Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies ei huomioi, kun tulen hänen luokseen

Vierailija
21.06.2022 |

Olemme seurustelleet alle vuoden emmekä asu yhdessä. Kun menen hänen luokseen, niin hän hädintuskin tervehtii ja katsookaan minuun. Eikä ala yleensä vaihtamaan kuulumisia heti. Tällainen hän on ollut ensi treffeistä lähtien. Silloin luulin sitä vain jännitykseksi. Sittemmin olen ymmärtänyt, että hän on melko hiljainen eikä usein jaksa olla sosiaalinen. Mutta hänellä on kyllä paljon kavereita ja välissä onkin tosi sosiaalisella tuulella.

Ymmärrän sen, että ihminen ei jaksa olla aina sosiaalinen ja puhelias, mutta tuo ettei kunnolla tervehdi jne. tuntuu epäkohteliaalta. Ja aiheittaa olon etten ole tervetullutta ja kaivattua seuraa. Tuntuu jotenkin väärältä ruveta aikuista ihmistä neuvomaan näin ns. perus asioissa, mutta onko nyt oikein muuta vaihtoehtoa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on vauva tilauksessa?

Vierailija
22/34 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli tuollainen

Heti alkuun tein selväksi että sanotaan pari sanaa kunntullaan kotiin ja lähtiessäkin sanotaan moi ja minne mennään ja kuinka kauaksi aikaa. Jos ei tiedä niin sanoo että ei tiedä ja soitellaan tms. Oppi kyllä ajan myötä mutta olin tiukka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on mies. Ei mikään naisen käyttäytymisunelmien esine. Miehet ovat psyykkeeltään aivan erilaisia kuin naiset. Minä riemuitsen vaimoni läsnäolosta samassa tilassa, vaikken häneen kontaktia ottaisikaan. Näin jo 18 vuotta

M39

Naisesi on nainen. Ei mikään miehen seksiunelmien esine. Naiset ovat psyykkeeltään aivan erilaisia kuin miehet. Minä riemuitsen mieheni seksuaalisesta energiasta samassa tilassa, vaikken hänen antaisi koskeakaan. Näin jo 18 vuotta.

N39

Ymmärrän, että olet loukkaantunut ja ajatuksesi ei oikein kulje. Sen takia, ilmeisesti, haastat riitaa?

Tarkoitukseni oli kertoa ap:lle oman elämäni esimerkillä miten täysin erilailla ajattelevan ja toimivan elämänmuodon kanssa hän on muodostamassa suhdetta tutustuessaan mieheensä. En missään tapauksessa halua luoda mitään naiset vastaan miehet taisteluasetelmaa.

Vierailija
24/34 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen oppinut miesten kanssa että parempi kun ei kysy mitään eikä huomioi kun siitä seuraa kuitenkin huutamista ja raivoamista. Ihmiselle pitää antaa tilaa ja aikaa tulla kotiin. Odottaa että se toinen tekee aloitteen keskusteluun kun on valmis.

Vierailija
25/34 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan menisi, jos on tuollainen vastaanotto ettei edes tervehditä. 

Vierailija
26/34 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin mun ex. Ei muuttunut. 7v meni roskiin elämästä.

Vierailija
27/34 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli miesystävä joka tunki koko ajan mun luo, soitteli, laittoi viestiä, kosketteli ja limasi naamaani, tuijotti minua ja muutenkin oli kuin tarra. Silloin mulla tuli välillä niitä kiukkuja enkä jaksanut sanoa oikein sille mitään, tuijotin vaan telkkaria kun taas tuli mun luokse vaikka olisin halunnut olla vain yksin. Voi olla ettei teillä ole kyse siitä edes, meillä oli. Toisilla ei tosiaan ole lapsuudenkodissa tervehditty eikä kyselty lapsilta kuulumisia, ei muuten myöskään minulta. Olen työelämässä oppinut vähän kohteliaammaksi ja tavoille. Mun vanhemmat oli juoppoja. 

Tekisin itse sun tilanteessa niin etten menisi sinne äijälle vähään aikaan, jos alkaa kyselemään niin sanot vaan että ei oo mikään, kaikki ok. Kun alkaa tunkea sun luo, ole samanlainen kuin se, eli ei tervehdystä ja teet omia juttujasi.  Sama käytös bumerangina takaisin, mutta älä raivoa. Katso miten regoi. Jos alkaa lisää kyselemään ja asia selvästi sitä vaivaa niin sitten voi puhua kunnolla mistä on kysymys. 

Muutenkin havainnut suhteissa että paras lääke paskaan käytökseen on toimia itse samoin. 

Vierailija
28/34 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävelevä reikä kirjoitti:

Mulla oli miesystävä joka tunki koko ajan mun luo, soitteli, laittoi viestiä, kosketteli ja limasi naamaani, tuijotti minua ja muutenkin oli kuin tarra. Silloin mulla tuli välillä niitä kiukkuja enkä jaksanut sanoa oikein sille mitään, tuijotin vaan telkkaria kun taas tuli mun luokse vaikka olisin halunnut olla vain yksin. Voi olla ettei teillä ole kyse siitä edes, meillä oli. Toisilla ei tosiaan ole lapsuudenkodissa tervehditty eikä kyselty lapsilta kuulumisia, ei muuten myöskään minulta. Olen työelämässä oppinut vähän kohteliaammaksi ja tavoille. Mun vanhemmat oli juoppoja. 

Tekisin itse sun tilanteessa niin etten menisi sinne äijälle vähään aikaan, jos alkaa kyselemään niin sanot vaan että ei oo mikään, kaikki ok. Kun alkaa tunkea sun luo, ole samanlainen kuin se, eli ei tervehdystä ja teet omia juttujasi.  Sama käytös bumerangina takaisin, mutta älä raivoa. Katso miten regoi. Jos alkaa lisää kyselemään ja asia selvästi sitä vaivaa niin sitten voi puhua kunnolla mistä on kysymys. 

Muutenkin havainnut suhteissa että paras lääke paskaan käytökseen on toimia itse samoin. 

En ole sitä mieltä, että kannattaa itse toimia huonolla käytöksellä. Siitä ei loppupeleissä seuraa kuin outoa peliä ja nokittelua, jossa ei kukaan voi hyvin.

Parasta on yrittää ymmärtää toista ja hyväksyä se, minkälainen hän on. Kun kokee ymmärtävänsä riittävästi, voi itse päättää hyväksyykö toisen vai ei. Vielä jos molemmat osaavat hitusen tulla vastaan, eikä jääräpäisesti ja itsekkäästi olla vain oma joustamaton itsensä, niin hyvä tulee. Jos taas tulee tulokseen, ettei pysty hyväksymään toista, niin sitten on parempi lähteä.

Vierailija
29/34 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo miltään elämää suuremmalta romanssilta kyllä kuulosta. Tuossa vaiheessa meillä lensi pikkarit veke, jo melkein ennen kuin olin saanut ulko-oven suljettua ja huomiota tosiaan tuli. Myöhemmin toki vähän rauhoittunut, mutta vieläkin pelkkä moi ja katse saa hymyn huulille ja joskus perhoset vatsaan.

Eli voit miettiä minkälaista suhdetta haluat, jos tuollaista, mitä teillä on, niin se on ok. Mutta kaikki suhteet eivät ole tuollaisia.

Vierailija
30/34 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välitä sinusta, mutta pitää sinua siinä, koska saa sinulta seksiä.

En usko tuohon. Hän ei suhtaudu, niin innolla seksiin, että kokisin siitä olevan kyse. Eikä minulla muutoin ole olo etteikö välittäisi minusta.

Vierailija
31/34 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko on vauva tilauksessa?

Vaikka tämä on vauva.fi, nii ei.

Vierailija
32/34 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettakaa niitä poikiannekin sanomaan huomenta, moi, heippa, kiitos, anteeksi ja hyvää yötä.

Näillä pärjää jo aika kivasti elämässä.

Vierailija
33/34 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on mies. Ei mikään naisen käyttäytymisunelmien esine. Miehet ovat psyykkeeltään aivan erilaisia kuin naiset. Minä riemuitsen vaimoni läsnäolosta samassa tilassa, vaikken häneen kontaktia ottaisikaan. Näin jo 18 vuotta

M39

Naisesi on nainen. Ei mikään miehen seksiunelmien esine. Naiset ovat psyykkeeltään aivan erilaisia kuin miehet. Minä riemuitsen mieheni seksuaalisesta energiasta samassa tilassa, vaikken hänen antaisi koskeakaan. Näin jo 18 vuotta.

N39

Ymmärrän, että olet loukkaantunut ja ajatuksesi ei oikein kulje. Sen takia, ilmeisesti, haastat riitaa?

Tarkoitukseni oli kertoa ap:lle oman elämäni esimerkillä miten täysin erilailla ajattelevan ja toimivan elämänmuodon kanssa hän on muodostamassa suhdetta tutustuessaan mieheensä. En missään tapauksessa halua luoda mitään naiset vastaan miehet taisteluasetelmaa.

Kiitos tästä esimerkistä :D Täytyy kyllä myöntää, että olen itsekkin huomannut kuinka erilaisen elämänmuodon kanssa yritän pariutua. Tosin en tiiä onko tämä ihan vaan sukupuolijuttu, kun hänen kaverinsakin tietävät hänen epäsosiaalisen käytöksen ja se on joskus vähä sellainen yleinen vitsikin.

Vierailija
34/34 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaa olla tuollaisessa suhteen irvikuvassa?