Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäisyys ja pyhien vietto

Vierailija
22.06.2022 |

Mitä te muut aiotte tehdä juhannuksena keillä ei ole kavereita?
Mä olen onneksi töissä. Mä olen tosi yksinäinen ja teen sen takia paljon ylimääräisiä vuoroja. Töissä ihmiset luulee, että olen vaan niin rahan perään, mutta totuus on, että mulla ei ole vaan mitään muuta ja pyhinä varsinkin yksinäisyys on raastavaa, joten olen aina vapaaehtoisena ottamaan pyhinä työvuoroja.
Miten muut yksinäiset kokee pyhät?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yksinäisyys ahdistaa, niin voihan sitä kehitellä jotain tekemistä, esimerkiksi matkustaa ulkomaille tai käydä vaellusreissulla kotimaassa. Varsinkin kaupungeissa on jotain yleisiä tapahtumia, niihinkin voi mennä yksin ja jos se yksinolo häiritsee, niin kehittelee jonkun taustatarinan, esim. kaverille tuli korona niin meni sen takia juhannussuunnitelmat uusiksi.

Anteeksi mitä? Miten yksinolo häiritsisi jotenkin vähemmän sepittämällä valheita, ja kelle sitä tarinoi jos on yksin? Jollekin random kännikalalle joka ehkä tulee jutskaamaan?

Vierailija
42/45 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis juhannustanssit?

https://tanssi.net/fi/k/220625.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vietä oikeastaan mitenkään. Ei ole ketään ketä kutsua kylään, eikä minua sinkkua lapsetonta myöskään kutsuta mihinkään. Mies lähti pari vuotta sitten toisen matkaan, tuntuu että oma elämäni junnaa täysin paikallaan, Ei miestä, ei ystäviä, ei mitään. Jostain syystä juhannus nimenomaan tuntuu hirveältä.

Nyt tuli kirjoitettua todella negatiivinen teksti, mutta tällä hetkellä tuntuu aika paskalta.

Sama tilanne, toivoisin, etteivät vuodet vierisi tähän samaan malliin, mutta todella vaikea on keski-ikäisenä lapsettomana sinkkuna löytää ketään. Miesystävä ratkaisisi asian, mutta useimmilla eronneillakin on lapsilauma rajoittamassa menoa. Ystäviä on, mutta kaikki ovat omissa porukoissaan. Yksinäiset hiippailevat seiniä pitkin eikä niitä huomaa kukaan.

Vierailija
44/45 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys ja yksin oleminen lisääntyy sukupuuttomme edetessä. mistä vastuussa ovat olleet työnantaja & virkavalta tuhotessaan toimeentulon saamisen mahdollisuudet pystytettyään riistovallan.

Vierailija
45/45 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.kaverisovellus.fi/kohtaamispaikka

Kokemuksia tuosta KAVERISOVELLUKSESTA ?

Minkä ikäluokan ihmisille sieltä voisi löytyä vaikkapa keskusteluseuraa?

Onko ollut hyödyksi?

Kommentoikaa please!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä