Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi en ole mies

Vierailija
21.06.2022 |

Naisena tuntuu, että miesten kanssa on helpompaa olla. Naiset ovat tiukempia ja tuomitsevampia myös meitä kanssasisaria kohtaan.
Jos olisin mies, olisin ihan täysin neuvoton. Kuinka miehenä esim lähestyä naisia? Pitää kysyä suostumusta ja kiinnostusta suoralla kysymyksella, mutta jo pelkkä kysyminen voidaan kokea ahdisteluksi.
Huhhuh en kadehdi miehiä.
Kaipa ainoa ohje, jonka pojalle antaisin on: anna naisen tehdä AINA aloite. Älä ikinä ehdottele yhtään mitään koskaan kenellekään. Ota kylmiä suihkuja ja kierrä liian hotit naiset kaukaa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se pääpiirteittäin menee jos haluaa pelata varmanpäälle. Mutta olet sitten vain säälittävä runkkari.

Vierailija
2/22 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit mies normaaleilla testoilla, kokisit naisten "vaikeuden" vain kiinnostavana. 

Kyllähän minäkin järjellä ymmärrän, että naiset on rationaalisesti ajateltuna aikamoisia venkuroita, mutta eipä sitä pysty erossakaan olemaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sukupuoli sitä kyllä kerro, kaikki ihmiset ovat jollain tavalla hankalia.

Vierailija
4/22 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit mies normaaleilla testoilla, kokisit naisten "vaikeuden" vain kiinnostavana. 

Kyllähän minäkin järjellä ymmärrän, että naiset on rationaalisesti ajateltuna aikamoisia venkuroita, mutta eipä sitä pysty erossakaan olemaan. 

Kyllä mulle ainakin naisten vaikeudet ovat kaikkea muuta kuin kiinnostavia. Rasittavia ne ovat.

Mies

Vierailija
5/22 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi opetus olisi antaa kaikki kysymykset tai lähestymiset huumorin varjolla, leikkisästi. Jos letukka suuttuu, naurat ja väität häntä tosikoksi.

mies54v

Vierailija
6/22 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pitää kysyä suostumusta ja kiinnostusta suoralla kysymyksella, mutta jo pelkkä kysyminen voidaan kokea ahdisteluksi." Et voi myöskään avata ovea naiselle kun se voi olla alentavaa, mutta avaamatta jättäminen voi olla moukkamaista. Sama pätee treffeillä maksamiseen. Oon kokenu kaikki noi ja ei voi kun ihmetellä tätä menoa. Hetken aikaa koitin että avaan oven vain puoliksi ja varmistan etukäteen että nainen maksaa omat safkat, mutta tästä kokeilustani ei seurannut mitään hyvää.

Vierailija
7/22 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatka valitsemallasi tiellä hoopo

Vierailija
8/22 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Mistä te noita eukkoja oikein etsitte. 

Ei ole ikinä tullut sanomista tms. kun olen maksanut treffeillä. Kukaan tapaamani nainen ei ole tehnyt pienintäkään elettä maksaakseen muka itse - enkä ole sitä tietenkään odottanutkaan. 

Vierailija
9/22 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole mies. Olisin hommannut itseni vaikeuksiin.

Vierailija
10/22 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa

Vierailija
11/22 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noinhan se pääpiirteittäin menee jos haluaa pelata varmanpäälle. Mutta olet sitten vain säälittävä runkkari.

Juuri näin.

Vierailija
12/22 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät naiset tee aloitteita. Ja naiset odottavat enemmän aidosti kiinnostunutta, ei seksiä hakevaa.

Vierailija
13/22 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/22 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä pitää painostaa naisia, koska nainen ei osaa tehdä päätöstä, niin miehen pitää painostaa voimakkaasti ja ajaa seinää vasten.

Vierailija
15/22 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi opetus olisi antaa kaikki kysymykset tai lähestymiset huumorin varjolla, leikkisästi. Jos letukka suuttuu, naurat ja väität häntä tosikoksi.

mies54v

Paven kanssa letukassa istuttiin.

16/22 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ikinä ollut ongelmia kun olen toiminut kuten perinteinen herrasmies.  Availen ovet ja maksan laskut ainakin ensimmäisellä tapaamiskerralla mutten tee numeroa jos nainen haluaa maksaa oman osuutensa.  Muutenkin ns. terve maalaisjärki riittää niin naisten kuin miestenkin kanssa ainakin minun kokemusteni perusteella.

Vierailija
17/22 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatka valitsemallasi tiellä hoopo

Vierailija
18/22 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tyytyväinen, että olen mies, sillä kuseminen onnistuu missä vaan, voin olla haarat levällään missä vaan ja voin olla miten vaan missä vaan ilman, että suhtaudutaan halveeraavasti.

Vierailija
19/22 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tyytyväinen, että olen mies, sillä kuseminen onnistuu missä vaan, voin olla haarat levällään missä vaan ja voin olla miten vaan missä vaan ilman, että suhtaudutaan halveeraavasti.

Et taida olla oikea mies, vaan maskuliininen nainen, joka haaveilee olevansa mies. 

Miehenä ei ehkä halveerata, mutta jos istut jonkun mielestä väärällä tavalla, niin turpaasi voit saada aika herkästi. 

Vierailija
20/22 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole enää mies vaan butch-tyyppinen t-lepakko joka tekee mitä huvittaa, ja viisveisaa "säännöistä" :D:D:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi