Postissa tuli tänään lasten ketjukirje...
Enpä ajatellut pistää eteenpäin enää. Pitäisi lähettää neljän päivän sisällä se kuudelle tyypille + lähettää listan ekalle postikortti.
Hohhoijaa. Nyt katkesi sen " unelman" tämä haara. Kirjeessä kun lukee, että " Ole kiltti ÄLÄ KATKAISE UNELMAA!"
Onko muille tullut tätä ketjukirjettä? Oletteko laittaneet eteenpäin?
Kommentit (38)
koko ajan kuitenkin mielessä, että pitäisikö sittenkin?
en laittanu eteenpäin. Pari kertaa oon laittanu jotain sukka- ja ässäarpa ketjukirjeitä eteenpäin, mut mitään ei oo tullu takasi!
En pode huonoa omatuntoa, kun en niitä jatka.
Joskus lapsena monen monta kertaa osallistuin noihin ja odotin milloin mitäkin; suklaata, korttia tai tarroja, mutta koskaan ei tullut mitään :(
kanssa. Osallistuiko teistä kukaan siihen?
laitoin kyllä kortin menemään sille jolle piti, mutta en enää jatkanut kirjettä.
Lähinnä siksi, koska se joka lähetti minulle tuon kirjeen oli samalla lähettänyt sen jo kaikille yhteisille kavereillemme, mutta muutenkaan ei ole kiva jatkaa kirjettä sellaisille ihmisille joista tietää, etteivät he niitä halua.
Mulle ihan sama tuleeko niitä vai ei.
Pienenä mä laitoin pari ensimmäistä ketjukirjettä eteenpäin, mutta kun niitä alkoi tulemaan useampia, kyllästyin. Nyt niitä sitten välillä tulee ties miten, tekstiviestinä, mailina, postina... Olen myös sanonut lähes kaikille, ettei mulle ainakaan niitä lähettele, mutta kaikille en näköjään ole muistanut sanoa.
ap
Lähde nyt johonkin kopioimaan ketjukirjrttä x6 sitten ostat kuoret ja postimerkit + tietysti vielä se " maisemakortti" !!!! voi vee tämähän tulee nykyhinnoilla kalliiksikin!!
Sen jälkeen en ole kyllä moisiin osallistunut. Hyvällä omantunnolla olen katkaissut nämä korttiketjuilut.
Posti ei TODELLAKAAN seuraa mitään tällaisia juttuja, eikä ole mitään mahdollisuuksiakaan.
Eli tässä lähin paikka kopioida olisi posti (olikohan yksi sivu peräti 0,50e?), sitten 0,70e postimerkit, kuoret ja kortti... Viuuh, 10e meni!
ap säästää
heh, tulipa laitettua eteenpäin
1 lähettää kirjeen neljälle. Nämä neljä taas neljälle, jolloin kije menee kuudelletoista. Nämä kaikki lähettävät taas neljälle, niin kirje menee 64:lle. Ja sitten 256:lle, 1024:lle, 4096:lle, 16384:lle, 65536:lle, 262144:lle, 1048576:lle, 4194304:lle, 16777216 jne. Eli 12. polvi meni jo yli 16 miljoonalle kirjeensaajalle.
Sitten nämä kaikki lähettävät kirjeen neljälle, jolloin vastaanottajia on 67108864 ja tämän jälkeen 268435456 vastaanottajaa. Kun nämä lähettävät kirjeen eteenpäin kirjeen vastaanottaa 1073741824 vastaanottajaa, sitten 4294967296 ja tämän jälkeen 17179869184.
Siis yli 17 miljardia vastaanottajaa, maapallolla asuu noin 6 miljardia ihmistä.
Täytyy tukea vähän Suomen postia, siksi laitoin kirjeen eteenpäin.
lähetettiin eteenpäin. nyt tullut kaksi korttia tytölle... ja sen lisäksi koko pahuksen ketjukirje uudestaan! en todellakaan lähetä sitä enää... lähetän päällimmäiselle nimelle kortin, en muuta. ja tämä päällimmäinen nimi sattuu olemaan tytön serkku...
sanottiin mutta yhtään sukkaa ei tipahtanut postiluukusta. Kyllä ketutti! Onneksi ei ole sen jälkeen tullut ketjukirjeitä.
Ihmetyttää ihmiset jotka niitä eteenpäin laittavat.
Laitoimme eteenpäin, koska kahden edellisen lähettäjän vanhemmat ovat mielestäni ihan järkeviä ihmisiä ja koska tässä ei ollut postikorttia suuremmasta investoinnista kyse. Poika oppi samalla kirjoittamaan kirjeen Wordillä, tulostamaan sen kuutena kopiona, kirjoittamaan kuusi kirjekuorta, menemään postiin ostamaan postimerkkejä ja postikortin ja laittamaan kaikki postiin. Itse en laittanut tikkua ristiin.
En odota yhtään korttia ja toista kertaa emme aio ketjukirjeisiin osallistua. Keskustelimme myös pojan kanssa ketjukirjeistä pitkään ja hänkin tietää, että tämä oli ainoa osallistumiskerta.
En yleensä ketjukirjeitä jatka, mutta ajattelin, että olisi kiva saada niitä kortteja.
Yhtään korttia ei saatu.
Ei jatkettu kertaakaan. Älytöntä, miten joku voi edes uskoa, että joku posti laskisi ketjukirjeitä ympäri maailmaa...
Kaiken tein niinkuin käskettiin ja yhtään korttia en itse saanut :( Mutta ehkä se oli opettavainen kokemus.