Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥ SYYSäidit04 TIISTAIHIN! ♥

17.10.2006 |

Hop!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseltäni vetäistiin tänään viisauden hammas pois. Nyt sattuu suuhunkin, korva on vihoitellut jo viikon, siellä on jotain alipainetta tai jotain. Pientä tämä onneksi on.

Enkelille jaksua ja supistelemattomuutta!

Mimmulle parempia öitä ja paljon voimia. Kunpa jostain saisitte apua ja unihiekkaa ihan oikeasti. Haleja.

Ayppa on kovasti ajatuksissa ja voimalähetyksiä lähtee päivittäin.

liesi: meillä keraaminen liesi, enkä pidä sen puhdistusta vaikeampana kuin tavallisenkaan hellan. Taitaapi kuitenkin olla makuasia. :)

Trip trap kopio Emma on meillä ja siitä on se turvakaari otettu pois. Nöösä kiipeää siihen itse ja tulee pois itsenäisesti. Välillä on kyllä temput neitokaisella mielessä. Olen tyytyväinen tuohon ostokseen.

Tealla oli onneksi suojelusenkeleitä.

Tähtöselle voimia syyslomaviikkoon ja metsästyskauteen.

Ramikan tyttelillä oli kaunis nimi.

Perjantain tapaaminen on osaltani vielä vähän epäselvä, riippuu miehen töistä ja näistä säryistä.

Nyt iski jumitus, joten hyvikset ja smuik! =)

-Mimmuli ja Nöösä

Vierailija
22/28 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttönen suihkussa kera isin:-)

MEillä syöttis käytössä ja siinä valjaat ;-)) Toiset vaatii vähän pitävämpää otetta.Meidän tuoleilla neiti ei pysy yhtään,on vielä jotenki tosi liukkaat tuolit että joku oma tuoli varmaan täytyyhommata syöttiksen jälkeenki.

Oon ostanu keraamisen lieden putsia Lidlistä.On tosi hyvä.Liedelle vaa ruuttailen ja vaikuttaa jonku aikaa ja pyyhitään pois.

Yökötykset hävis,jopa ulos selvittii ja jumppa meni illalla hyvin.Taitaa kyllä jotain yököttää-ei yökötä tautia olla liikeellä ku moni muuki sanonu.

Kohta typy sänkyyn :-) Niin sängystä.Saa nähä kauan uskaltaa pitää pinniksessä,tänää typy huuteli " äiti,oon menny nukkumaa" ja siellähän se oli pinniksessä.Pelkäänet kiipee pois ja jotenki pahasti tipahtaa.SAis nyt mennä keväälle sängyn osto et selvittäs joulusta!!!

jatu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meiän koirille kaikkein sopivin koiranruoka on Hill' sin kana-riisi. On vaan niin ökykallista. 7,5 kg:n säkki maksaa melkein 35 euroa. Ja arvatkaapa kauanko se kahden koiran kanssa kestää? Ei näillä tuloilla ostella Hill' siä vaan halvempaa vehnätöntä muroa, joka laittaa kyllä suolen toimimaan ja oksetuttaakin aika mukavasti välillä aina.... (tosi taaperoasia taas...)

Ja siitä syöttötuolista vielä. Meillä on vielä se kaari paikoillaan. Ja hyvin poju siihen mahtuu.

Ei mulla oikeasti ole mitään asiaa, kunhan oottelen miestä pois saunasta.

M

Vierailija
24/28 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmu, jotkut vannoo tämän nimeen;http://www.kiilto.fi/attachments/1/1/white_papers/KiiltoLaattapesu.pdf

toiset hankausaineiden ja porstan. Itselläni on kyseinen homma ollut jo 2v täytyis-asteeella. Meillä kun tehtiin kylppärit ja vessa ensin valmiiksi (kun vanhassa talossa ei niitä ollut) ja raksa-ajan aikana saumat saivat hieman siipeensä.. :-/ Olkkarin, mh , keittiön ja eteisen laattalattiat olen vahannut kKiillon vahalla. Vahatut lattiat/saumat ovat olleet mielestäni helpot pitää puhtaina. Suosittelen vahausta vaikka se hieman liukastaakin laatan pintaa. :-)

Tripp trapp käytössä ja Sini tykkää. Rosalle täytyisi ostaa myös.

Ponnistusvaihe. Sini 29min epiduraalilla. Helppo nakki. Rosa 2min pidättelyä, ilman ponnistuslupaa ja tyttö syöksyi itse ulos. Kamalaa kun luomuna, mutta onneksi se kesti niin vähän aikaa.

