Millaiset ihmistyypit huvittavat sinua?
Minua huvittaa viininaiset. Burnoutin partaalla olevia kotiäitejä tai muuten vaan naisia, jotka heittää jatkuvasti jotain alkoholismiläppää. Että taas tuli otettua yksin kotona vähän vinoa kun oli mies työmatkoilla tai lapset leirillä/koulussa/nukkumassa.
Kommentit (19)
Riitävän tyhmät. Ei siis kehitysvamaiset vaan ne normaalin rajoissa pysyvät. Puhun siis sen tason typeryydestä, että sen alkaa kuulla artikulaatiosta ja äänen hallinnasta sekä naaman ilmeistä.
Minua huvittavat sellaiset tosikkotyypit, jotka ovat aina otsa rypyssä ja suu viivana vatvomassa jotain olemattomia. Yleensä heillä ei ole ollenkaan huumorintajua.
Minua ei huvita mikään? Olen kai tosikko? Tosin en juo viiniä, en vinaa enkä tupakoi.Joten liikun saman henkisten ihmisten kanssa,kuin itse olen..En kytää kuuntele tuntemattomia ,paarit,lounaspaikat tai kahvilat.
Intopinkeät suorittajat, jotka tekevät jotain koska niin vain pitää tehdä, ovat aika huvittavia.
Nämä eivät tunnu millään ymmärtävän, että ahkera tekeminen ei ole mikään itseisarvo.
Olennaista, erityisesti toissä, ei ole älyvapaa ympärihuitominen, vaan tulos.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne huvittaa sua? Sä ajattelet ne samalle linjalle kanssasi ja saat lohdutusta siitä ettet ole ainakaan yhtä ns paha kuin he? Ei väliä kuinka paljon juot itse viiniä, ajattelet sitä silti erittäin paljon. Tämäkin voi kieliä alkoholiongelmasta.
En erityisemmin ajattele viiniä saati koskaan juo sitä :D huvittaa nyt vaan tämä tietty ihmisryhmä joka oikein korostaa tuota ihme viininlipitystä
Vierailija kirjoitti:
Intopinkeät suorittajat, jotka tekevät jotain koska niin vain pitää tehdä, ovat aika huvittavia.
Nämä eivät tunnu millään ymmärtävän, että ahkera tekeminen ei ole mikään itseisarvo.
Tähän hieman liittyen ihmiset, joiden mielestä koko ajan on tehtävä kovasti töitä ja elämän tulee olla yhtä puurtamista ja kärsimystä, jottei vain olisi LAISKA. Sehän on pahimmista pahin synti. Ei ole väliä tekeekö edes fiksusti töitä tai onko siitä puurtamisesta loppujen lopuksi mitään kummempaa hyötyä. Ehkä enemmän säälittää kuin huvittaa nämä ihmiset.
Incelijankkaaja ja Silakat. Luulevat olevansa toisia parempia vaikka käytös on todella rumaa muita kohtaan.
Minua ei huvita kukaan (pahantahtoisella tavalla). En ole myöskään juuri koskaan kateellinen mistään. Olen hyvin yksinäinen myös. Jokaisella on se oma matkansa nimeltä elämä kuljettavanaan.
Hörhöt, sellaiset jotka puhuvat jotain ihan käsittämättömiä asioita joihin itse uskovat mutta muut eivät.
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemukseni on, että intopinkeät suorittajat tekevät juuri sitä parasta tulosta.
Vierailija kirjoitti:
Minua huvittaa viininaiset. Burnoutin partaalla olevia kotiäitejä tai muuten vaan naisia, jotka heittää jatkuvasti jotain alkoholismiläppää. Että taas tuli otettua yksin kotona vähän vinoa kun oli mies työmatkoilla tai lapset leirillä/koulussa/nukkumassa.
Tunnistan ihmistyypin. Kaikkein hassuimpia on muuten äärifeministiset sinkkunaiset, jotka hukuttaa mies- ja työmurheita viiniin, ja sitten yrittävät tehdä tästä viininlipittelystä hienostunutta harrastusta ettei kukaan vaan sanoisi, että ootko alkkikseks ruvennu :DD
M39
Nämä, joiden elämän ainoa tarkoitus on liputtaa toisten kommentteja ja ketjuja ulos Vauvasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemukseni on, että intopinkeät suorittajat tekevät juuri sitä parasta tulosta.
No höpö höpö! Intopinkeät eivä saa juurikaan mitään aikaan! Hössötys syö uskottavuuden!
Materialla pullistelijat. Sellaiset, jotka keulivat joko todellisella tai kuvitellulla varakkuudella. Säälittävää pätemistä. Ilmeisesti tarkoituksenaan saada kanssaihmisissä joku reaktio aikaan?
Vihervassarit ja pääministerin kannattajat joiden mielestä asiat on hoidettu hyvin Suomessa (instagram- ja muu somejulkaisut on tehnyt tehtävänsä) eli ts. vajaakit.
Miksi ne huvittaa sua? Sä ajattelet ne samalle linjalle kanssasi ja saat lohdutusta siitä ettet ole ainakaan yhtä ns paha kuin he? Ei väliä kuinka paljon juot itse viiniä, ajattelet sitä silti erittäin paljon. Tämäkin voi kieliä alkoholiongelmasta.