Mitä tekoa haluaisit pyytää anteeksi ja keneltä?
Jokin tekosi/sanasi on jäänyt kaivelemaan, mutta et uskalla suoraan lähestyä kohdettasi. Miksi muuten et?
Kommentit (56)
Tahdon pyytää anteeksi eturauhassyövältä ettei se pääse mihinkään kohtaan kehoani.
Anteeksi Jumala etten ole elänyt lapsesi lailla. Toisinaan se on kovin vaikeaa.
Anteeksi kaikki miehet jotka luulitte että voitte paritella persettäni ja tuhlasin elinaikaanne :(
Pyydän anteeksi lapseltani, etten huolehtinut ja valvonut hänen toimiaan tarpeeksi hyvin kun hän oli teini-iässä. Olisin voinut estää päihderiippuvuuden synnyn
Tahdon pyytää anteeksi tulijoilta joita haukkuvat lähinnä suomalaiset jotka eivät osaa suunnitella ydinvoimalaa vaan ovat duunareita itse.
Tahdon pyytää anteeksi että emäni on kehitysvammainen.
Anteeksi kaikki vastasyntyneet vauvat jotka heitettiin teuraaksi että valtavat ihmismassat voivat lutkuttaa teille tarkoitetun maidon.
Anteeksi että kirjoittelen kännipäissäni ilkeitä kommentteja vauva.fi palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi kaikki miehet jotka luulitte että voitte paritella persettäni ja tuhlasin elinaikaanne :(
Et saa >:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi että olen olemassa!!!
Ensimmäinen marttyyri löysi ketjun xD
Kuulostaa narsistilta
Haluaisin pyytää anteeksi että ghostasin täysin miehen kun pelästyin omia tunteita ja enkä ollutkaan valmis suhteeseen. Olisi pitänyt edes selittää.
Anteeksi ihmiskunnalle että olette niin tyhmiä. Muutaman vuoden päästä elämme haluamaamme uutta aikaa, halusitte tai ette.
Anteeksi R, että pidin sinua 90 luvun alussa laastarina. Satuit sopivasti kohdalle kun surin exääni, olit hauskaa seuraa mutta vain kostotoimenpide minut jättäneelle oikealle rakkaalleni J: lle.
H
Pyydän anteeksi siskoltani jota kaltoinkohtelin nuorena.
Se johtui vain siitä että olit äitimme suosikki, minä ihan jotain muuta.
Vanhemmiltani, sitä, että en aina tarittaessa soittanut poliisia paikalle.
Tahdon pyytää anteeksi Vihreiden pääministeriltä: anteeksi että lisäännyt liikaa.