Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää että mies on tosissaan, eikä vain seksin perään?

Vierailija
22.06.2022 |

Tapailtu nyt muutaman kerran ja ehkä alan olemaan valmis etenemään asioissa, mutta mikä hermostuttaa, on se etten tiedä onko mies oikeasti kiinnostunut mistään vakavammasta.

Mistä voi tietää?

Kommentit (175)

Vierailija
41/175 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei seksiä kuin vasta avioliitossa ja tällä karsitaan jyvät akanoista. Jos ei malta odottaa niin etsi parempi tilalle, joka malttaa odottaa ja on riittävän tosissaan, eikä harjoita seksiä liian helposti. Voi muuten olla helppoheikki.

Entä kun sitten avioitumisen jälkeen toteat, että toinen on epäsopiva seksuaalisesti ? Loppuelämän kärsimys, vai ?

Vierailija
42/175 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai mies haluaa *myös* seksiä sellaisen naisen kanssa, josta on kiinnostunut vakavassa mielessä.

Se olisi huono merkki, jos vaikuttaa siltä että seksillä ei oikeasti ole väliä. Kärsivällisyys, itsehillintä ja kunnioitus ovat asia erikseen ja niitä pitää olla eli toista ei saa painostaa eikä hoputtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/175 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janteri kirjoitti:

Itse miehenä en sitoudu henkisesti ennen kun tiedän että seksi toimii. Eli vasta seksin jälkeen olen muun kuin seksin perään.

Eli ei voi mitenkään tietää...

Mulla taas seksi ei toimi oikein, jos ei henkinen puoli ole mukana. Pelkkä tunteeton jyystö ei kerro mitään.

Vierailija
44/175 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosissaan oleva mies nuolee pyllyäsi vähintään 5 min ensimmäisen seksikerran yhteydessä

Vierailija
45/175 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janteri kirjoitti:

Itse miehenä en sitoudu henkisesti ennen kun tiedän että seksi toimii. Eli vasta seksin jälkeen olen muun kuin seksin perään.

Olen törmännyt tähän usein, ja samoin kuin toinen kommentoija olen itse täysin päinvastaisella linjalla. Haluan ennen seksin harrastamista tietää, onko toinen muuten mielenkiintoinen ja vastaavatko arvomaailmat toisiaan. Pelkkä ulkonäkö ei ole peruste seksiin, ja kaiken muun selvittäminen vie aikaa.

Tämä on sikäli harmillista, että muutoin sopivat kumppaniehdokkaat karsiutuvat puolin ja toisin. Yksi vastaava hahmo jäi kaveriksi, ja mies dippasi dikkiään kaikkeen vastaantulevaan, kunnes kohdalle osui parisuhteeseen sopiva hahmo. Ko. mies ei missään vaiheessa innostunut kuminkäytöstä, anaaliseksistä sitäkin enemmän. Vaikka hän oli muuten fiksu, hauska ja mukava, niin tämän sivusta saadun tiedon perusteella en kyllä olisi koskenut häneen ilman ydinjätteen käsittelyssä käytettävää suojapukua.

Taidanpa siis jatkossakin jättää kokeilematta pikavoitot, ja odottaa miestä, joka näkee minussa muutakin kuin masturbaatioalustansa.

Vierailija
46/175 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janteri kirjoitti:

Minä taas en harrasta seksiä ennen kuin seurustellaan kunnolla. Meistä ei ainakaan tule paria.

Ei mies sitoudu, ellei seksi yhdessä suju. Eikä naisenkaan tarvitse sitoutua, jos mies on seksissä ihan tumpelo

Pariutuminen on kivaa kokemattomalle naiselle, kuten ap ilmeisesti on. Koeajetaan ja tehdään johtopäätös kerran-parin perusteella, että on täys paska.

Vierailija
47/175 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei seksiä kuin vasta avioliitossa ja tällä karsitaan jyvät akanoista. Jos ei malta odottaa niin etsi parempi tilalle, joka malttaa odottaa ja on riittävän tosissaan, eikä harjoita seksiä liian helposti. Voi muuten olla helppoheikki.

Entä kun sitten avioitumisen jälkeen toteat, että toinen on epäsopiva seksuaalisesti ? Loppuelämän kärsimys, vai ?

Eräs uskovainen nuori nainen vastasi tähän, että kyllä sitä yhteen sopii kuin ruuvi ja mutteri. Että kun on kaksi toistaan rakastavaa ihmistä joille on yhteensopivat vehkeet luotu, niin ei siinä muuta tarvita onnistuneeseen avioliittoon...

Vierailija
48/175 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen, että ihmiset voivat opetella yhdessä harrastamaan seksiä jos kiinnostaa. Moni ei ole näin pitkämielinen vaan kaikki pitäisi olla valmiina. Hyvässä suhteessa myös seksi onnistuu!

Vierailija
49/175 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

helppo ratkaisu, anna seksiä ja näet juokseeko sen jälkeen karkuun vai ei

Vierailija
50/175 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä mistään voi etukäteen tietää varmasti.

Harrasta seksiä sen miehen kanssa, ja katso mitä tapahtuu: katoaako hän panon jälkeen, vai osoittaako kiinnostusta vielä seksin jälkeenkin. Et voi tietää muuten kuin kokeilemalla.

