Mikä sinua harmittaa juuri nyt?
Minua menkat, jotka alkoivat reilusti etuajassa ja pilaavat nyt juhannuksen :(
Kommentit (25)
Minua harmittaa niin moni asia, että paremminkin voisin listata ne asiat jotka eivät harmita. Tosin en jaksa, olen liian masentunut.
Vierailija kirjoitti:
No päätit sitten jakaa tuon tiedon meidän kanssa. Olisi pärjätty ilmankin tätä tietoa, eli nyt harmittaa se että tiedän sinun vuotelevan valko ja veri-vuotoa pikkuhousuihisi.
Etkös sinä sälli oppinut koulussa biologian tunnilla, että nain naiset tapaavat vuodella. Miksi tämä järkyttää maailmaasi niin paljon.
Harmittaa että en tee mitään vaan tuhlaan elämäni vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No päätit sitten jakaa tuon tiedon meidän kanssa. Olisi pärjätty ilmankin tätä tietoa, eli nyt harmittaa se että tiedän sinun vuotelevan valko ja veri-vuotoa pikkuhousuihisi.
Etkös sinä sälli oppinut koulussa biologian tunnilla, että nain naiset tapaavat vuodella. Miksi tämä järkyttää maailmaasi niin paljon.
Opin, mutta olen yrittänyt unohtaa oppimani. Pitääkö tämä asia nostaa jatkuvasti esille. Kivikaudella, vuotavat naiset pysyivät luolassa poissa näkyvistä, kunnes olivat taas terveitä. Eivät he olleet vuotelemassa pitkin savannia, kun leijonat, sapelihammastiikerit ja muut pedot olusivat verenhimoissaan olleet hetkessä koko heimon kimpussa.
-Töissä meni kierrepakka poikki työstäessä
-kengännauhat meni töissä poikki, kun yritin kiristää niitä
- viime yönä nukuin hiukan alle kolme tuntia niin oon aivan poikki nyt harrastusteni jäljiltä.
Jotenkin harmittaa, kun kaikki on tänään poikki.
On niin sanotusti poikkipäivä.
Työasiat harmittaa. Kone ei toiminut. Kasaantunut useita hankalia asiakkaita samaan aikaan.
Harmittaa, kun töpeksin frisbeegolfissa.
Parhaimmillaan tulokseni oli -4 ja lopputulokseksi tuli +5. Yhdellä väylällä tuli kolme plussaa heittoihin niin se väylä harmittaa.
Hyvinkään Sahanmäen radalla heittelin tänään näin.
Ennustaja lupasi, että tapaan miehen 15.-30.6 kuluvaa vuotta! Missä olet punertavatukkainen n 60 mies, jonka ääni herättää kiinnostukseni? Minä täällä Oulun seudulla odotan sinua elämääni edes kesäheilaksi
Ihana mies ei olekaan kiinnostunut minusta vaikka antoi ensin ymmärtää
Vierailija kirjoitti:
Ihana mies ei olekaan kiinnostunut minusta vaikka antoi ensin ymmärtää
Minua sama asia! Ensin antaa ymmärtää ja sitten ei ymmärrä ottaa
Palstan sairas ilmapiiri joka heijastelee vain suomalaisten sairasta psyykettä.
Pettymyksen/ilon tuottaja kirjoitti:
Ennustaja lupasi, että tapaan miehen 15.-30.6 kuluvaa vuotta! Missä olet punertavatukkainen n 60 mies, jonka ääni herättää kiinnostukseni? Minä täällä Oulun seudulla odotan sinua elämääni edes kesäheilaksi
Siis se harmittaa, kun tiedän, ettei tuo ennustus toteudu!
Ahdistaa sotkuinen asunto ja oma saamattomuus. Harmittaa oma olemus, ja samalla se että edelleen kannan kuormittavaa ja turhaa häpeää mukanani. Omat viat ja mokailut pyörii mielessä.
Yleinen ulkopuolisuuden tunne koskien jokaista elämän osa-aluetta. En vain sovi mihinkään porukkaan tai yhteisöön, ei ole kavereita kun en vain pysty luomaan yhteyttä toisiin ihmisiin. Olen liian outo. Myös työasiat stressaavat.
Ainoa syy miksi olen elän on, että voin surffailla netissä.
Olen kärsinyt tästä piinaavasta yksinäisyydestä, outoudesta ja kykenemättömyydestä muodostaa minkäänlaisia ihmissuhteita lapsesta asti. Terapiassakin vain tarjotaan lääkkeitä masennukseen mutta kukaan ei halua auttaa selvittämään ongelmieni juurisyitä. Epäilen että minulla on jonkin asteinen asperger, mutta asiaa ei oteta vakavasti koska olen nainen. Tarjotaan vaan lisää lääkityksiä ja käydään läpi lapsuuden kokemuksia. En enää jaksa tätä kurjaa elämää.
N27