Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥ SYYSäidit04 TIISTAIHIN! ♥

17.10.2006 |

Hop!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnin välein vessaan ja viideltä Nea heräs yskimään ja huutelemaan luokseen. Ei meinannu millään nukahtaa ja enpä mä sen jälkeen oo nukkunut. Mitähän vaaraa on, jos se alapaine tän väsymyksen takia kohoaa liikaa, tietääkö joku?

Ynis, kunpa tuttijuttu pian helpottaisi!

Hilu, täällä myös sienisalaatin ystävä! Äiti aina ravannut sienestämässä ja antanut sitten suolasieniä!

Mimmu, sitähän mäkin oon kauhistellu, et tietty menee sit yli la:n tä raskaus. Mut Neakin syntyi viikol 38+ vaikka olin joutunut makoilemaan, niin toiveet kuitenkin korkeella, että enää ei kovin kauan tarttisi odottaa! Eilen aloin miettiä sitä repivää ponnistuskipua, hyi! Nean ponnistusvaihe oli 14min, joten eiköhän nyt selviä vähemmällä!

On ollu kivaa, kun ollu vieraat täällä. Mukavaa seuraa ja Neaa ulkoiluttaneet, auttaneet ruuan laitossa jne. Harmi kun tänään lähtevät. :-( Mulla on kauhu tulevista päivistä, et kuin saadaan aamupäivät kulumaan sisällä. Mies lupas ulkoilla iltapäiväisin sit Nekun kanssa. Ens viikolla kyllä meinaan enempi jo liikkua sitten. Jos jollain aikaa, ni tervetuloa vaikka kahville ke tai to! :-)

Nea tais mennä vieraita herättelemään. Mä voisin mennä meikkamaan naamani pois zombie-lookista, eli peittämään tummia silmänalusia. Mies on niitä välillä kauhistellut, kun oon pessyt meikin pois. Mikä olikaan hyvä VALOKYNÄ? Siitä oli joskus keskustelua, nyt ois tarvetta.. Jos muistatte mun alkuraskauden tuskan puberteetti-ihon kanssa, ni se on onneks jo muisto vain! Ei meikkivoidetta ole aikoihin tarvinnut! :) Mut räjähdys varmaan tiedossa taas synnytyksen tienoilla.. Ehkä katoan taas synnärille meikkivoideostosten jälkeen..

Unohtui taas kaikki, mitä piti sanoa. Tätä taitaa olla liikkeellä. Mukavaa päivää kaikille. Meen pelastaa vieraita, kun Nea hyppii niiden päällä sängyssä..

Enkeli1 ja Nea+minivauva rv35+3

Vierailija
2/28 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Enkeli noita teidän öitä! Kumpa saisit nukuttua!! Kunnon unet olis tärkeet ennen vauvaa,joka sit valvottaa kuiteskin... Koitan lähettää sulle ens yöks unihippuja.

Mulla onneksi nyt hyvä vaihe unissa, herään kerran vessaan yöllä, muuten nukun aika hyvin (illalla nukahtaminen tosin vaikeaa kun vauva breikkaa mahassa).

Poitsukin nukkui hyvin, yski unissaan mutei herännyt, nyt yskii mutta vähemmän räkäinen kun eilen. Lähdemme kohta parturiin, en viitsi sitä perua enää ton takia. Kaverin tukka on viimeksi leikattu keväällä, nyt mukava saada vähän siistimpi look taas.

Eilen illalla nukkumaan mennessä kun vauva potki ja mahaan sattui rupesin ajattelemaan että JOS tää onkin mun viimeinen raskaus tästä pitäis nyt nauttia ja tallettaa muistoja mieleen. Voihan olla ettemme enää tämän jälkeen halua/saakaan enempää lapsia.... Nyt koitan siis ajatella, että Ihanaa kun vauva potkii ja Ihananainen pallo-olo mulla.... ;)

Näissä tunnelmissa, aamupalalle. Voikaa hyvin!!

äitikuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavan harmaata TAAS ulkona!Ei oikein jaksa/huvita tehä mitään.

Typy oli illalla ihan kierroksilla nukahtaminen kesti melkein puol11 asti!!Aamulla kuiteski oli puol9hereillä.

Äitikuu:Mäkin yritin kovasti typyä oottaessa aatella niitä ihania raskausjuttuja ja painaa niitä mieleen.Eniten kyllä kaipaan sitä kun vauva on jotenki niin " mun oma" kun on vielä masussa.

Täytyy puuroa alkaa laittelee..oispa tääl juttuja ku pääsen kahvikupin kansa takasin! :-)

jatu

Vierailija
4/28 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tosi yökkö olo syödessä,samoin oli illalla-toivottavast ei mitää vatsatautii!!Sitähän on nyt ollu likkeellä..

Täytyy yrittää siivoilla pöydät..

jatu

Vierailija
5/28 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin koko perhe minilomalla,eilen illansuussa kotona.Pää särkenyt koko reissun ja yhä.Tiiliskiveä kannattelen tuossa harteitteni välissä.

Jatu.Olen myös 4 päivää taistellut oksettavaa oloa ja kiertävää vatsaa vastaan homeopaattisilla.Ei ainakaan täysillä iskenyt vaikka orehti ihan kuin vatsatauti.Pienimmällä on vatsa löysänä. 5 löysät ulosteet,vähintään,päivässä ollut vaipassa.Ja pahalta haisee.Maitohappobakteerit kuluneet hyvää tahtia.Toivottavasti ei nyt tauti ole sinuun iskemässä.Taistele vastaan=)

Täällähän on monella syysäitösellä jänniä paikkoja edessä pian!!Enkelillä ja äitikuulla ja oli vielä muitakin!!!Ihanaa!

L+5+sissi rv 17+

Vierailija
6/28 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pinoa edes yhdellä yrittäis kasvattaa...

Mut kun ei taaskaan mitään asiaa!

Ei iske uloslähtö,ei. Sassalleki tuli kaveri meille leikkiin joten taidetaan sisäillä tää aamupäivä. Laiska äippä. Hrr,ajatuskin räntäsadekeleistä ja ulkoilusta... ei tunnu enää mun jutulta!!! Kummasti tullu enempi mukavuudenhaluiseksi!

Vantaalla on kuulemma sata lasta päivähoitojonossa! On pistäny miettii tosissaan sitä ens syksyä jo nyt. Yritän saada ipanoita lähellä olevaan yksityiseen päiväkotiin. Poitsullahan alkaa sit eskari joten maksu pienempi ku tytöllä. Jos tuonne en heitä saa, juttelin jo ystäväni kanssa että ottaisiko hän meidän ipanat kun hänelle just syksyllä mahtuis kaks lasta lisää.

Meillä tulee varmaan aika lyhyitä hoitopäiviä. Paitsi tietty poitsu on pakko viedä heti aamulla eskariin. Mut mun iltavuoro-päivinä voin viedä Sassan vasta myöhään ja aamuvuoro-päivinä pystyn ehkä hakee jo ennen päiväunia, jos siis teen vaan 30-tuntista viikkoa...

Pitäiskö kuitenki lähtee ulos...

Kerppu

Vierailija
7/28 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin jo äsken kirjuuttaa, ei onnistunut. Uusi yritys siis.

Aamulla vein kirpparille isot kasat pieniä lastenvaatteita. Sniif...miten ne nuo pikku pallerot kasvaa niin joutuisasti?

Yö oli taas normaali, herätyksiä yhteensä 5 tai kuusi, en ole enää varma, kun tuntuu, että koko yö menee ihan horroksessa muuteskin.

Lehtimyyjät ne aina vaan soittelee... Niiden kanssa menee hermot. Ei ne usko ei hyvällä eikä pahalla. Tuleehan noita lehtiä ihan kiitettävän paljon, joskaan ei kerkiä kyllä paljoakaan lukea. Tulee aina selattua lehdet ja sitten laitettua talteen, että jos joskus kerkeäisi lukea. Mutta loppujen lopuksi aina sitten lehtikeräykseen tulee vietyä.

Ramikan Lyyli oli saanut kivan nimen!

TiPi on kyllä hävinnyt linjoilta! Huhuuuuuu!

Nyt kahvin keittoon. Seuraa vaan kaipailen!

Mimmu ja lapsukaiset

Vierailija
8/28 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä teitä jätä mistään hinnasta, en. Oli su-ma yön vieraita Kokkolasta ja kun eilen illalla yritin koneelle, ei vauva-sivut pelittäny. Eikä nytkään tuolla Mozillalla. Ärsyttää!

Ja sitten. Olen ollut ja olen vieläkin ihan seikaisin. Serkkuni sai sunnuntaina poikavauvan! En käsitä, miten tämä on näin voimakkaasti muhun vaikuttanut mutta eilenkään en muusta juuri puhunut kuin tuosta vauva-asiasta. No, ainakin olen tosi onnellinen heidän puolestaan ja jotenkin ihmeissäni:) Kaks viikkoa meni yli lasketun ajan, aivan kuten tuore äiti arveli. Ja leikkaamalla vasta tuli poika maailmaan.

Koskapa siis on ollut vieraita, mulle tämä päivä on niin ku eka arki. Ja olo sen mukainen. Nukuin kehnosti, unet karkas kesken yön. Ja kun sunnuntai-iltana maisteltiin viiniä ja valvottiin puoli yhteen, on univelkaa sieltäkin. Ihan voimaton olo. Onnilla nuha taas, johan tässä hetki oltiin ilman. Ei tosin kovin paha nyt ole. Ja jotenkin väsyneempi on poikakin ollut. Nyt sitten nukahtikin alta aikayksikön kun laitoin vaunuihin nukkumaan.

Pihalla tuulee ja paistaa aurinko. Tunti sitten tuli kaatamalla vettä ja ajattelin jo, etten viitsi ulos viedä nukkumaan. Jotenkin nyt myös paleli pihalla ollessa ja ärsytti tuo tuuli. Ei siis todellakaan ole mun päivä.

Tealla oli ollut aikamoinen läheltä piti -tilanne. Hui kauhistus! Minä oon yli varovainen just sähkön ja veden kanssa. Mutta jostain syystä mulla on viime aikoina ajatus harhaillut ja olen saattanut esim. tehdä perunamuusia sähkövatkaimella ja laskea hanasta vettä yhtäaikaa. En edes ole ihan varma mutta sellaista muistan oppineeni lapsena, ettei noin saa tehdä (siis vaikkei käsi olisikaan veden alla vaan pelkästään hanassa). Oli miten oli, olen tuota aina varonut ja nyt on sitten käynyt joskus noin. Mutta ei mitään tuon vakavampaa.

Hilman sisko oli saanut kiva nimen! Onnea neidille nimestä!

Oliko tuossa tosiaan kaikki mitä mulle jäi pinoista mieleen..?

Ynis taisi kysellä helloista. Meillä täällä oli valmiina keraaminen liesi. Joku aika perusmalli varmaan. Tykkään kyllä. Mun mielestä jotenkin muka helpompi pitää puhtaana. Tai ainakaan siinä ei näy niin hyvin lika:)

Vieläkö moni syysnollanelostaapero syö syöttiksessä? Kunhan vaan pähkäilen. Onni on sen verran pieni, että ei ihan kunnolla ylety tavallisesta tuolista. JOs kaveri on käymässä ja hänen Onnia pienempi tyttö syö yhtäaikaa, silloin Onni mieluusti istuu " kuin isot" pojat oikealla tuolilla ja syö. Muuten syöttiksessä.

PItää lähteä joku päivä ostaan Onnin uudelle pikkuserkulle lahjaa. Onkin jo paljon asioita mielessä.

T-P ihan onnesta sekavana:)

Vierailija
9/28 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä poitsu istuu syöttiksessä, mutta turvakaari yms. on otettu pois, on sellainen trip-trap- kopio (suosittelen muuten kaikille jotka miettii vielä jossakin vaiheessa pikkukakkoselle tuolin ostoa. On vähän Trip trapin näköinen ja oloinen, mutta hinta oli honkongissa aikoinaan vaan jotain 30e) joka menee viä pitkään tai ainakin kunnes vauva valtaa tuolin ens kesänä. Joskus haluaa istua " isojen" tuolilla, muttei ylety vielä kunnolla, vaikka pitkä poika onkin.

Parturissa käytiin. Aluksi poika pelkäs kamalasti, takertu muhun kiinni tiukasti ja leikattiinkin sit lopulta mun sylissä istuen. Ja lahjottiin rusinoilla. Hyvin meni lopulta, nyt on siisti mies, ja äidinkin latvat sai pikasaksinnan samalla. Kotimatkalla poikettiin vendin myymälässä ja mukaan tarttui poitsulle pupu tupunan yöpuku ja vauvalle potkari, sellainen retromalli (vihreä). Noita yöpukuja menee kamalasti, meillä a) ne ei kestä vaan menee pesussa nopeesti huonoks

b) on aina likaisena (puurossa, pissassa tai hiestä märkänä). Nyt oon ostanut syksyä/talvea varten varmaan neljä uutta yöpukua jo, mutta jotenkin tuntuu ettei niitä voi olla koskaan liikaa. Kesällä käytössä olleet lyhytlahkeiset on liian kylmiä talvella, ja osa on jäänyt pieneksikin jo. No nyt pitäis olla puhdasta päälle taas...

Maistuipas kahvi hyvälle. Kiitos kahviseurasta :)

äk rv 33+

- ps. sain muuten ne tuplat. Jee!!! Vaikka ovatkin käytetyt vaikuttivat kuvien perusteella ihan kun uusilta, haen ne parin viikon päästä kotiin! Yksi homma taas hoidettu!

Vierailija
10/28 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin rupes satamaan. Aamusella kerkesin Pekan kans muutaman kiekan ajella nurmikkoa. On päässyt tosi pitkäksi ja kerääjän kanssa kun ajelee ei tarvi haravoida erikseen. Taitaa tulla talvi ennen kuin saadaan homma valmiiksi.

Pekka raasu on niin nuhanen, että nukahti saman tien, kun sain päikkärivaipan päälle ja peiteltyä. Pekkahan on hereilläkuiva, mutta univaipat kyllä kastuu usein.

Iika on ollu taas oma tyytyväinen itsensä. Sain hyvälle yksityiselle ihotauti- ja allergialääkärille ajan ens maanantaiksi. Nyt rasvailen ihoa tarpeen mukaan ja taipeisiin talkkia. Ja hereilläoloajat ilman vaippaa. Siinäpä sitä äitille hommaa piisaa.

Mies oli eilen hukannu kännykkänsä. Käydään varmaan huomenna ostamassa uusi. Mulla on nyt ihan orpo olo, kun otti mun kännykän metälle. Meillä on kyllä myös ip-puhelin.

Koskahan mulla ois syysloma? Mä en oikein tykkää, kun miehen lomalla mulla on vain enemmän työtä, kun kaikki lapset on kotona ja mies metällä. Täytyy vaan toivoa, että saisivat paljon saalista. Monestihan jahti jatkuu lähelle jouluaikaa :( No, riistaruuissa pysytään hyvin.

Leannalta ja Jatulta yökköolot pois.

Enkelille lepoa ja malttia.

T@hti

Vierailija
11/28 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kokonaan et ois maanantai.. ei kai sitten.

Mitäs meillä.. Pojalla ollu yskää jo melkein kolme viikkoa, mut kun ei oo mitään muita oireita, niin ei oikein viitsi kiikuttaa lääkäriinkään.. Katellaan nyt sit vielä joku päivä.. Nukkuukin tosi hyvin.

Kerpulle lohtua päikkäriajatuksiin et tää meidän läheinen alue ei kai ole niitä pahimpia ajatellen lasten hoitoon saantia.. Olen ymmärtänyt. Tuossa tarhassa missä poika käy aamuisin on ainakin yks tai kaks pienten paikkaa ollu auki koko syksyn. Luulisin et Tiksissä ja Pakkala/Kartanonkoski alueella on kai pahin tilanne. Mut tartteeko nuo teidän lapset jotain " erikoispäikkäri/hoitopaikkaa?! Niistä ei mitään tietoa mulla.

Ramikan pikkuinen tytteli oli saanut kivan nimen! Onnea!

Mulla ei erikoista kuvaa ponnistusvaiheen kivuista kun olin epiduraalin turruttama silloin, avautumisvaihe taas kesti ja kesti pojan kohdalla joten kovin nopeaa synnytystä en odota tästäkään. Viimeksi oltiin sairaalassa pari kolme kertaa etukäteen joten nyt mies ei varmaan kovin hevillä suostu lähtemään... Mut kun ei sitä etukäteen tiedä..

Nyt poitsu hermostuu kun ei päikkäreille suostunut rupeamaan joten on kiidettävä.

Reeli rv 36+3

Vierailija
12/28 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äk paljon veloitit tuplista,millaset???

meillähän on noi peräkkäin istuttuvat matkarattaat ja luulen että pitää hakea vielä vierekkäin istuttvatkin..

Tai sit seisomalauta riippuu paljon tulee lunta..

Kiitos onnitteluista,palstanimi olkoon Kirppu :)

Kirppu ei meinaa sisällä nukkua oikeen kunnon päikkäreit!

Pikkupätkiä sit " ravistelee" ittensä hereillä :)

On se kyllä niin sulkku suloinen että.Jokeltelee ja hymyilee tooosi paljon.

Katseellaan ettii Hilmaa het kun herää

Nyt vasta normaali olo.Noi viikonloput valvomiset oli liikaa!!

Joo nyt Kirpun kanssa hengaa,

Hilma päikkäreillä.Tein uuniomenoita meille välipalaksi voi kun

heräis niin päästäis herkuttelee!

Palaaaaaan

Ramika ja Pirkot

Vierailija
13/28 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin siis Emmaljungan cerox sportit. vm 2004 ja tosi hyvässä

kunnossa. tummansinistä, beigeä. Kääntyvä työntöaisa. Mukana pehmeä kantokoppa, sadesuoja, jalkapeitto, hyttysverkko ja renkaiden suojat. Isot hyvät pöyrät (lumisohjoon hyvät). Erikseen taittuvat selkänojat ja jalkatuet, 5-pistevaljaat, kapea (alle 80cm) malli. Alla kankainen tavaratila. Kolme ja puolisataa maksan.

Meille kun tulee talvivauva mietin että pelkillä matkarattailla ei tehdä mitään, vaikka niitä olis saanut paljon edullisemmin, eli ostan joko kunnolliset missä vauvallakin hyvä nukkua ja iso pyörät ja kääntyvä työntöaisa (helpottaa lumituiskussa menoa) tai sit en osta ollenkaan. Jotenkin sydäntalvella liinailu ja pulkkan varassa meno ei kuitenkaan houkuttanut. Seisomalautaa mietitään pojalle sit lisäks noihin meidän omiin Hartanin vaunuihin kesällä jos tarvitaan, saa nähdä.

Mitä nyt oon noita useamman viikon metsästänyt ja kattellut, hintahaitari on tosi iso ja laaja, ja sopivia kannattaa hetken metsästää. Huutonetissä hyväkuntoisista pyydetään alkaen neljäkinsataa euroa, jopa 500, mikä musta on ihan liikaa käytetyistä, olkoonkin hyväkuntoiset. Sit oli edullisempia paljonkin mutta ' väärän' värisiä tai mallisia tai muuten.... Nää sain tän palstan osta ja myy- sivujen kautta.

äk, roikkuu täällä taas koko päivän

Vierailija
14/28 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä kuullostaa Äk!

Siis periaatteessa me ehkis pärjättäis noilla

matkatupla kun asutaa asfalttitien varressa jota aurataan usein.

Sit meillä on brion ponyt ja ilmakumirenkaiset yhdistelmät ja pulkka.

Mutta katotaa nyt.

Hilma on tykännyt istua nyt kyydissä,tänään jopa nukahti!Tarjonta on valtava ja juu olen samaa mieltä että 500e on käytetyistä liikaa!

Muutenkin vanhoista kamoista pyydetään nykyään ihan hirveesti!

Valtterin kirppis on niiin järkky,kaikkea romua myynissä ja mihin hintaan!!

Juu siis ristiäiset meni hyvin.Pappi oli ihana,vieraat viihtyi ja ruoka riitti(tehtiin lohipiirakkaa,voileipäkakku,fetapiirakka ja karjiksia,makeena kinuskikakkua ja mummojen pullat ja kuivakakut)

Kirppu sai lahjaksi helmet,kehyksen,säästäpossun,vaatteita,valokuvaalbumin,rahaa.

Hän nukkui toimituksen ajan.

Siis ponnistus kivusta.Mä odotin Kirpun synnytyksessä ponnnistusta!

Kun tietää et sit se on loppu.On kyllä molemmat synnytykset ollut tosi iisit,ei ole jäänyt kammoa.Kätilö sanoikin viimeksi et mut on luotu synnyttämään...

Tp kyseli istuuko kukaan vielä syötiksessä?Täällä istutaan.

Meillä on sellanen perinteinen ilman pöytää.Nyt mun tekis mieli ostaa sellanen stokken mistä sais muutenkin tuolin.Hilma tykkäis istua siinä enemmä,mummolas on.

Hei joululahja vinkki!

Cittarin synttäreillä babyborn nukke 35e,norm 40e!

Hain tänään varastoon,ompahan Hilmalle jo joululahja :)

On mulla kyllä muitakin lahjoja jo :O

Noniin ainiin

Hui Teukkis Hui!!!Onneksi oli suojelusenkeli mukana!!

Nyt kotihommiii

Ramika

Vierailija
15/28 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurssipäivinä on keksejä tarjolla ja niitä tulee puputettua. Sitten sain uuden jalkatuen ja paketissa tuli samalla iso pussillinen karkkia! Hui:) Vein kyllä ne taukotilan pöydälle tarjolle. Mutta ällö possuilu vaan jatkuu. Just päätin, että loppuviikon otan iisisti, kun viikonloppuna aion syödä hyvin siellä hotellissa.

Meillä syöttis myynnissä, eli pois käytöstä. Öttis, huomasin muuten, että oli jäänyt minimikorotukseen ykkönen liikaa eteen! Kävin sulkemassa huudon ja laitoin uuden:)

Päässä ei oikein liiku mitään. Exceliä olen vääntänyt pari päivää kurssilla. En ole aikaisemmin käyttänyt koko ohjelmaa ja hyvin sujui:)

Mies haki lapset päikkäreiden jälkeen, kun päiväkodista soitettiin pienemällä olleen pikkusen kuumetta. Kotona on kyllä ollut virtaa vaikka muille jakaa. Saattoihan toi johtua eilisestä huutamisesta ja väsystä flunssan lisäksi. Tutti oli viety aamulla lehtikasaan oravavauvoja varten. Koitin napata sen kotiintullessa ja heittää roskiin, mutten löytänyt sitä:) Pitää illalla mennä tonkimaan se, ettei sitä varmasti aamulla enää löydy. Ikkunasta jo katseltiin, että ei näy enää tuttia. Katotaan meneekö tää ilta yhtään paremmin.

Illanjatkoja!

T: Ynis

Vierailija
16/28 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ihan kiva, mies on kurssilla niin itse saa puuhailla mitä huvittaa.

Syöttiksessä meillä vielä istutaan vaikka välillä kyllä tavan tuolillakin. Meillä on tuollainen IKEAn syöttis josta saa etuhaarukan pois niin poitsu pääsee siihen itse istumaan ja pois. Vielä nyt sen puol vuotta saa sitä vaikka käyttääkin ennen kuin seuraava istuja tarjolla.

Laittelin jo sairaalakassia varalta valmiiksi.. Piti ihan miettiä mitä siihen mukaan laittaa. Kova tyttö/poika potkimaan varsinkin näin iltaisin tämä vauveli. Sai etsiä ihmeasentoja et pystyi istumaan pojan kans lattialla kun oli levitellyt 4-5 palapeliä lattialle kasaan! Palojakin oli aika paljon kun poitsu tekee jo tuollaisia 20 palaisia palapelejä jos niissä on vaan pohjat. Niin ja kun ne on muumipalapelejä! Muut ei kiinnosta!

Olikohan vielä jotein kommentoitavaa.. Unohtui jos oli joten taidan poistua kirjan kimppuun. Huomiseen..

Reeli

Vierailija
17/28 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina vaan tuntuu olevan pikaiset, kun kotiäitillä on niin paljon kiireitä... heh ;D

Meillä on kanssa sellanen tripp trapp kopio -syöttötuoli, oiskohan se Emma merkkinen. Hyvä on ja T istuu siinä vielä. Ketterästi itse kiipeää siihen istumaan ja siitä pois. Reppula kun on niin pieni, että isolla tuolilla istuessa pöydänreunalta näkyy vain otsa ja pieni hiustupsu. Sanoisin, että hyvä ja halpa tuoli.

Tuplarattaista. Meillä on kanssa käytettynä ostetut tuplat. Emmaljungat. Tummansiniset, jossa ruutukangasta. Vm. 2001, ehkä. Tosi siistit ja hyväkuntoiset. Miinuspuolena se, ettei ole sitä kääntyvää aisaa, mutta hyvin on pärjätty ilmanski. Ehdottomasti kannattaa hankkia sellaiset, joissa on erilliset selkänojat. Ja me maksettiin niistä 200 euroa ja se hinta oli ihan sopiva. Ja kun hyvin huolella pitää, niin saattais saada vielä myytyä eteenpäin.

Hei Marjatat. Meillä on kanssa keraminen liesi keittiössä, mutta en ole vielä sellaista ainetta löytänyt, jolla saisin liat siitä pois. Musta tuo liesi on tosi hankala just sen puhtaana pitämisen takia. Jää aina läiskäiseksi ja tahraiseksi. Joten kertokaapas mikä olisi hyvä puhdistusaine? Ja muistelen että Lila (?) olisi joskus mainostanut jotain hyvää puhdistusainetta laattalattioiden saumoille? On nimittäin vaaleat saumat eteisessä kaikkea muuta kuin vaaleat...

Tulipa taas taaperoasiaa. Mutta tämä tältä erää.

Kiva, että TiPi ei ollut jättänyt meitä. Kuulostaa muuten ihan oikeasti, että sulla taitaa vauvakuumetta olla ???

Mimmu

Vierailija
18/28 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vahvistusta keraamisen lieden hoito-ongelmaan:) Ei vaan, ihan oikeasti pelkään, että se on sellainen jota pitäis koko ajan hinkata puhtaaksi. Ei pysyis mitenkään siistinä meillä. Mutta hella-asiasta ei olla pariin päivään puhuttukaan. Ehkä se on muutenkin ajankohtaisempaa sitten, kun tulee miehen veronpalautukset:) Jos sittenkään, kunhan haaveilen:)

Tutista luopuminen edistyy. Tarhassa ei ollut päikkäreillä saanut tuttia ollenkaan, eikä ollut yhtään huutanut. Nyt illalla pitivät aikamoista zembaloa nukkumaanmennessä, mutta tuttia ei huutanut! Katotaan miten jatkossa käy. Nyt näyttäis jo hyvältä!

Koiralle maistuu taas ruoka, kun sai vanhaa hyvää propacia. Nutrience (tai mikä olikaan) taitaa mennä lopulliseen pannaan. Saa nähdä pysyykö oksentelu aisoissa.

T: Ynis

Vierailija
19/28 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolla on syysloma ja minäkin lomailen koko viikon :)

Tämä piti kertoa ensin, jotta jaksan ponnistella viikon töissä vielä. Voi, kun osaisi olla tyytyväisempi itseensä ja omiin aikaansaannoksiinsa. Delegointitaitojakin pitäisi skarpata.

Meillä Antsa istuu vielä syöttiksessä, perinteisessä, ilman pöytälevyä. Päiväkodissa on Antsalla jo normaali tuoli (pikku tuoli pikku pöydässä, tosin).

Eilinen lukematta. Ei ollut linmitystä, mutta ei se kaukana varmaan...

Ponnistusvaiheista: esikoisen kanssa tunnoton epiduraalin kanssa, keskimmäisen kanssa 1 min (=" plups" ) luomuna ja Antsan kanssa runsaasti yli tunnin äheltämistä (maratoni, muttei tuskallinen), kun lyhyt napanuora oli pojan kaulan ympärillä, eikä hän meinannut ulostautua millään (onneksi kaikki meni lopulta hyvin).

Jaksuja loppuviikkoon kaikille!

SaaMari

Vierailija
20/28 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8606811&p=3&mpage=3&tmode…

kun kerran puuttui. Eilinen.

Mulla ei oo mitään sanottavaa.