Tytöt vihdoin nukkumassa, yöksi vastikkeet tekemättä ja pullot pesemättä..

Palailen astialle..

Lila75, Sini 2v ja Rosa 7kk

Vierailija
25/28 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ponnistusvaiheesta (ne on nämä synnytysjutut, vähän niin kuin armeija-jutut miehille). Eka synnytyksessä 29 minuuttia, toisessa 6 minuuttia ja kolmannessa 4 minuuttia. Joku (varmaan joku mies) on joskus lohkaissut, että sehän on sama asia kuin kävisi isommalla hädällä vessassa? Allekirjoittaako joku tämän väitteen? Minä en ainakaan.

Nyt häivyn terrorisoimasta....

Vierailija
26/28 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltin lintsillä tänään. Veeti oli ihan tohkeissaan. Sai käydä kaikissa laitteissa mihin vaan pääs ja niissä hihkui riemusta. Voitti myös arvasta pehmolelun jota vaan loppu illan halaili. Ihan kiva oli lintsillä käydä, hieman vaihtelua tähän arkeen.

Veeti ei enään istu syöttiksessä. Ei oo pitkään ailkaan istunut. Välillä siellä käy istumassa mutta tosi nopeesti kiipee pois. Meillä sellainen perus niemen tehtaan puinen syöttis.

Ponnistus vaiheesta. Parempi varmaan etten asiaa mitenkään kommentoi, neidin kanssa kun neiti vaan tuli. Veetin kanssa ponnistusvaihe kesti 9 miuuttia. Silloin oli epiduraali joka vei pahimmat kivut mutta hirveetä se oli se ponnistaminen. Neiti en siis edes ponnistanut tuli vaan ulos =)

Vitsi en muista mitä piti kirjoittaa. Tuli vaan omaa napaa jälleen kerran.

Öttis, Veeti ja Venla

Vierailija
27/28 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti varsin tulla vastailemaan.

Mimmu. Meillä tavallisia marketin puhdistusaineita ja sillä kraapalla pyyhkaisen, jos jotain isompaa on (miten niin jos...)

Jos joku ei vielä tiedä, niin syöttötuolia meillä ei oo ikinä ollu. Ollaan mekin nelilapsinen perhe: ei tutteja, ei pulloja, ei syöttistä, lainarintapumppu ja -sitterikin vaan nurkissa pyörii...

Ponnistusvaihe. Esikonen 19min epiduraalilla, ei paha ollenkaan, kakkosesta eteenpäin oon saanu " vaan" kohdunkaulapuudutuksen, joka ei ponnistusvaiheeseen auta.Kakkonen muistaakseni 6min ja vähän kammo jäi. Pekka 4min, tuli " luonnostaan" , vaikka oli tosi iso. Iika 2min.

T@hti

Vierailija
28/28 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiskoe menossa. Toinen päivä kananmunaa!!!! EIKÄ MITÄÄN!!!! Ajatteleekohan joku teistä nyt niinku mä? Et olenko kuvitellut neidin probleemat??? Ei,kyllä ne vihreet lima-kakat,karmeet huudot,ihottumat,jne oli ihan tosia silloin ;-( No,pari päivää eteenpäin ni oon viisaampi.

Tästä aasinsilta sitten Reelin tekstiin. Tiedän ettei ainakaan meidän lähi-päiväkoteihin ole mitään mahista saada lapsia ainakaan tällä hetkellä. Meidän tilanne alkaa näyttää siltä ettei erikois-paikka ole tarpeen. Sellanenhan olis s-marketin lähellä...

Sinne Lintsille tahtois!!! Ehtisköhän joku ilta? Lauantaina suoraan iltavuorosta? Aika loppuu kesken!

Ai juu. Lila. Hmm...eikö teillä Nutri käytössä? Kun mulla olis sellanen ymmärrys ettei sitä sais tehdä valmiiksi etukäteen...? Mulla oli termospullossa (tarkoitusta varten hankitussa) sopiva vesi yöksi valmiina,siihen sit lisäsin jauheen ku Sassa heräs... Ajallisestiki nopeampi ku lämmittäminen mikrossa (ainaki meillä ku ei digitaalinen mikro,eli joutu lämmitteleen erissä...)

Poitsulla aamulla luontokerho. Mietin et pitäis tulla kotipihalle siks aikaa haravoimaan Sassan kans. Oon jo osan haravoinu mut mihin ne lehdet veis??? Niitäon,vaikkei meillä ole omalla pihalla yhtään puuta!

No, nyt nukkuun!

Kerppu ja ihmiskokeen uhri sassa sekä pooitsu