Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinua harmittaa juuri nyt?

Vierailija
21.06.2022 |

Minua menkat, jotka alkoivat reilusti etuajassa ja pilaavat nyt juhannuksen :(

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisyys!

Zempit sulle!

Vierailija
22/25 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun tapasin elämäni miehen ja kaikki on sekaisin hänen kanssaan. Tekisi mieli sanoa että etkö tajua että sulla on nyt nainen joka rakastaa sua ehdoitta ja jonka takia sun ei tartte ikinä muuttaa itsessäs mitään. Mies ei kykene parisuhteeseen eikä enää anna itsestään sitä mitä aiemmin. Ikävä viime kesää kun kaikki oli vielä hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne mahdollisuudet joita olen eräälle ihmiselle antanut ja että pidän häntä elämässäni vaikka aiheuttaa vain stressiä ja pahaa mieltä

Vierailija
24/25 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No päätit sitten jakaa tuon tiedon meidän kanssa. Olisi pärjätty ilmankin tätä tietoa, eli nyt harmittaa se että tiedän sinun vuotelevan valko ja veri-vuotoa pikkuhousuihisi.

Etkös sinä sälli oppinut koulussa biologian tunnilla, että nain naiset tapaavat vuodella. Miksi tämä järkyttää maailmaasi niin paljon.

Opin, mutta olen yrittänyt unohtaa oppimani. Pitääkö tämä asia nostaa jatkuvasti esille. Kivikaudella, vuotavat naiset pysyivät luolassa poissa näkyvistä, kunnes olivat taas terveitä. Eivät he olleet vuotelemassa pitkin savannia, kun leijonat, sapelihammastiikerit ja muut pedot olusivat verenhimoissaan olleet hetkessä koko heimon kimpussa.[/quote

Typerät toisen kommentoijan kaltaiset joka puhuu kuukautisista kuin ne olisivat sairaus

Vierailija
25/25 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku teki siitä bilebiisin. Sairastuin siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme