Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bussikuski lepäsi takapenkillä!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsytti tää juttu todella paljon! todella moukkamaista käytöstä videon kuvaajalta, toivottavasti ymmärtää edes oman käytöksensä.ja mitäpä jos kuski teki aamuiset hengitysharjoitukset/meditaatiot? Kuski on vain ihminen,siinä missä Karen.kontrollin tarve on selkeästi kova.

Kaikkea hyvää kuskille,jatka samaan malliin.

Karen,hanki apua.itsellesi.

Vierailija
22/32 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oli aidosti huolissaan, olisi soittanut poliisin puhalluttamaan ja katsomaan kuskin ajokunnon. Kuvaaminen ja poisluikkiminen on omituinen ratkaisu. Kuskeilla ei varmasti ole lupaa nukkua autossa mutta levätä varmasti hetken saa.

Olen ajanut linja-autoa ammatikseni vuodesta -92, enkä ole ikinä kuullut että nukkuminen olisi lähtöjen välillä kielletty. Järjetön ajatuskin. Herätys työvuoroon voi olla 3.30 ja edessä 12h päivä, aivan varmasti nukun jos mahdollisuus on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli totaalinen journalistinen rimanalitus. Hysteerisen matkustajan paniikin takia leimattiin kuljettaja mahdolliseksi rattijuopoksi ja vaaraksi liikenteelle.

Vierailija
24/32 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aiempi keskustelu poistettiin häh?

Ihan perus settiä täällä. Olet juuri kommentoimassa johonkin ja tulee ilmoitus, että hakemaasi sivua ei voi näyttää. Ehkä on meneillään jokin salainen ihmiskoe, jossa testataan voiko turhautumiseen kuolla.

Ollakseen keskustelupalsta ja osio nimeltään "aihe vapaa", niin keskustelu on yllättävän rajoitettua.

Vierailija
25/32 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutun ämmä ilmeisesti matkustaa mieluummin huonosti kuin hyvin levänneen kuljettajan kyydissä.

Vierailija
26/32 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt bussikuskin käyvän pikaisella hätäkusella. Autossa ei kyllä ollut muita kuin minä (vanha ukko) ja kuski ja pysäkki oli syrjäisellä paikalla. Tuumasin ensin että oho! Ja sitten että ihmisiähän nuo kuskitkin on.

siis pusikko, ei vessa.

Ai se kävi oikein puskassa. Olen nähnyt kun bussikuski kusee auton oviaukosta ulos.

Vierailija
27/32 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo hyvin miten lapsellista väkeä nämä iltapäivälehtien toimittajat ovat, kun julkaisevat tällaisia juttuja.

Otatko sinä suomalaisen tiedonvälityksen enää vakavasti?

Vierailija
28/32 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas ikävästi tehty, ettei joku anna kuskin edes pientä lepohetkeä pitää. Paremmin ajaakin jaksaa jos vähän saa välillä huilata ja vaikka tosiaan maate käydä.

Iltalehti olisi voinut jättää jutun julkaisematta. Ei ihan kaikkea tarvitse julkistaa mitä jotkut keksii.

Vierailija
29/32 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallisempi levännyt kuski on kuin ratissa nuokkuva. Antaa kuskin levätä jos ei ole ajossa.

Vierailija
30/32 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt usein, kun bussikuski pitää taukoa takapenkillä loikoillen. En ihmettele yhtään, kun työssä pitää ajaa autoa. Se on hyvä välillä antaa selän levätä. Kyllä on hysteerinen asiakas ollut.

tämä, ja on ensin ottanut kuvan sitten vasta tarkistanut onko kaikki ok ja lähtenyt pois? vai oliko edes tarkistanut

Vierailija
31/32 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli taas sellainen juttu, että olikohan salakuvaamisen ja lehtiin ilmoittamisen motiivina ihan vaan kuvaajan ilkeys ja yritys saada kuski somekohun kohteeksi.

Vierailija
32/32 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuskien kannatta vastaisuudessa avata ovi just ennen lähtöä ja huilia bussissa kaikessa rauhassa.