Helsingin kaupungin työntekijöitä palkatta
Miten ihmisillä on varaa mennä töihin jos eivät saa ollenkaan palkkaa tai vain osan palkasta?
Käsittämätön tilanne. Itse jäisin kotiin jos palkkaa ei makseta. Miten voi ruokkia lapsen, maksaa asumisen, kun kaikilla ei ole mahdollista säästää puskuria varten.
Miten edes viitsii mennä töihin, kun palkkaa ei tule?
Kommentit (46)
Palkan maksamatta jättäminen antaa työntekijälle mahdollisuuden irtisanoutua työstään ilman, että tulee karenssia. Ehkäpä viimeisimmätkin Helsingin kaupungin kantasuomalaiset hoitajat lähtevät nyt.? On pitkään puhuttu joukkoirtisanoutumisista. En vain koskaan olisi uskonut, että se tapahtuisi näin...Vitsi, vitsi:)
Menisin töihin mutten tekisi mitään. Tuskin esimies uskaltaisi tulla päätään aukomaan.
vihreää siirtymää sinnemäki käyttää rahat viisaammin kuin rahvas kaupunkin duunari. iso kommuuni anni pää politrukkina
Vierailija kirjoitti:
Menisin töihin mutten tekisi mitään. Tuskin esimies uskaltaisi tulla päätään aukomaan.
Valitettavasti ei ainakaan hoitoalalla niin voi tehdä. Jos siellä sitten sattuu potilaalle / asiakkaalle jotakin pahaa, niin kyllä tarkkaan syynätään, ketkä ovat olleet juuri silloin työvuorossa, ja sitten olet itse kusessa. Eli ei kannata mennä töihin ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti ei ainakaan hoitoalalla niin voi tehdä. Jos siellä sitten sattuu potilaalle / asiakkaalle jotakin pahaa, niin kyllä tarkkaan syynätään, ketkä ovat olleet juuri silloin työvuorossa, ja sitten olet itse kusessa. Eli ei kannata mennä töihin ollenkaan.
Sillä ei tämä mitään leikkiä ole. Hoitajat vastaavat ihmishengistä.
Puolisen vuotta jo kestänyt ja Vartiainenhan jo lupasi, että tulee kestämään vielä kuukausia. Onnea vaan, harvalla on vuoden palkkojen edestä puskuria.
Olisi aika vaatia jo päitä vadille.