Pieni tai iso asia mitä olet salannut ystävältäsi/läheiseltäsi lähiaikoina?
Oletko joutunut tai muuten halunnut salata jonkun asian läheiseltäsi? Voin aloittaa. Piilotti juuri exmiehellä käydessäni hänen tekemät kaksi leipää käsilaukkuun hänen poistuessa keittiöön. Kiitin leivistä, eikä hän huomannut. Vihaan makkaraa ja oli laittanut siivuja sinne väliin, enkä pitänyt mutten halunnut olla epäkohtelias, ja on sellainen kuumakalle että olisi pitänyt röyhkeänä jos olisin jättänyt syömättä , mutta ei vaan tehnyt mieli yhtään, maistoin kyllä.
Muita?
Kommentit (66)
Pidän oikeasti popedasta, vaikka väitän että en pidä lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Onks kaikki töissä?????
Juhannusvalmistelut käynnissä?
Rakastan uutta kotiani. Se ei ole millään tavalla trendikäs. Se ei ole uusi, eikä vanha, eikä sijaitse kaupungissa, ei maaseututaajamassa, eikä kunnolla syrjässäkään. Sen isoin huone ei ole olohuone, vaan työhuone (siis ihan alunperinkin työhuoneeksi rakennettu), eikä meillä ole aikomustakaan tehdä siitä olohuonetta (sitäkin on ehdotettu).
Sukulaisten kommentit talostamme: "Tämähän on yllättävän hyvässä kunnossa." "Vaikka asun kaupungin keskustassa, piti täällä käyttää korvatulppia, että sain nukuttua."
Raskauteni. Vain mies tietää, muille ei ole vielä kerrottu.
Vielä en kerro kuin harvoille, että tytär muuttaa pois kotoa. Tässä ei ole iso asia se, että hän muuttaa pois kotoa, vaan lähinnä se, minkä takia muuttaa (urheilu). En siis "huutele" asiasta ennen kuin seura tiedottaa.
Menin exmiehelle takaisin vain siksi käymään kun unohdin sinne satisfyer Pro n laturin. Panin kerran, mutta toi oli se oikea syy, että voin napata sen huomaamattomasti mukaan.
Meillä on kaveripiiri joka vihaa sara sieppiä. 5 miestä ja pidämme paljon poikien iltoja. Tikkataulu missä hänen kuva ja kaikki heitellään siihen. Oikeasti olen hänestä kiinnostunut mutta en voi myöntää tai joutuisin ulos porukasta.
Miehelleni en ole kertonut, että olen järjestämässä hänelle yllärijuhlat, kun hän elokuussa täyttää 40 vuotta. On muuten tosi hankalaa olla paljastamatta salaisuutta hänelle, kun meillä on tapana höpötellä toisillemme kaikki mahdolliset asiat.
Aion jättää mieheni ja muuttaa takaisin exän luokse. Kukaan muu ei tiedä kuin kyseinen ex.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kaveripiiri joka vihaa sara sieppiä. 5 miestä ja pidämme paljon poikien iltoja. Tikkataulu missä hänen kuva ja kaikki heitellään siihen. Oikeasti olen hänestä kiinnostunut mutta en voi myöntää tai joutuisin ulos porukasta.
Mistä tämä viha johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä viha johtuu?
Yksi kaveriporukassa oli viettänyt Saran kanssa aikaa ja luuli enemmän ja sara ignoorasi kun alkoi mennä liian läheiseksi, tai ystävä olisi halunnut enemmän kuin yhden yön ja alkoi ihastumaan, siitä asti vihannut sitä ja tartuttanut muihinkin tämän. 3 muulla ei oikein naiskokemuksia ja ryhtyivät vihaan. Itse pidän hänestä mutta kuitenkaan en halua tuoda tätä julki. Enhän minäkään häntä livenä tunne.
Tiedän että mieheni on homo. Ja mies tietää että tiedän. Olemme kulissisuhteessa ja saan tapailla muita , niinkuin hänkin (miehiä).
Kuitenkin nukumme joka yö yhdessä ja molemmat tulevat kotiin iltaan mennessä.
Olisin paljon onnettomampi jos en olisi väkisin pusertanut miehestä tuota totuutta julki, mistä oli todisteet. Nyt kun pystyi myöntämään, ihan uusi maailma avautui. Ollaan soulmate mutta ei enään seksuaalista. Ja se tuntuu hyvältä molemmista. Sukujuhlissa ja muissa käydään ja ollaan pariskuntana. Vapaalla mies käy miehissä, ja minä yhdellä miehellä ja kaikki ok ja voidaan puhua kaikesta, arki toimii.
En uskalla kertoa vanhemmille, että olen lesbo.
Olen suorastaan rakastunut yhteen nuoreen brittinäyttelijään. Seuraan somessa ja selaan hänestä videoita ja kuvia jatkuvasti. En aio tästä lapsellisesta fanituksestani kertoa miehelleni mitään.
En kerro oikeaa asuinpaikkaani... kenelläkään.
Pidän ystäväni pyllykuvia ja tissiherutus kuvia nolona. Mainostaa onlyfanssiansa julkisesti facebookissa ja samaan aikaan tuottaa samaa sisältöä facebookkiin. En arvosta . Mutta hän on ystäväni , enkä voi hänen päätöksistä olla vastuussa, mutta silti hävettää.
En kerro vielä lähipiirissä raskaudestani.