N.15 ihmiselle tarjottavaa työpaikan kahvipöytään, mutta mitä?
Kommentit (30)
Riippuu tilanteesta. Jos täytät tasavuosia, tilaa täytekakku. Jos palaat lomalta viet pari pussia keksejä.
Mä tykkäsin valtavasti, kun oma työkaveri oli tehnyt kolmea tahnaa, eli tuorejuustoa ja yhteen sekoitettu katkarapuja+hillosipulia+kevätsipulia, toiseen tonnikalaa+oliiveja+kaprista, kolmanteen metwurstia+suolakurkkua+ruohosipulia, lisukkeena ruisnappeja, eli jokainen sai ottaa mitä tahnaa tahtoi ruisnappiin.
Lisäksi oli joku kakku, ihan valmiina ostettu. Varmaan hyvää sekin, mutta mä tykkään suolaisesta enemmän. Ajattelin, että tosi kätevät tarjoilut, kun noi tahnat voi tuoda rasioissa.
Sanoin, että takuulla varastan idean!
Vähän tarvisi kontekstia että minkä vuoksi viet tarjottavia töihin. Johonkin tavalliseen arkipäivän kahvihetkeen riittää pari pullapitkoa mutta jos on tarkoitus juhlistaa jotain niin sitten nuo pitkot ei oikein sovi siihen.
eli 15 eri ruokavaliota? Jos siis kaikki naisia ,mutta voivat joustaa erityisherkkyyksissään vähä jos näyttää se toinen herkku hyvältä
Voileipäkakku. Tilaa konditoriasta ellet halua tehdä itse.
Lisätietoja kaivataan.
Vietkö vain sinä tarjottavaa? Vai kaikki? Viekö jokainen vuorollaan ja nyt on sinun vuorosi? Juhlat vai ei? Mitä tiedät ruokarajoitteista?
Hedelmiä ja marjoja ja smoothieta. Ei tarvitse valmistella muuten kuin käydä kaupassa ja huuhdella hedelmät ja ottaa esiin lasit smoothielle.
Kevyttä, kesäistä.
Pieniä karjalanpiirakoita & munavoita, viinirypäleitä ja lisäksi kaupan kakku. Oletan siis, että sulla on synttärit tms.
Kaupan valmis mutakakku pakkasesta. Hinta n. 3 e/kpl eli voisit ostaa pari kakkua. Päälle voi laittaa vaikka tuoreita marjoja koristeeksi.
Ei mitään!En ole ikinä tarjonnut töissä mitään enkä aio tarjota. Olen täyttänyt pyöreitä jne mutta työpaikalla en niitä juhli, en ymmärrä koko juttua miks pitäs töissä tarjota yhtään mitään.
K-Market (vai oliko se City) mainosti että kolme pakettia Aino-jäätelöä kympillä.
2-3 erilaista kääretorttua ja paketti tasangon pikkuleipiä. Jos erikoisruokavalioita, nappaa jotain siihen sopivaa lisäksi, gluteenittomista leivonnaisista on hyvin tarjontaan ja niitä löytyy pienissäkin pakkauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Kaupan valmis mutakakku pakkasesta. Hinta n. 3 e/kpl eli voisit ostaa pari kakkua. Päälle voi laittaa vaikka tuoreita marjoja koristeeksi.
Nämä. Jos tarttee gluteenitonta, ainakin Pirkalla on ja se maistuu kaikille. Vaniljkastike sopii siihen myös.
Lisäksi rasiallinen Brunbergin pusuja. Ne ovat edullisia ja monet tykkäävät niistä.
Ihan vain alkavien lomien vuoksi ja raskaan kauden päättymisen "ilosta" haluaisin ilahduttaa mainioita työkavereitani jotenkin.
Ei erityisruokavalioita.
Ap
pari fazerin kääretorttua(ne kylmässä säilytettävät), ellei budjetti ole 5e, sitten pari keksipakettia :)
Pullapitko/keksipaketti/kaupan valmiskakku