitten ilmeisesti ikinä ollut sinkkuna yksin juhlissa vai ymmärrätkö tahallasi väärin?
Tottakai voi puhua ihan kenen kanssa tahansa, mutta jos yhtään tietäisit...
Se nyt yleensä menee niin, että aluksi yksin olevalla saatetaan ihan vain kohteliaisuudesta hölistä muutama sana ( riippuu myös siitä, tunnetko muita ennestään)ja lopulta kaikki keskittyvät omiin pareihinsa tai tuttuihinsa.
Mutta et ole näköjään oikein kyvykäs ymmärtämään, joten turhapa tätä...

Vierailija

Ps. Mitä h***ä uskonto kuuluu tähän?
Teet vain jotain omia, typeriä päätelmiäsi.

Vierailija

Miksi muuten pelkästään sinkun tai muun yksin juhliin tulevan pitäisi aina tehdä aloite keskusteluun?
Kyllä sen voisi joku muukin tehdä.

Vierailija

Mieheni syyllistää minua, kun en osaa olla tällaisissa juhlissa. Nämä ovat siis vanhan kaveriporukkansa juhlia, joissa usein käytetään reippaastikin alkoholia. Itse en juo kuin lasillisen tai kaksi. Ja mieheni siis jättää minut yksin sillä ajatuksella että pitää tutustua kavereidensa naisiin. Nämä muut naiset ovat jo alunperinkin vähintään puolituttuja, kaikki samalta seudulta kotoisin. Minä olen muuttanut tänne kaukaa. Kukaan ei tee elettäkään ottaakseen minua vieraana mukaan juttuihin, vaan puhutaan asioista joihin ei pysty tarttumaan. Näitä tilaisuuksia on 1-3 kertaa vuodessa. Enää en osallistu.

• ylös 10
  • alas 1
Vierailija

Voi siellä juhlissa olla ihan kivaakin, jos pääsee johonkin mielenkiintoiseen keskusteluun mukaan. Ei kannata etukäteen ajatella, etten minä kuitenkaan viihdy. Voit yllättyä iloisesti.

Mutta toki voitte miehesi kanssa vaikka sopia, että viivytte vain pari tuntia tms.

Vierailija

Jos juhlapaikassa on mahdollisuus olla ulkona, niin mene ulos. Jos on mahdollisuus hivuttautua pihalla syrjempään "ihailemaan pihakuusta", niin tee se. Kukaan ei loukkaannu etenkin, jos kykenet väittämään miten kuusi sinua ihan oikeasti kiinnosti kun se näytti tosi erikoiselta. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin ja joihinkin juhliin on vaan pakko mennä, kuten kummilasten rippi- ja yo-juhliin, mut parisuhteessa olevien ei tarvi ikinä miettiä sitä puolta, miten ahdistavaa on aina olla juhlissa se pariton.

Sivut