Vierailija
51/175 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos mies haluaa jo parin tapaamusen jölkeen seksiä ja sinä olet kokematon, älä suostu! Neitsyys ei ole häpeä, siitä ei tarvitse yleisen painostuksen tai miehen painostuksen vuoksi PÄÄSTÄ EROON.

Ainoa mikä merkitsee on se, tunnetko tuota tyyppiä juuri ollenkaan? Niin vöhän olette tapailleet!!

Ja mikä on ehkäisyn tilanne? Entäs sukupuolitaudit? Jos miehellä on ollut seksisuhteita, hän voi kantaa kondyloomaa, herpestä, HIV:sta ym.

Mies testeihin ensin ja tulokset kirjallisina sinulle!

Voit saada sukupuolitaudin, joka vie sinulta kyvyn saada lapsia!

Lue sukupuolitaudeista lisää netistä, ja muista turvallinen ehkäisy ( kondomi, pillerit jne.)

Vierailija
52/175 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Minä tiedän sen vasta nyt. 34 vuotta kimpassa.

Vierailija
53/175 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskikset täällä taas tuputtaa takaperoisia käyttäytymismallejaan :D

Vierailija
54/175 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksin aika on silloin, kun ap sitä haluat täysin riippumatta siitä, jatkuuko suhteenne vai ei (sama tietysti pätee mieheen eli hänenkin pitää haluta samoin perustein). Älä koskaan harrasta seksiä muusta syystä kuin siksi, että haluat seksiä. Älä tee sitä siksi, että ajattelet, että toinen odottaa jo sitä tai siksi, että sinusta tuntuu, että pitää harrastaa jo seksiä.

Vasta, kun haluat seksiä ja haluat sitä seksin itsensä takia, ei siksi, että sillä tavalla ehkä saat pidettyä miehen.

Tämän periaatteen mukaan ihminen, jolla seksi on vahvasti sidoksissa tunteisiin, ei voisi harrastaa seksiä koskaan.

Millä logiikalla?

Vierailija
55/175 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksin aika on silloin, kun ap sitä haluat täysin riippumatta siitä, jatkuuko suhteenne vai ei (sama tietysti pätee mieheen eli hänenkin pitää haluta samoin perustein). Älä koskaan harrasta seksiä muusta syystä kuin siksi, että haluat seksiä. Älä tee sitä siksi, että ajattelet, että toinen odottaa jo sitä tai siksi, että sinusta tuntuu, että pitää harrastaa jo seksiä.

Vasta, kun haluat seksiä ja haluat sitä seksin itsensä takia, ei siksi, että sillä tavalla ehkä saat pidettyä miehen.

Tämän periaatteen mukaan ihminen, jolla seksi on vahvasti sidoksissa tunteisiin, ei voisi harrastaa seksiä koskaan.

Millä logiikalla?

Sillä, että seksi pelkän seksin takia ei koskaan ole tällaiselle ihmiselle mahdollista. Se on aina jotain enemmän.

Vierailija
56/175 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen, että ihmiset voivat opetella yhdessä harrastamaan seksiä jos kiinnostaa. Moni ei ole näin pitkämielinen vaan kaikki pitäisi olla valmiina. Hyvässä suhteessa myös seksi onnistuu!

Ei se seksuaalinen yhteensopivuus ja hyvä seksi tarkoita pelkästään teknistä taitavuutta ja sen opettelua mistä toinen tykkää. Seksuaalista kemiaa ei voi opetella eikä pakottaa ja suhteessa voidaan muilta osin tulla hyvin juttuun mutta seksi ei suju/kiinnosta.

Vierailija
57/175 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän viihtyy seurassasi ja haluaa viettää aikaa kanssasi. Esimerkiksi sinun ei tarvitse odottaa viikkoa tai kahta että hänellä on aikaa tavata. Hän vastaa viesteihisi saman päivän aikana. Hän laittaa sinulle viestejä, soittaa ja on kiinnostunut sinusta.

Vierailija
58/175 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se seksuaalinen yhteensopivuus ja hyvä seksi tarkoita pelkästään teknistä taitavuutta ja sen opettelua mistä toinen tykkää. Seksuaalista kemiaa ei voi opetella eikä pakottaa ja suhteessa voidaan muilta osin tulla hyvin juttuun mutta seksi ei suju/kiinnosta.

Olen 100% varma että eräs suhteeni olisi jatkunut seksin harrastamisen jälkeen, jos olisin ollut kokeneempi ja taitavampi. Joillekin seksuaalinen kemia = seksitaidot.

Vierailija
59/175 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko tähän! Täällä vaan jotkut seksin nälkäiset yrittää saada omaa näkemystään helposta irto seksistä muille tuputettua. Minä uskon että jos ihmiset aidosti haluavat toisiaan, siis tahtovat niin seksikin onnistuu. Jos jollain ihmisellä on traumoja tai suoritus paineita, niin se on eri asian ongelma jos ei sen takia onnistu. Mutta luulen että harjoitus voi tehdä mestarin myös seksissä. 

Vierailija
60/175 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskikset täällä taas tuputtaa takaperoisia käyttäytymismallejaan :D

Sukupuolitaudit ei ole uskon asia.

Tiedätkö mikä on eurooppalaisten nuorten eniten levittämä sukupuolitauti?

Se on HIV. Aivan!

Lisänä moni muu sp- tauti.

Tiesitkö, että lähes puolet afrikkalaista 15v pojista kantaa HIV-tautia?

Lue WHO:n sivuilta ja ylläty!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän