Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi en ole mies

Vierailija
21.06.2022 |

Naisena tuntuu, että miesten kanssa on helpompaa olla. Naiset ovat tiukempia ja tuomitsevampia myös meitä kanssasisaria kohtaan.
Jos olisin mies, olisin ihan täysin neuvoton. Kuinka miehenä esim lähestyä naisia? Pitää kysyä suostumusta ja kiinnostusta suoralla kysymyksella, mutta jo pelkkä kysyminen voidaan kokea ahdisteluksi.
Huhhuh en kadehdi miehiä.
Kaipa ainoa ohje, jonka pojalle antaisin on: anna naisen tehdä AINA aloite. Älä ikinä ehdottele yhtään mitään koskaan kenellekään. Ota kylmiä suihkuja ja kierrä liian hotit naiset kaukaa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tyytyväinen, että olen mies, sillä kuseminen onnistuu missä vaan, voin olla haarat levällään missä vaan ja voin olla miten vaan missä vaan ilman, että suhtaudutaan halveeraavasti.

Et taida olla oikea mies, vaan maskuliininen nainen, joka haaveilee olevansa mies. 

Miehenä ei ehkä halveerata, mutta jos istut jonkun mielestä väärällä tavalla, niin turpaasi voit saada aika herkästi. 

En tiedä missä piireissä liikut, mutta ei ole yhtään yleistä saada toisilta turpiin noin vain.

Mulla on muutenkin yliliikkuvat nivelet niin sitä on tullut istuttua vaikka miten ihmeellisissä asennoissa enkä ole saanut turpaani ja olen mies. Jos vielä ihmettelet mistä nuo naisten ongelmat olen kuullut niin itse naisilta.

Vierailija
22/22 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ Mistä te noita eukkoja oikein etsitte. 

Ei ole ikinä tullut sanomista tms. kun olen maksanut treffeillä. Kukaan tapaamani nainen ei ole tehnyt pienintäkään elettä maksaakseen muka itse - enkä ole sitä tietenkään odottanutkaan. 

Ei tulis mieleenkään maksaa h-oran ruokia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän