Kenen antaisitte pestä selkänne saunassa?
Samalla voi kertoa, kenen kanssa menisi ylipäätään saunaan.
Kommentit (27)
Anopin! Upea nainen ja kätevä käsistään!
Miksi kukaan päästäisi ketään selkäpuolelleen, epäilyttävä sanonta.
Tuossa Rajalan keississä täytyy olla jotain, mitä emme tiedä. Miksi ihmeessä nainen menisi edesmenneen äitinsä irstaan miehen kanssa saunaan? Panu mennyt sinne kutsumatta tms.
Tarjan. Siis Turusen . Vaimon sisko on myös hyvä pesemään.
Oman tyttäreni. Jopa äitiini koen välit niin etäisiksi ettei selänpesu olisi luontevaa. Joo, mulla on halauskammo vieraisiin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa Rajalan keississä täytyy olla jotain, mitä emme tiedä. Miksi ihmeessä nainen menisi edesmenneen äitinsä irstaan miehen kanssa saunaan? Panu mennyt sinne kutsumatta tms.
No luulisi että kaksi naista saisi häädettyä ukon pihalle voimasanoin jo ovelta.
Tuskin kenenkään, en tykkää saunoa.
Vierailija kirjoitti:
Panu Rajala vois pestä.
Hyi. Taisi olla ällötrolli.
Panu pesee ja pesupanee.
(Eläköön suomenkieli!)
Vierailija kirjoitti:
Panu pesee ja pesupanee.
(Eläköön suomenkieli!)
Panu Rajaton.
En kenenkään! En mene kuin yksin saunaan!
Homopekka ei käy selän pesijäksi, muut kyllä. Saunaan voin mennä ihmisten kanssa.
Miksi selkä pitää pestä saunassa? En ole ikinä tajunnut tätä juttua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi selkä pitää pestä saunassa? En ole ikinä tajunnut tätä juttua.
Spermat pois selästä.
Suhteeni kuoli.Joten pesen itse selkäni.Pitkä vartinen harja käytössä ja saunon yksin siis syystä nykyisin aina.En voisi kuvitella, joku pesisi selkäni ja yleensä saunoisin enää kenekään ulkopuolisen kanssa.
Eli minä antaisin oman mieheni pestä selkäni saunassa, ja menisin vain hänen tai omien lasteni kanssa saunaan.
Uimahallin saunassa olen tietysti käynyt. Ja kerran olen uikkareissa ollut sekasaunassa kaveriporukalla. Siellä en olisi kenenkään antanut pestä selkääni.